Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.07.1985

obiectiv

 

Interesata de oportunitati de management/marketing intr-un colectiv placut si dinamic unde sa pot sa ma dezvolt.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Marketing

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

- Analize de piață și rapoarte interne
- Gestionarea strategiei de marketing, a bugetelor și a materialelor
- Gestionarea conținutului, imaginii și vizibilității produsului
- Crearea și dezvoltarea campaniilor
- Crearea și consolidarea relațiilor cu partenerii și clienții fideli
- Dezvoltarea de conținut pe platformele de socializare
- Dezvoltarea de materiale pentru clienți și instrumente de asistență pentru vânzări etc

01.04.2017 - 30.04.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: broker imobiliar

01.10.2016 - 30.04.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: asociat vanzari

Responsabilitati:

Antreprenoriat in domeniul imobiliar
- prosprectarea pietei
- selectarea ofertelor
- analize de piata si produs
- intocmirea si aplicare planului de promovare
- negocieri, consultanta

01.06.2016 - 30.09.2016

Departament: imobiliare

Titlu Job: specialist marketing & reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Analiza pieței, concurenței și a produsului
Identificarea avantajului concurențial al produsului
Punerea în valoare a imobilului prin conceperea unei strategii de promovare și creștere a notorietății companiei
- Social Media marketing – conținut și campanii pe pagina de FB
- Extinderea bazei de clienți online
- Conceptul, conținutul și intermedierea procesului de construcție website
- Concepere și distribuție anunțuri online și offline
- Negocieri și intermediere oferte promovare online, offline și prim mass-media
Conceperea unei baze proprii de clienți și menținerea unui raport de comunicare permanentă cu aceștia
Conceperea unui portofoliu de potențiali colaboratori pentru creșterea bazei de potențiali clienți etc
Vizite și intermediere negocieri client/agenție – investitor & constructor etc

01.02.2016 - 30.06.2016

Departament: marketing

Titlu Job: asistent regizor & pr manager

Responsabilitati:

- Organizarea programului, evidenta repetitiilor, revizuire text etc
- Coordonare repetitii in lipsa regizorului
- Social Media Marketing
- Comunicare, negociere parteneriate si sponsorizari

01.08.2015 - 29.02.2016

Departament: marketing

Titlu Job: consultant artistic & reprezentant pr

Responsabilitati:

• Toate sarcinile poziției de Reprezentant PR la care se adaugă:
- Îndeplinirea parțială sau integrală a sarcinilor delegate de Managerul General;
- Reprezentant conferințe, ședințe, discuții;
- Evidență, soluții și organizarea activităților Managerului General;
- Intervenții și rezolvare de probleme în situații limită;
- Comunicare, coordonare raporturi între membrii echipei;
- Întocmire proceduri și sisteme de lucru;
- Consiliere, feedback, propuneri diverse Manager General etc

01.07.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager și proprietar arkada dance &art studio

Responsabilitati:

Conceperea și implementarea ideii de afacere și conturarea unei strategii manageriale;
- Branding, coordonare și efectuare a campaniilor de marketing;
- Întreținerea relațiilor cu partenerii, clienții și căutarea de noi potențiali colaboratori;
- Recrutare, coordonare și consiliere instructori și voluntari;
- Adiministratrea spațiului de dans, aprovizionare stoc, asigurarea funcționalității utilităților;
- Completare și adaptare sistem de evidența financiară, plăți, comunicare cu contabilul firmei etc;
- PR și asistent regizor în cadrul diverselor proiecte artistice pentru a include ARKADA Dance&Art Studio la rubrica parteneri;
- Organizator evenimente de socializare și team building pentru clienți etc
- Gestionarea situațiilor de criză, etc
- Instructaj cursuri calificat;
- Conceperea de mini spectacole: regie și coregrafie;
- Realizarea programului de organizare a activităților artistice săptămânale și/sau la nivel de proiect etc.

01.06.2015 - 29.02.2016

Departament: marketing

Titlu Job: reprezentant pr

Responsabilitati:

- Online Marketing & Social Media (introducerea conceptului de Social Media);
- Recrutare/Coordonare/Dezvoltare/Motivare/Organizare a activității echipei de voluntari, hostess și figuranți (creerea efectivă a echipei);
- Realizare de interviuri de prezentare, promovare și creștere a notorietății, spectacolelor și artiștilor ONRC;
- PR intern și extern;
- Monitorizarea și consolidarea imaginii ONRC și a Managerului General în mediul intern și extern;
- Redactare, Organizare, Monitorizare materiale apariții media;
- Dezvoltarea și extinderea unei baze de date prin pârghii online;
- Evidențe, acțiuni pentru creșterea indicelui de ocupare a sălii de spectacole etc
- Evidența și organizarea protocolului de invitați;
- Coordonarea activității foaierului în timpul spectacolelor (house management)
- Intervenții în situații dificile cu clienții și invitații de protocol etc

01.02.2015 - 31.12.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: coregraf si asistent regizor pentru spectacolul pentru copii “peter pan”

Responsabilitati:

- Realizarea momentelor de dans si miscare scenica din cadrul spectacolului “Peter Pan”
- Organizarea programului, evidenta repetitiilor, revizuire text etc
- Social Media Marketing etc

01.07.2013 - 30.09.2013

Departament: marketing

Titlu Job: internship, asistent director dezvoltare (pr ) si part time house manager

Responsabilitati:

Asistent Director PR (dezvoltare):
- administrarea bazei de voluntari și sponsori;
-întreținerea online a unei bune relații cu partenerii și sponsorii;
-rularea unor rapoarte de evidență a situației donațiilor și sponsorizărilor;
-reprezentant în cadrul ședinței săptămânale a angajaților;
-diverse sarcini delegate de Director și departamentul de MKT etc

Part Time House Manager:
- Organizarea zonei de primire a publicului, a barului și a zonei destinate vânzării de suveniruri;
- Coordonarea echipei de voluntari responsabili cu: amenajarea barului, vânzarea produselor, accesul în sala de spectacol, pregătirea materialelor gratuite oferite publicului și distribuirea acestora etc;
- Răspunde la cerințele publicului și rezolvă situațiile imprevizibile;
- Rularea raportului de evidență vânzării biletelor;
- Rularea raportului de evidență vânzării produselor de bar și suveniruri;
- Comunicarea rezultatelor rapoartelor și a feedback-ului publicului către conducerea instituției etc
WHAT Theatre Internship:
- Observarea prin rotație a activității departementelor principale ale instituției;
- Cursuri de instructaj pentru interni;
- Realizarea de interviuri cu personalul executiv și cel de conducere al instituției;
- Interviuri cu actori invitați;
- Acces asistență regie în cadrul repetițiilor și un interviu one-to-one cu regizorul principal;
- Diverse sarcini organizatorice la petreceri și cocktail-uri etc

01.11.2008 - 31.03.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: “senior billing specialist” – echipa yahoo!

Responsabilitati:

Generarea, verificare și administrarea facturilor, notelor de credit și debit etc pentru piețele Yahoo! IT, Yahoo! FR, Yahoo! ES, Yahoo! Olanda și back up pentru Yahoo! UK și Yahoo! Australia
- Rezolvarea de probleme diverse la nivel de echipă (veriga “problem solving”)
- Evidențe și atenționări facturi restante;
- Rularea de rapoarte și evidențe financiare;
- Colaborare și comunicare directă cu echipa Yahoo! Dublin (departamentul financiar);
- Training și muncă efectivă la sediul Yahoo! Dublin;
- Preluarea și reglarea procesului de muncă de la sediul clientului;
- Realizarea procedurilor de lucru;
- Transmiterea cunoștințelor și instruirea noilor membrii ai echipei etc

01.10.2008 - 31.07.2015

Departament: management

Titlu Job: manager general si coproprietar

Responsabilitati:

- Conceperea și implementarea conceptului didactic și managerial;
- Strategia de Management;
- Branding, strategia de marketing & PR;
- Planul de investiții și evidentă financiară;
- Întreținere relații client și colaboratori;
- Negocieri, recrutări, evaluări colaboratori și potențiali angajați;
- Organizarea, promovarea, derularea și evaluarea desfășurării evenimentelor;
- Managementul situațiilor de risc;
- Team Building și activități de fidelizare a clientelei;
- Instructaj cursuri calificat;
- Conceperea de scurte moment coregrafice, spectacole de dans, teatru și/sau diverse fuziuni;
- Programul și organizarea activităților în cadrul evenimentelor;
- Inovare și dezvoltare proiect etc

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Doctorat: Marketing la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca.
2012 - 2016 Facultate: Artele Spectacolului Muzical la Academia de Muzica “Gheorghe Dima” Cluj-Napoca din Cluj-Napoca. • Obiecte studiu: teorie muzicală, arta actorului, regia și dramaturgia teatrului musical, istoria teatrului, istoria muzicii, tehnici și metode coregrafice, scenografie, armonie muzicală, forme muzicale, teoria discursului muzical, mișcare scenică, management artistic etc

• Certificat de absolvire grad I didactic “Coregrafie, Metodica Dansului “ Departamentul pentru pregătirea personalului didactic
2008 - 2009 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Universitatea Babes-Bolyai, FSEGA (Facultatea de Științe Economice și Gestiune a Afacerilor) din Cluj-Napoca. • Obiecte Studiate: managementul resurselor umane, negocierea afacerilor, leadership, comunicare organizațională, managementul conflictelor, managementul calității, teste și evaluări psihologice etc
• Calificare: Masterand “Managementul Resurselor Umane”
2004 - 2008 Facultate: Administrarea Afacerilor la Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Business Cluj-Napoca din Cluj-Napoca. • Obiecte Studiu: Principiile economiei de piață, contabilitate financiară, contabilitate de gestiune, finanțe, management strategic, principia de marketing, cercetări de marketing, negocieri în afaceri, analiză economic-financiară, statistici economice, tehnologia informației, etc

• Calificari: Licentiat “Economist” cu specializarea “Administrarea Afacerilor”

• Atestat Centrul Lingua “Business English Certificat” (Certificat de Competenta Lingvistică în Engleza de Afaceri

• Certificat de absolvire grad I didactic “Stiinte Economice” Departamentul pentru pregătirea personalului didactic
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Limbi Straine - Filologie la Liceul Teoretic bilingv “Gheorghe Sincai” Cluj-Napoca din Cluj-Napoca. • Calificări: Atestat profesional de traducator autorizat Engleza-Romana

Premii

Premii si Distinctii
Jun 2016: Sef Promotie Academia de Muzica "Gh. Dima"

Apr 2016: Castigator Concurs Mediul de Afaceri 2016

Traininguri
Jun 2016 - Jun 2016: Online Marketing, Trainer Calin Biris

Proiecte
Jan 2016 - Jun 2016: Spectacol de opera Examen de Licenta "La Serva Padrona"
Planificare, Coordonare, Promovare, Conceptie, Prezentare etc a intregului spectacol ulterior promovat si in cadrul TVR Cluj si urmand a se relua in contexte diverse incepand cu luna oct 2016
Voluntariat
Mar 2015 - Jul 2016: Opera Nationala Romana Cluj-Napoca
Primele demersuri pentru construirea echipei de voluntari
Hostessing
Social Media Marketing



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close