Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.06.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.07.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Asumarea unui rol esențial în funcționarea și succesul unei organizații în România in care ambiția, experiența și angajamentul meu pot fi utilizate în avantajul companiei. Îmi doresc responsabilități ce necesită abilități interpersonale puternice, de conducere și coordonarea proiectelor.

Salariu: 9.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: marketing business intelligence manager

Responsabilitati:

- Monitorizeaza zilnic performanța echipei, asigurandu-se că rapoartele directe își îndeplinesc obiectivele și îndeplinesc cerințele standarde stabilite. Atunci când este necesar, ia măsuri în timp util pentru a instrui, dezvolta și instrui rapoarte directe pentru a să-și poată îndeplini responsabilitățile zilnice pentru a-și atinge cerințele de loc de muncă și competențele necesare.
- Organizeaza și distribuie persoane la locurile de muncă, aloca alte resurse (de exemplu, computere, software, desktop-uri, căști etc.) și monitorizează activitățile zilnice ale echipei, planificate și programate, evaluate și raporteaza statutul de realizare obiectivă și rezultatele echipei, ia măsuri corective în cadrul departamentului atunci când este necesar.
- Participa la procesul de angajare și orientare la locul de muncă.
- Participa la proiecte interne și transversale funcționale.
- Sunt direct implicat în întâlnirile și inițiativele de afaceri LOB.
- Contribuie la dezvoltarea profesională a membrilor echipei, implicându-i în activitățile necesare, instruirea și oferirea sprijinului specific.
- Asigură că membrii echipei au o înaltă calificare, o comunicare motivată și eficientă cu restul echipelor.
- Apreciaza performanța membrilor echipei și recomandările corespunzătoare în conformitate cu standarde de evaluare departamentale;
- Contribuie cu idei pentru a îmbunătăți activitățile și performanța echipei.
- Acționeaza ca un prim nivel de escaladare și soluționeaza cât mai repede posibil problemele de service dificile după politica companiei.
- Comunica obiectivele și obiectivele companiei în sarcini gestionabile pentru echipă și se asigura că acestea sunt complete înțelegere între membrii echipei.
- Sunt responsabil pentru asigurarea respectării standardelor de calitate la nivel de echipă.
- Construieste și mențineți relații pe termen lung cu părțile interesate și liderii campaniilor de Marketing in cadrul Oracle.
- Creaza și implementeaza tactici pentru echipa (echipele) în aliniere cu strategia departamentului.
- Procese de ansamblu în cadrul GRSC, consiliere, ajustare și / sau implementare raționalizare și / sau schimbare a proceselor în cadrul managementului proceselor de afaceri.

01.11.2015 - 31.01.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior business analyst (oracle key accounts)

Responsabilitati:

- Actioneaza ca o legătură între utilizatorii finali (in functie de departament) și analiștii tehnici;
- Analizeaza fezabilitatea și dezvolta solutii pentru cerințele noi de sistem, imbunatateste sistemele existente (Key Accounts hierarchy Project);
- Efectuează analize, evaluări, calculele ale EMEA Key Accounts in functie de indicatorii veniturilor (creștere, % of target);
- Defineste și documenteaza funcțiile de business si procesele Key Accounts;
- Dezvolta trimestrial raportarea si analiza veniturilor, transmite către regiuni specifice din cadrul EMEA rezultatele obtinute in urma analizei financiare;
- Identifica posibilitatea de îmbunătățire a proceselor de afaceri prin intermediul sistemelor informatice (SI, ERP);
- Planifica, organizeaza și desfasoara procese în proiecte de reengineering/imbunătățire (EMEA Key Accounts territory project);
- Pregateste și prezinta rapoarte trimestriale de performanță catre Top Management;

01.06.2014 - 30.11.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior business analyst (recruiting operations)

Responsabilitati:

- Calcul lunar al numărului de angajați (Headcount Reporting), din punct de vedere trimestrial, pentru toate regiunile, cu implicații la nivel global în analiza de cost (Ierarhie si Matrix);
-Review al procesului de Cheltuieli (Raportare), din punct de vedere trimestrial, elaborare și transmitere de GIFTs (Global Intercompany Financial Transactions) și JEs (Journal Entries) catre departamentul de Finance;
- Chargeback- consolidarea datelor si reconcilierea conturilor GL, inclusiv reconcilieri de tip Sub-Ledger;
- Calculul Bonus-ului pentru recruiteri (variabilă), calcul și analiza a costului final lunar și trimestrial (OPEX) pentru recruiteri si manageri, la nivel global (EMEA, America Latină, America de Nord și JAPAC);
- Analiza internă a indicatorilor de audit: Costul de angajare (CPH), Cost Regional General, Analiza Bugetului Trimestrial;
- Pregătirea "Actual versus Forecast" (buget) si analiza efectivă pentru Regional Management;
-Raportare la nivel Global (EMEA, NA, LAD, JAPAC);

01.10.2013 - 30.06.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: senior financial analyst

Responsabilitati:

-Pregatirea rapoartelor financiare ale companiei (CAPEX/OPEX), standard sau ad-hoc, conform politicilor de grup.
-Intocmirea si/sau revizuirea rapoartelor saptamanale si lunare (CAPEX/OPEX), conform politicilor grupului, in colaborare si cu membrii echipei sau alte departamente.
-Administrare/transfer fisiere in Hyperion si Oracle.
-Contributie la imbunatatirea sistemelor si provedurilor de raportare financiara.
-Realizarea de analize, evaluari, calcule de indicatori, evolutii in cadrul narativelor raportate lunar la grup.
-Furnizeaza analiza derivative conform politicilor grupului.

01.08.2011 - 31.10.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: revenue and cost controller

Responsabilitati:

- Pregateste si prezinta lunar, saptamanal, veniturile din vanzari si costurile aferente acestora.
- Feedback la departamentul de afaceri si solutionarea intrebarilor acestora.
- Analiza pentru marja de vanzari si rata de cost gasite anormale la nivel contractual;
- Coordonarea reconcilierii dintre sub-registre si registrul general, pregatirea de rapoarte lunare de reconciliere intre GL si sub-registre;
- Preluarea datelor contabile din modulul de TFP a Oracle ERP pe baza de control de zi cu zi, saptamanal si lunar;
- Analiza pentru activitatea de tranzacţii;
- Analiza de costuri si venituri pe baza Oracle ERP ca si sistem de raportare;
- Lucrul cu auditorii externi;
- Implicarea activa in proiectele departamentului legate de eficienta activitatii si imbunatatirea calitatii.

01.02.2009 - 30.06.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: customer service analyst (accounts receivable)

Responsabilitati:

-Accounts Receivable ( Reporting ) in cadrul departamentului Intercompany ( sume incasate, clearing, issue resolution );
-History Analysis;
-Reconcilierea balantelor clientilor la sfarsitul lunii ( BAT Global );
-Rezolvarea problemelor “Aged Debtors”;
-Netting in cadrul fiecarei luni ( clearing si verificare sume incasate );
-KPI ( Key Performance Indicators ) in cardul departamentului;

01.04.2007 - 31.05.2008

Departament: banci

Titlu Job: account administrator / front office administrator

Responsabilitati:

-Asigura interfata cu clientul prin preluarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor.
-Inregistreaza tranzactiile in sistem, semneaza, dateaza, si stampileaza documente bancare.
-Pastreaza legatura directa cu serviciul decontari din cadrul sucursalei.
-Efectueaza corectia erorilor, preia documentatia de deschidere cont, verifica si opereaza aplicand normele si procedurile Bancii.
-Respecta si cunoaste Codurile de Conduita specifice postului.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Finante, Banci si Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2017 - Mar 2017: PSDM – Problem Solving and Decision Making

Aug 2012 - Aug 2012: Microsoft Excel Training Level I, II

Traininguri
Oct 2016 - Oct 2016: Corporate Product Strategy

Jul 2016 - Jul 2016: Key Account Planning Fundamentals

Jun 2016 - Jun 2016: Key Account Strategy Fundamentals

Feb 2016 - Feb 2016: Generating Business Value and Control Objectives Course

Apr 2013 - Apr 2013: Self Management / Manage Others Course

Mar 2009 - Mar 2009: Delivering Excellence in Customer Service

Feb 2009 - Feb 2009: Multicultural Training

Feb 2009 - Jul 2009: Economic Business Training written / spoken (Southampton - 4 & 1/2 months);
• Intercompany Accounts Receivable Process Migration (Southampton/Bucharest, 4 & ½ months) – BASSE Europe
Premii si Distinctii
Jun 2016: FY17 Oracle Star Award

Proiecte
Dec 2015 - Mar 2016: Key Accounts Revenue Reporting Process (Bucharest, 3 months) – ORACLE

Sep 2011 - Nov 2011: KPI Process Enhancement (Bucharest, 3 months) – HUAWEI Technologies

Feb 2009 - Jul 2009: • Intercompany Accounts Receivable Process Migration
Intercompany Accounts Receivable Process Migration (Southampton/Bucharest, 4 & ½ months) – BASSE Europe



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close