Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.09.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Posibilitati de perfectionare prin participarea la diferite cursuri. Asistenta medicala gratuita.

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, IT Software

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing assistant

Responsabilitati:

Responsible cu:
- Content writing
- E-mail marketing
- Social media marketing
Am perfectionat urmatoarele abilitati:
o Atentia la detalio si abilitatile de organizare
o limba engleza, in special cea scrisa
o Managementul eficient al timpului de lucru
o Autodisciplina si autoeducarea
o Managementul schimbarii

01.08.2013 - 30.04.2016

Departament: marketing

Titlu Job: responsabil studii marketing

Responsabilitati:

Responsabil cu:
- Analiza şi cercetarea de piaţă în vederea identificării tendinţelor pieţei și a clieților țintă;
- Analiza bazei de date şi segmentarea clienţilor;
- Planificarea şi realizarea proiectelor de marketing, de la idee la bugetare şi măsurare rezultatelor;
- Monitorizarea campaniilor de marketing;
- Proiectarea şi crearea newsletterelor, a textelor pentru SMS-uri promoţionale, a scrisorilor adresate, a vizualurilor pentru Facebook;
- Încărcarea pe site a promoţiilor şi a informaţiilor despre serviciile companiei şi actualizarea datelor de pe site;
- Studiul comportmentului de cumpărare a clienţilor;
În timpul activităţii de Responsabil studii marketing am învăţat faptul că în secolul 21 prezenţa online este vitală pentru orice companie şi o reclamă bine targetată poate aduce rezultate mai bune cu o cheltuială mai mică. Pentru o companie este important să comunice publicului potrivit la momentul potrivit, ci nu tuturor persoanelor în orice moment. O bază de date organizată şi bine structurată care conţine date demografice despre clienţi, informaţii despre interesele lor şi obiceiurile de cumpărare va face diferenţa în targetarea clienţilor şi luarea unor decizii de promovare pertinente.
Am mai învățat faptul că o urmărire constantă a campaniilor în derulare și o evaluare a celor finalizate reprezintă cheia pentru succesul lor și baza creării altor noi și mai bune. O decizie de marketing va fi întotdeauna bazată pe o analiză a pieței (atât la nivel de concurență cât și la nivel de client). Este la fel de important să existe întâlniri cu clienții (de exemplu focus grup-uri) pentru a afla direct de la ei experiențele lor legate de produsele, serviciile companiei și de campaniile intreprinse.
Am învățat și faptul că în activitatea de marketing planificarea este esențială pentru că o activitate bine organizată va conduce la mesaje clare, constante și relevante difuzate către clienți.
Și am mai învățat faptul că în marketing niciodată un știi prea mult.


Aptitudini și cunoștințe dobândite:
CorelDRAW, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

01.06.2007 - 31.08.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: responsabil punct de beneficii

Responsabilitati:

Responsabil cu:
- Coordonarea unei echipe de 7 persoane în atingerea unor obiective bine stabilite;
- Participarea ca suport la deschiderile de magazine noi;
- Crearea și actualizarea procedurilor de lucru în cadrul departamentului;
- Întreținerea bazei de date;
- Promovarea cardului de fidelitate în rândul clienților;
- Sfătuirea clienților în legătură cu cardul de fidelitate și avantajele acestuia;
- Managementul stocului în SAP;
- Participarea în procesul de definire a cerințelor de soft în dezvoltarea unei aplicații de management a stocului;
- Participarea în procesul de testare a aplicației și suport pentru celelalte magazine după lansarea aplicației;
- Promovarea și încheierea diferitelor tipuri de asigurări: RCA, locuință sau de călătorie;

În activitatea de Responsabil Punct de Beneficii am învățat că munca în echipă este esențială în îndeplinirea obiectivelor și totodată întro echipă este la fel de important și individul pentru că fiecare membru al echipei contribuie în felul său la rezultatul final.
Am mai învățat faptul că o bună planificare a activității din cadrul departamentului va duce la dezvoltarea sa.
Tot aici am învățat faptul că învățarea continuă precum și o atitudine proactivă și pozitivă poate face diferența între un rezultat mediu și unul excelent.


Realizări:
- Îndeplinirea a 3 obiective specifice după un an și jumătate de activitate;
- Creșterea constantă a rezultatelor de la an la an;
- Menținerea unui climat pozitiv și a spiritului de echipă în cadrul departamentului;
- Aprecierea atât din partea superiorilor cât și din partea angajaților din subordine pentru activitatea desfășurată;

Aptitudini și cunoștințe dobândite:
SAP, Microsoft Office (în special Microsoft Excel și Microsoft PowerPoint).

01.02.2007 - 30.06.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator punct de beneficii

Responsabilitati:

Responsabil cu:
- Promovarea cardului de fidelitate în cadrul clienților;
- Actualizarea constantă a bazei de date;
- Emiterea cardului de fidelitate clienților;
- Sfătuirea clienților în legătură cu cardul de fidelitate și avantajele acestuia.

Pe parcursul experienței ca și Operator Punct de Beneficii am învățat să înțeleg nevoia clientului și importanța unui client mulțumit.

Realizări: promovarea pe postul de Responsabil Punct de Beneficii.

01.11.2006 - 28.02.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Responsabil cu:
- Gestionarea modalităților de plată;
- Încasarea produselor;

Acest post a fost primul meu job în România și am fost entuziasmată să pot lucra într-o companie multinațională. Am fost dornic să învăț cât mai multe despre postul meu, despre companie și așteptam cu nerăbdare fiecare nouă zi de lucru pentru că aproape zilnic am descoperit și am învățat lucruri noi.

Realizări: promovarea pe postul de Operator Punct de Beneficii.

01.08.2006 - 30.09.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant vânzări

Responsabilitati:

Responsabil cu:
- Sfătuirea clienților;
- Merchandising.

Realizări: aprecierea managerul magazinului care la sfârșitul activității noastre la companie ne-a pregătit un tort special și ne-a mulțumit pentru munca depusă.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: Marketingul Online si Web Design la Studiu individual din Cluj-Napoca. Studiu individual despre Marketingul Online, incluzând Facebook Adds, Google AddWords, MailChimp, Wordpress sau SEO și despre Web Design incluzând sfaturi de combinare şi utilizare a culorilor sau așezarea în pagină.
2015 - 2015 Facultate: Realizarea paginilor web la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca. Studiul a presupus un modul de un semestru: HTML5, CSS, PHP, JavaScript.
2007 - 2008 Masterat: Resurse umane la Facultatea de Stiinte Economice - UBB din Cluj-Napoca.
2003 - 2007 Facultate: Marketing la Facultatea de Stiinte Economice - UBB din Cluj-Napoca.
1999 - 2002 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul Teoretic Axente Sever din Medias.

Premii

Proiecte
Feb 2016 - Mar 2016: www.just-enjoy.ro
Am ajutat in adunarea informatiilor pentru site, conceperea textului si a layoutului paginii.
Hobby-uri
Sportul, Muzica, Petrecerea timpului liber cu prietenii, Calatoriile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close