Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.01.1982

obiectiv

 

Coordonarea unei echipe tinere si dinamice careia sa-i pot impartasii experienta acumulata, sa-i acord suportul in activitatea de zi cu zi. Stabilirea obiectivelor si monitorizarea constanta a performantelor echipei din subordine. Analizarea tendintelor pietei si identificarea oportunitatilor de afaceri, extinzand portofoliul de clienti al companiei si dezvoltand in acelasi timp relatiile cu partenerii existenti. A actiona pentru a preveni si/sau rezolva eventualele probleme ce pot sa apara in derularea activitatii zilnice. Crearea unui mediu de lucru familiar. Afirmare profesionala dar si acumularea continua de noi cunostinte. Domenii : Management, Consultanta, Marketing, Vanzari.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Farmacie, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Confectii / Design vestimentar, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

Crearea brand awareness și poziționarea mărcii pe piata de profil.
Evaluarea și menținerea unei strategii de marketing.
Dezvoltarea campaniilor de marketing.
Dezvoltarea și gestionarea campaniilor publicitare.
Crearea de promoții (selectarea produselor) și dezvoltarea unei strategii de stabilire a prețurilor care să maximizeze profiturile, dar consideră satisfacția clienților în timpul promoțiilor noastre lunare.
Crearea conținutului social media (Facebook | Instagram | LinkedIn | Youtube)
Înțelegerea și dezvoltarea bugetelor, inclusiv a cheltuielilor, a rentabilității investițiilor și a previziunilor privind pierderile de profit.
Organizarea de conferințe, târguri și evenimente importante, cum ar fi Deco Days, Open Days sau participarea la Heimtextil - International Trade Fair for Home and Contract Textiles.
Crearea de amenajari interioare alaturi de un designer și participarea activă la fotoshootings profesionale (mobilier și obiecte de design, selectarea combinațiilor de perdele, tot ceea ce este necesar pentru o sedinta foto)
Configurarea showroom-ului pentru fiecare eveniment cu cele mai recente noutati din domeniu.
Sprijinirea echipei de vânzări în implementarea proiectului Mendola Shop în magazinele clienților noștri (mobilier pe dimensiunile necesare, selectarea mostrelor și a combinațiilor de perdele și draperii pentru expunere, autocolante etc.).
Suport marketing pentru echipa de vânzări KA din magazinele DIY.
Crearea și tipărirea materialelor de marketing (bannere, fluturași, autocolante, notebook-uri, pixuri etc.) - în colaborare cu un designer.
Negocierea contractelor de colaborare și a diferitelor comenzi necesare pentru producția noastră internă de bunuri.
Crearea de ambalaje pentru produsele interne - în colaborare cu un designer
Asistență în dezvoltarea site-ului mendolafabrics.ro (discuții cu designerul și echipa IT, stabilirea layout-urilor pe pagini, crearea produselor și descrierea lor, introducerea datelor tehnice etc.).
Crearea de nume pentru produsele noi din colecții și descrierea produsului, incadrarea in colectia in care se potriveste cel mai bine (caracteristici, utilizare).



01.01.2013 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: key account head-office manager

Responsabilitati:

Managementul operativ al relatiei cu clientii KA - ofertare, promotii, comenzi implementare, management sortimente etc.
Ofertarea, implementarea si gestionarea produselor pe platforme web la clientii Amazon si EMAG.
Verificare bonusuri logistice, penalizari, litigii, incasari facturi, aprobare comenzi in curs, cote livrare
Verificarea si corectarea greselilor operative aparute, astfel incat sa se respecte conditiile comerciale negociate cu clienti.
Coordonarea activitatii operatorilor de date
Operarea Navision - liste preturi clienti, articole
Propunerea de necesare catre achizitii in functie de stocurile disponibile / promotiile pe care le propun clientilor. Pregatire mostre / layout / amenajare showroom
Oferire suport si coordonarea echipei de AKAM-i pentru a-si putea desfasura activitatea pe teren cat mai profesional.

01.06.2008 - 31.01.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: national key account manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii de tip Key Account.
- realizarea targetului de vânzări şi creşterea cifrei de afaceri.
- implementarea noilor produse in piata si dezvoltarea strategiei de vanzari si marketing.
- realizarea de noi layout-uri pentru produsele promovate.
- initiez si verific proiectele menite sa maximizeze eficienta activitatilor desfasurate la nivelul magazinelor colaboratoare, in baza indicatorilor specifici precum si monitorizez rezultatele din piata a principalilor competitori.
- recrutarea, motivarea si coordonarea echipei de reprezentanti vanzari din subordine, oferirea de training cand este necesar.
- intocmirea rapoartelor de vanzare lunare (la nivel de articol) din fiecare magazin colaborator;
- intocmirea raportelor saptamanale, lunare, anuale, specifice activitatii desfasurate.
- oferirea de training catre reprezentantii colaboratorilor din tara pe diferite lanturi de magazine.
- urmarirea concurentei pe piata si combaterea acesteia in mod eficient.
- participarea la evenimente (ex: deschideri de magazine) si promovarea unei imagini pozitive a firmei.

Realizarile mele:
Am avut in subordine o echipa formata din 29 de persoane, majoritatea recrutati de mine (o parte inca se afla in companie).
Am reusit sa cresc vanzarile pana la sfarsitul anului si chiar sa recuperez ceea ce nu s-a realizat pe prima jumatate de an. In prima jumatate a anului urmator am crescut vanzarile cu 30% fata de anul precedent in aceeasi perioada, iar la incheierea anului am realizat o cifra de afaceri mult mai mare decat cea propusa. De cand conduc acest departament targhetele propuse s-au realizat.

01.09.2006 - 30.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: area key accounts manager

Responsabilitati:

In relatia cu clientii KA aveam produse impartite in 2 grupe: una cu produse pentru amenajarea cu materiale textile interioare si una cu produse de decoratiuni interioare.

Clientii Key Account cu care colaboram:
Cash&Carry: Cora, Selgros, Auchan, Real, Kaufland
DIY: Praktiker, Baumax, Hornbach, Bricostore, Ambient

Activităţi în relaţia cu magazinele de tip Key Account:
Obtinere comenzi.
Negocierea de spatiu suplimentar de expunere pe fiecare magazin individual.
Realizarea targhetului de vanzari si profit si cresterea cifrei de afaceri.
Propunerea de produse pentru listare si realizarea ofertelor catre lanturile arondate.
Negociere la nivel de centrala a ofertelor; raportarea catre superior.
Verificarea concurentei pe piata.
Coordonarea echipei de AKAMi si de merchandiseri subordonati;
Participarea la evenimente (ex: deschideri de magazine) si promovarea unei imagini pozitive asupra firmei.

Am condus o echipa formata din 15 merchandiseri, toti recrutati de mine.
Am reusit sa cresc vanzarile la nivel de magazin (chiar am reusit sa aduc produse in top 50 vanzari/magazin) si de lant de magazine.

01.08.2005 - 30.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Oferirea de servicii de consultanţă pentru clienţi.
Realizarea vânzărilor planificate.
Fidelizarea clienţilor.
Expunerea produselor pe raft şi promovarea acestora în conformitate cu politica de marketing a companiei.
Raportarea activităţii depuse.
Obtinere si efectuare comenzi.

In 3 luni am ajuns sa am cele mai mari vanzari pe tara pe 2 lanturi de magazine (Praktiker & Baumax) si am reusit sa mentin aceste rezultate.

01.02.2003 - 31.12.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier imobiliar

Responsabilitati:

Responsabilitati, Realizari

Identificarea și semnarea proprietăților cu contract de exclusivitate - pe segmentul de piata alocat spatiilor comerciale si apartamente 3 si 4 camere.
Negocierea cu clienții și depășirea obiecțiilor.
Culegerea de date si informatii cu privire la piata de interes.
Inregistrarea, verificarea si validarea datelor si informatiillor cu privire la aceasta.
Selectarea proprietatilor care corespund cerintelor clientilor.
Consultanta pentru client (juridic, financiar, investitii etc.)
Pregatirea, validarea si negocierea contractelor.

studii

 

Facultati:

1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Fizica-Chimie la Colegiul National Dragos Voda din Sighetu Marmației.

Premii

Traininguri
May 2017 - May 2017: Online marketing live by Calin Biris

Sep 2015 - Sep 2015: Prisma - Applicable knowledge for leaders - Comunicare si managementul Timpului

Aug 2015 - Aug 2015: Prisma - Applicable knowledge for leaders - Inteligenta emotionala si Motivatia

May 2008 - May 2008: Concept Bucuresti - Training de Vanzari prin metoda P.A.P.I.N.

Aug 2007 - Aug 2007: De Klausen - Training Comunicare si Vanzari in relatie cu clientii Key Accounts

Sep 2006 - Sep 2006: Agora Consulting - Training Marketing si Branding

Aug 2006 - Aug 2006: Agora Consulting - Training Time Management si Organizare

Proiecte
Sep 2016 - Sep 2017: Deco Days 2016 & 2017
Deco Days reprezinta o întâlnire infuzată cu nuanțe și texturi, o călătorie între trecut și viitor, alături de oameni care pun pasiune in textile zi de zi.

Două zile pline de pasiune pentru frumusețe și textile, lansarea Colecțiilor Toamnă - Iarnă de draperii și perdele, business-ul întrețesut cu arta. This is Deco Days!

https://mendolafabrics.ro/review-deco-days-editii-anterioare/

https://mendolafabrics.ro/deco-days-2017-aftermovie/

https://mendolafabrics.ro/deco-days-press/
Jan 2016 - Jan 2017: Heimtextil 2016 & 2017 | International Trade Fair for Home and Contract Textiles

Heimtextil is the biggest international trade fair for home and contract textiles, and is held in Frankfurt am Main every year in January. The first trade fair of the year for its sector, it is a climate and trend barometer for the new business year.

Heimtextil is the season opener for new trends and textile innovations. Here, you can find everything in one place: interior textiles, interior design and interior trends.

Nowhere else can you meet so many international trade visitors and decision-makers searching for the patterns, colours and trends of the season.
Conferinte
May 2015 - May 2015: eMAG Marketplace Conference 2015, Management and business administration, București

Hobby-uri
Fotografia, Ski

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close