Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.10.1987

obiectiv

 

Cine isi doreste mai mult, castiga!

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - 30.09.2016

Departament: altele

Titlu Job: events coordinator

Responsabilitati:

Consultări inițiale cu clienții privind pachetele de nuntă disponibile, tipul de nuntă dorit și bugetul nunții lor.
Conferirea cu clienții pentru a discuta detaliile nunții, inclusiv opțiunile locației, precum și preferințele de divertisment, catering și decorare.
Planificarea cu clienții pentru a vizita locurile de nuntă potrivite dar si cu diferiti furnizorii, cum ar fi floriști, fotografi, catering, brutari și designeri de invitație.
Negocierea contractelor cu furnizorii selectați și efectuarea plăților, după cum este necesar.
Pregătirea materialelor și echipamentelor necesare ce trebuie transportate la locul nunții în timp util.
Monitorizarea tuturor activităților din ziua nunții.

01.05.2013 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing coordinator

Responsabilitati:

Responsabil cu menținerea și dezvoltarea unui parteneriat bun pivind clienții companiei (de la inceputul procesului de achizitie până la încheierea tranzacției de cumpărare și ulterior)
Responsabil cu paginile de socializare Good-Residence (conținut și promovare).
Scrie articole pentru site-ul Good Residence.
Prezentarea vânzărilor către investitori și utilizatori finali.
Crearea, dezvoltarea si mentinerea procedurilor între departamentele interne, partenerii companiei și clienți.
Realizarea ofertelor imobiliare, atât offline (showroom-uri) cât și online (power point-uri, site-uri web și canale de social media).
Monitorizarea si analiza pietei si a competitiei.
Urmarirea feed-back-urile clientilor.
Responsabil cu pregatirea rapoartelor financiare și administrative pentru Directorul General.
Traducerea diferitelor documente ale companiei.
Dezvoltarea strategiilor pentru o mai bună eficiență la locul de muncă și atingerea obiectivelor.
Urmăreste progresul obiectivelor săptămânale, lunare, trimestriale și anuale.
Redactarea contractelor.
Organizarea, editarea și arhivarea documentelor.
Actualizarea bazei de date.
Rezervarea biletelor de avion și cazare pentru partenerii și vizitatorii străini.

01.05.2012 - 31.12.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Traducerea diferitelor documente ale companiei engleză / spaniolă.
Creare prezentări.
Contabilitate primară.
Coordonarea problemelor ca suport logistic al activităților bancare.
Actualizarea bazei de date.
Rezolvarea problemelor și cerintelor administrative.
Pregătirea, modificarea și trimiterea documentelor, inclusiv corespondență, rapoarte, schițe, notificări și e-mailuri.
Programează și coordonează întâlnirile cu clienții, furnizorii și partenerii pentru conducerea executivă.
Emitere facturi.
Redactare contracte.
Pregătirea e-mail-urilor pentru managementul executiv și pentru ceilalți angajați ai biroului.
Rezervarea biletelor de avion și cazare pentru partenerii și vizitatorii străini.

01.05.2011 - 30.04.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Pregătirea rapoartelor financiare și administrative pentru Directorul General.
Traducerea diferitelor documente ale companiei.
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice.
Programează și coordonează întâlnirile cu clienții, furnizorii și partenerii pentru conducerea executivă.
Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați.
Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice.
Gestionarea cererilor de informații și date.
Rezolvarea problemelor si a cerintelor administrative.

01.01.2008 - 31.12.2010

Departament: marketing

Titlu Job: asistent manager/marketing coordinator

Responsabilitati:

Dezvoltarea și promovarea imobilelor.
Urmareste progresul obiectivelor săptămânale, lunare, trimestriale și anuale.
Creare prezentări.
Gestionarea programului de contabilitate internă- File Maker.
Preia, transmite si indosariaza corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta catre acestia;
Traducerea diferitelor documente ale companiei engleză / spaniolă
Pregătirea rapoartelor financiare și administrative pentru Directorul General.
Coordonarea avocaților/notarilor/băncii, pentru a pregăti o tranzacție cumpărare-vânzare.
Gestionarea cererilor de informații și date.
Programează și coordonează întâlnirile cu clienții, furnizorii și partenerii pentru conducerea executivă
Emitere facturi.
Contabilitate primară.
Propune modalitati de imbunatatire a activitatii administrative si implementeaza schimbările aprobate de managerul direct.
Pregătirea e-mail-urilor pentru managementul executiv și pentru ceilalți angajați ai biroului.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Economia Turismului Intern si International. la Universitatea Romana-Americana din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Filologie-Biligv Engleza la Colegiul National Emil Racovita din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Aug 2009: File Maker
Training pe parcursul a 2 saptamani in Barcelona, Spania
Dezvoltarea și aprofundarea programului de contabilitate financiară File Maker
Certificari
Jun 2006: Atestat la limba engleza



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close