Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.11.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.06.1994

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala orientata spre oportunitati si valorificarea cunostintelor dobandite

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - 31.10.2017

Departament: marketing

Titlu Job: marketing consultant

Responsabilitati:

Relationarea cu clientii externi din SUA, HONG KONG, ITALIA, INDIA.
Intocmirea la timp a diferitelor acte si rapoarte, cresterea numarului de clienti si urmarirea actualizarii bazei de date, intocmirea documentelor de export, comunicarea si prezentarea cerintelor clientului departamentului de productie si creatie, livrarea si respectarea termenului de executie al comenzilor.

01.10.2013 - 31.12.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: relatii clienti

Responsabilitati:

Responsabil cu buna activitate a departamentului.
Instruirea operatorilor AYS conform standardelor Marriott pentru ospitalitate si servicii clienti.
Informarea la zi a agentilor privind cele mai noi informatii si standarde. Raspunderea la cerinte speciale ale oaspetilor cu nevoi unice
Responsabil cu urmarirea cererilor si problemelor oaspetilor pentru a fi utilizate ca instrument de imbunatatire a procesului.
Respectarea tuturor politicilor si procedurilor companiei, asigurarea unui aspect personal si profesionist, pastrarea confidentialitatii informatiilor de afaceri si protejarea bunurilor companiei. Primirea oaspetilor si informarea lor conform standardelor companiei, anticiparea si discutarea necesarului de servicii al oaspetilor, asistarea persoanelor cu dizabilitati si multumirea oaspetilor cu o apreciere sincera. Vorbirea cu ceilalti folosind un limbaj clar, profesionist si raspunderea la telefon folosind normele adecvate de eticheta. Managementul riscurilor, respectarea politicilor si procedurilor, raportarea catre manager a accidentelor si conditiilor riscante de munca. Pastrarea confidentialitatii informatiilor de afaceri. Dezvoltarea si intretinerea unei relatii pozitive de munca cu ceilalti si sustinerea echipei pentru atingerea obiectivelor comune.

01.02.2012 - 31.08.2013

Departament: personal calificat

Titlu Job: controlor tehnic de calitate

Responsabilitati:

Asigurarea calitatii generale a produselor care sunt dezvoltate si livrate conform standardelor QC si a cerintelor stabilite de Manualul QC al companiei.
Comunicare, monitorizare, revizuire si comunicare cu furnizorul si/sau clientul pentru a asigura respectarea standardelor/cerintelor

01.11.2000 - 31.01.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: relatii clienti/leader operator/receptioner

Responsabilitati:

Responsabil cu buna activitate a departamentului.
Instruirea operatorilor AYS conform standardelor Marriott pentru ospitalitate si servici clienti.
Informarea la zi a agentilor privind cele mai noi informatii si standarde.
Responsabil cu urmarirea cererilor si problemelor oaspetilor pentru a fi utilizate ca instrument de imbunatatire a procesului.
Sa depuna toate eforturile pentru a imbunatati satisfactia clientilor si a angajatorilor in acelasi timp maximizand performanta financiara a departamentului.
Raspunderea si procesarea tuturor apelurilor, cererilor, intrebarilor sau a preocuparilor oaspetilor.
Operarea centralei telefonice.
Procesarea apeluri in conferinta, apeluri TDD, primirea si retransmiterea mesajelor cu precizie, complet si lizibil.
Testarea echipamentului de comunicatii pentru a se asigura functionarea optima. Raspunderea la cerinte speciale ale oaspetilor cu nevoi unice.
Urmarirea opiniei oaspetilor pentru a fi sigura ca cererea lor a fost satisfacuta corespunzator.
Dispecerizarea personalului sau a valetilor conform cerintelor.
Managementul riscurilor, respectarea politicilor si procedurilor, raportarea catre manager a accidentelor si conditiilor riscante de munca. Pastrarea confidentialitatii informatiilor de afaceri.

01.05.1994 - 30.09.2000

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: executive assistant

Responsabilitati:

Sa asigure suport administrativ si aranjamente de calatorie.
Programari intalniri si procesare diverse formulare de afaceri si financiare.

studii

 

Facultati:

2002 - 2003 Colegiu / Studii postliceale: Certified At Your Service Agent Pre-convention certification Services/Hospitality la Marriott Marquis and Marina Hotel din San Diego, California , U.S.A.
1990 - 1990 Liceu / Școală profesională: echivalare liceu la School of Continuing Education din Anaheim , CA.

Premii

Premii si Distinctii
May 2006: SAN DIEGO CLUSTER -superstar award

Calificari
Jun 1995: Physical Therapy and Sports Therapy



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close