Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.10.2006

obiectiv

 

Specialistă în marketing, creativă, entuziastă, organizată și orientată către rezultat, cu peste 7 ani experiență, din care 4 ani în domeniul mass media. Îmi place să lucrez cu oameni, să îi inspir dar să îi și ascult, astfel încât, împreună, să îndeplinim cât mai eficient obiective. Nu cred în probleme, ci doar în situații care au mai multe variante de soluționare. Cred în dramul de inspirație dar și mai mult în munca prin care transformi acea inspirație în realitate măsurabilă. Absolventă a Facultății de Marketing din cadrul ASE București, cu un master în Marketing și Comunicare în Afaceri și cu un raționament analitico- matematic dobândit din timpul liceului, mă bazez întotdeauna în deciziile manageriale pe care le iau astăzi și pe conceptele teoretice studiate. Cunosc bunele practici din domeniu și știu că baza pentru strategii eficiente de marketing și indeplinirea cu succes a obiectivelor brandurilor și cu extensie către atingerea obiectivelor companiei este cercetarea: a pieței, a competitorilor și mai ales a clienților. Parcursul meu profesional a început în 2013 și timp de 2 ani m-am ocupat de coordonarea și implementarea activităților de comunicare pentru 2 proiecte POS Mediu ce prevedeau conservarea speciilor și a habitatelor naturale de interes local și național, în Pădurea Dălhăuți și Subcarpații Vrancei. În această perioadă am dobândit cunoștinte practice importante în ceea ce privește livrarea de mesaje pentru un public targetat, project management, public speaking, dar și organizare de evenimente. În 2016, am continuat cu poziția de Specialist Marketing&PR pentru 2 dintre cele mai puternice branduri ale mass mediei românești, Evenimentul Zilei și Capital, aflate în portofoliul Editurii Evenimentul și Capital. Timp de 1 an am adus un aport important în dezvoltarea de concepte și mesaje și în implementarea de campanii de marketing integrate pentru cele 2 branduri. Plecând de la studiul comportamentului consumatorului în media românească și monitorizând atent concurența, am livrat content de calitate atât pentru offline cât și pentru online. Din 2017 până în prezent, ocup poziția de Marketing Manager în cadrul aceleiași companii. Împreună cu echipa mea dezvolt și implementez campanii naționale de marketing și comunicare și organizez evenimente de business. Livrez campanii de comunicare plecând de la conceptul creativ până la implementare, folosind un mix promoțional variat. De-a lungul celor 3 ani am propus, dezvoltat și coordonat implementarea de campanii de brand awareness, customer engagement&retention, rebranding pentru revista Capital, campanii promoţionale punctuale, lansare de noi produse și branduri (Evenimentul Istoric), dar și campanii de CSR. În același timp am organizat și promovat peste 50 de conferințe și gale de premiere ce au avut până la 200 de participanți. În prezent, caut oportunități de a aplica cunostintele dobandite pentru devoltarea si consolidarea strategiilor de marketing si branding ale companiilor, precum si pentru a crea si livra campanii de marketing si comunicare eficiente.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Farmacie, Publicitate, Telecomunicatii, Banci, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing&events manager evenimentul zilei si capital

Responsabilitati:

Responsabilităţi și activităţi Marketing Manager:
o Definirea, planificarea și implementarea strategiei anuale de marketing și comunicare pentru brandurile aflate în portofoliul companiei: Evenimentul zilei, Capital și Evenimentul Istoric, în versiunile lor print și online www.evz.ro, www.capital.ro, www.evenimentulistoric.ro
o Definirea și implementare planului pentru fiecare campanie de comunicare aferentă celor 3 branduri: evaluarea pieței și a competitorilor, analiza datelor specifice comportamentului consumatorului, poziționare, obiective, indicatori de performanță, axul comunicational, slogan și briefuri de machete print și online, mix comunicational, medii de comunicare, media plan
o Definire, planificare, coordonare și implementare de campanii naționale de brand awareness, customer engagement&retention (divizia abonamente publicații), rebranding, campanii promoţionale, lansare de noi produse și branduri si campanii CSR, folosind medii de promovare diverse: print, online, social media, TV, radio, outdoor
o Dezvoltarea și aprobarea conceptului creativ, a mesajelor și a designului pentru materialele folosite în campanii (machete print, bannere online, materiale social media, articole online și print, scripturi tv&radio), coordonând echipele in-house de marketing, design și abonamente
o Utilizare de tehnici promoţionale variate în cadrul campaniilor și aprobarea tuturor materialelor asociate: publicitate [print, online, radio, TV], promovarea vânzărilor [vouchere, cadouri, reduceri de preţ, concursuri, sampling], relaţii publice (articole, apariții media), direct marketing (campanii de newslettere), digital marketing, care au avut ca rezultate creșterea vânzărilor de abonamente, a copiilor vândute, a publicităţii și a traficului pe site-uri
o Dezvoltare, implementare si comunicare platforme pentru vânzarea de comunicate de presă ale unor parteneri externi (www.capital.ro/comunicate , www.evz.ro/comunicate ), coordonând echipele de IT, design și marketing: design, funcţionalitate, conţinut, strategie de preţ și promovare
o Dezvoltare, coordonare si promovare site de e-commerce (www.agoramag.ro - vânzare reviste și abonamente publicaţii, cărţi și comunicate parteneri): update conţinut, verificare stocuri, promovare
o Analiza datelor de marketing (rezultate campanii, rate de conversie, trafic, grad de indeplinire obiective, încadrarea în bugete) și raportarea acestora către directorul executive
o Analiză continuă a pieţei și concurenţei, a comportamentului consumatorilor și a potenţialilor parteneri strategici
o Evaluare și aprobare parteneriate media și alte oportunităţi de promovare a brandurilor (participare evenimente, târguri, expoziţii)
o Negociere și încheiere contracte
o Responsabilă pentru toate comunicările interne și externe ale companiei
o Colaborare cu departamentul de vânzări în vederea susţinerii activităţii acestora prin propunere de proiecte speciale, realizare prezentări sau alte materiale specifice

Responsabilităţi și activităţi Events Manager:
o Definirea, planificarea și execuția calendarului anual de evenimente offline și online (am planificat, organizat și promovat peste 50 de evenimente de business - gale de premiere și conferinţe tematice- 50-200 persoane), coordonând atât personalul implicat cât și furnizorii și partenerii externi
o Propune și realizează tematica pentru fiecare eveniment
o Coordonarea fluxului de activităţi necesare în organizare: liste invitaţi&rsvp, realizare& transmitere invitaţii, contactare și coordonare speakeri invitaţi și moderatori, identificare și negociere locaţie&necesar tehnic+catering, coordonare relaţii cu media, furnizori materiale promoţionale, artiști și sponsori
o Definirea, planificarea și implementarea campaniilor de promovare a evenimentelor, print și online
o Definirea și coordonarea realizării conţinutului materialelor folosite pentru promovare: machete print, articole, bannere online, conţinut site (networkevents.ro), comunicate de presă si articole
o Coordonarea designului și a realizării materialelor promoţionale utilizate: rollp-uri, spider, agende, mape, trofee, diplome
o Realizarea prezentărilor grafice utilizate în cadrul evenimentelor și a desfășurătorului pentru prezentatori
o Supravegherea tuturor activitatilor in timpul evenimentului: lista de invitati, incadrare in timp, verificare cerinte tehnice, aranjare sala, catering

Campanii desfasurate:
o Brand awareness&customer engagement: desfășurare campanii anuale aniversare pentru cele 3 branduri (ziare și reviste gratuite, vouchere, concursuri tematice, cadouri)
o Campanii lunare pentru promovarea apariției noilor numere ale revistelor Capital și Evenimentul Istoric (print, online, social media, radio, TV)
o Campanii promoționale (ex: cumperi revista și primești un cadou)
o Campanii de fidelizare și dezvoltare a bazei clienților de abonamente:
“1+1” gratis, reduceri de preț, vouchere, cadouri, concursuri cu premii
o Lansare și promovare platforme ‘EVZ Premium’, ‘EVZ Comunicate’, ‘Capital Comunicate’
(www.capital.ro/comunicate , www.evz.ro/comunicate)
o Rebranding revista Capital -2018
o Lansare Evenimentul Istoric, brand nou- 2018
o Proiecte speciale: concept și promovare emisiuni online -Capital Play, EVZ Prime Time,
Doc Play
o Dezvoltare și promovare magazin ecommerce (www.agoramag.ro)
o Lansare produs nou Almanah Evenimentul Istoric – octombrie 2020)
o Lansare poduse speciale brand Capital- TOP 300 Cei mai Bogați Români, T0P 100 Femei de Succes, TOP 300 Companii, Top 100 Angajatori de Top

Evenimente organizate:
o Evenimentele organizate sunt disponibile pe www.networkevents.ro
o Conferințe tematice: agricultură, transporturi și logistică, pharma, mediu, construcții și imobiliare, energie, horeca, tehnologie, retail, digitalizare, antreprenoriat, finanțe
o Gale anuale de premiere: Gala Excelenta in Management’, ‘Gala Top 100 Femei de Succes’, ‘Gala Companii de Elita’, ‘Gala Premiilor Capital’
(edițiile 2016-2020)

01.03.2016 - 30.11.2017

Departament: marketing

Titlu Job: marketing&pr specialist

Responsabilitati:

o Implementarea și monitorizarea campaniilor de marketing cu respectarea activităţilor, deadline-urilor și a bugetelor; Monitorizarea îndeplinirii obiectivelor și a activităţilor specificate în campanii, raportare și propuneri de corecţii a acestora
o Copywriter pentru campanii de marketing integrate (machete print, bannere online, scripturi tv&radio, materiale social media, articole, comunicate de presă, newsletters, vouchere), pentru materialele folosite la evenimente (invitaţii, prezentări, broșuri, agende)
o Realizarea media planului pentru campaniile de marketing proprii + externe (parteneri)
o Responsabil pentru postare materiale campanii pe conturile de social media ale brandurilor
o Responsabil pentru implementarea campaniilor promoţionale de tip concurs cu premii: regulament, mecanism, baze de date câștigători, extrageri, expediere premii
o Participă activ la dezvoltarea unor noi proiecte: idei pentru branding produse noi (logo, nume, reprezentări grafice)
o Realizarea de prezentări publicaţii, suplimente, evenimente și proiecte speciale necesare echipei de vânzări
o Monitorizarea concurenţei și a consumatorilor (rapoarte zilnice și lunare BRAT, SNA, SATI și Google Analytics)
o Suport în planificarea și organizarea evenimentelor aferente brandurilor: transmitere invitaţii, contactare invitaţi și furnizori materiale promoţionale, updatarea conţinutului site-ului evenimentului, colaborare directă cu partenerii de publicitate ai evenimentelor în ceea ce privește respectarea conţinutului pachetelor de publicitate vândute acestora

01.09.2015 - 31.01.2016

Departament: marketing

Titlu Job: specialist in marketing

Responsabilitati:

o Definirea strategiilor de produs, preţ, distribuţie și promovare
o Rol important în achiziţionarea materialelor și serviciilor folosite pentru brand management: servicii design, etichete, recipient
o Propospectarea pieţei și monitorizarea concurenţei
o Dezvoltare de relaţii media pentru a asigura prezenţa brandului online și offline

01.03.2013 - 31.12.2015

Departament: relatii publice

Titlu Job: specialist de comunicare pentru 2 proiecte pos mediu, natura 2000, biodiversitate

Responsabilitati:

o Coordonarea și implementarea activităţilor de comunicare specificate în proiecte, urmărind obiectivul principal: conservarea speciilor și a habitatelor naturale de interes local și naţional, în Pădurea Dălhăuţi și Subcarpaţii Vrancei
o Organizare de evenimente, întâlniri și prezentări cu elevi, profesori și autorităţi locale
o Evaluarea și achiziţionarea materialelor promoţionale necesare în cadrul evenimentelo
o Evidenţa stocurilor aferente materialelor promoţionale
o Identificare locaţii și detalii logistice pentru organizarea evenimentelor
o Realizarea conţinutului materialelor informative: afișe, pliante, broșuri
o Pregătirea și distribuirea comunicatelor de presă
o Pregătirea documentelor necesare aferente cererilor de rambursare

01.03.2013 - 31.05.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar acțiuni de conștientizare si informare în cadrul proiectului life "Îmbunătățirea sistemului de protecție a carnivorelor mari din judeţul vrancea"

Responsabilitati:

o Activităţi de conștientizare și educare a publicului și a factorilor interesaţi pentru înţelegerea importanţei conservării naturii și pentru obţinerea sprijinului în vederea realizării obiectivelor rezervatiei naturale si ale sitului Natura 2000: distribuire materiale informative, sprijin în organizarea de evenimente si in activitatile de constientizare si informare

01.03.2012 - 31.05.2012

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing (internship)

Responsabilitati:

o Realizarea rapoartelor de monitorizare zilnica a site-urilor capital.ro si evz.ro si a concurentilor acestora
o Monitorizarea si evaluarea campaniilor de comunicare
o Propunerea si elaborarea de strategii privind cresterea numarului de clienti si pastrarea celor vechi prin activitati de marketing direct,desfasurare de campanii,promotii si concursuri
o Participare la realizarea planurilor de comunicare: monitorizarea pieței cu oportunitatile si amenintarile sale,stabilirea pozitionarii si a obiectivelor, elaborarea axului comunicational,realizare slogan si briefuri de machete print si online,propunerea mixului comunicational, realizare media plan

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Marketing, Master Marketing şi Comunicare în Afaceri
2007 - 2010 Facultate: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Marketing
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: matematica-informatica la Colegiul Naţional „Unirea” din Focsani.

Premii

Certificari
Aug 2014 - Aug 2014: Absolvent Curs: Managementul Proiectelor- curs manager proiect, august 2014, jud. Constanta

Hobby-uri
arta, design, carti, matematica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close