Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.05.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.1998

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Management

Oras de lucru: Arad, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2013 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing& sales manager

Responsabilitati:

Coordonarea vanzarilor la nivel local si regional.
Coordanarea spre finalizare a proiectelor
Incheierea contractelor si continuarea relatiei cu clientii.
Stabilirea strategiilor de vanzare pentru atingerea obiectivelor stabilite.
Crearea unei noi strategii de abordare a clientilor in mediul on line
Dezvoltarea unor campanii de discount si urmarirea targetelor impuse in cadrul acestor campanii.

01.06.2006 - 30.11.2013

Departament: management

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Infiintarea ING Office Dimitrie Cantemir Dr Tr Severin
Promovarea produselor si serviciilor financiar-bancare ale Grupului ING;
Prospectarea piatei si identificarea clientilor potentiali;
Gestionearea portofoliul de clienti si consolidarea relatiei cu acestia, prin oferirea
de servicii de calitate;
Asigurarea promovarii produselor bancare si administrarea acestora;
Procesarea informatiilor necesare pentru a face prima verificare in vederea
acordarii produselor de creditare
Verificarea corectitudinii informatiilor din dosarul clientului pentru a nu exista riscul
de fraudare;
Respectarea procedurilor de lucru privind desfasurarea operatiunilor bancare si
procedurile ce reglementeaza desfasurarea activitatii in ING Office;
Solicitarea de recomandari clientilor din portofoliu;
Sondarea permanenta a gradului de satisfactie al clientilor prin solicitarea de
feedback;
Coordonarea activitatilor din ING Office cu privire la:
Relatia cu clienti/potentiali clienti;
Administrarea si intretinerea Office-ului (zona de consultanta si Self’Bank) conform standardelor si cerintelor ING;
Responsabilitati vis-a-vis de procesul de selectie si recrutare al angajatiilor din ING
Office.
Coordonarea si monitorizarea activitatii consultantiilor ING Office
Acordarea sprijinului necesar si monitorizarea activitatii fiecarui consultant din ING
Office

01.02.2005 - 31.05.2006

Departament: banci

Titlu Job: consultant ing office

Responsabilitati:

Promovarea produselor ING Bank

Dezvoltarea relatiei cu clientii

Intocmirea documentatiei necesare pentru fiecare client nou

Mentinerea legaturii permanente in vederea solutionarii eventualelor probleme cu departamentele RCAD si RSD

Solutionarea problemelor de tip administrativ aparute la nivelul office-ul-ui
promovarea produselor ING Bank prin prezentari de produs la societati comerciale, care au avut ca scop deshiderea de conturi la aproximativ 500 persoane (din 3000 de clienti alocati Office-ului)

01.09.2003 - 14.02.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

contabilitate primara (intrari/iesiri de marfa), bonuri de consum, facturare, etc

01.09.2002 - 30.09.2003

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor limba engleza

Responsabilitati:

parcurgerea materiei la limba engleza pentru elevii din ciclul gimnazial si liceal -implicarea in activitati extracuriculare -pregatirea elevilor din clasa a XII-a pentru examenul de bacalaureat, prin sustinerea unor ore suplimentare in afara orelor de program
promovarea examenului de bacalaureat la materia Limba Engleza in proportie de 100%, a tuturor elevilor pe care i-am indrumat si care au optat pentru aceasta materie
Treta Dorin Petrisor - director

01.01.2002 - 30.09.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor limba engleza

Responsabilitati:

parcurgerea materiei la limba engleza pentru elevii din ciclul gimnazial si liceal
implicarea in activitati extracuriculare
pregatirea elevilor din clasa a XII-a pentru examenul de bacalaureat, prin sustinerea unor ore suplimentare in afara orelor de program
promovarea examenului de bacalaureat la materia Limba Engleza in proportie de 100%, a tuturor elevilor pe care i-am indrumat si care au optat pentru aceasta materie

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate: comunicare relatii publice la Universitatea Tibiscus Timisoara- licenta sustinuta in cadrul Universitatii din Craiova din Timisoara.

Premii

Calificari
May 2018: Cabin Crew Attestation

Traininguri
Sep 2015 - May 2019: Curs de Arta a Actorului
Cursul de Arta a Actorului este organizat de Compania D`Arte Timisoara si se desfasoara pe o perioada de 8 luni in fiecare an, cu o frecventa de 4 ateliere pe luna. Ca si scop final are interpretarea unui rol in piesa de teatru organizata cu prilejul fiecarui an de studiu. Cursul de arta a actorului vizeaza capacitatea de a comunica in mod constructiv in diferite medii, de a arata toleranta, de a exprima si intelege diferite punte de vedere, de a negocia cu abilitate pentru a produce incredere si a empatiza. Participantii isi exerseaza calitatile de lider precum si diferite tipuri de comunicare interumana.
Feb 2014: Marketing si Comunicare pe Facebook- Creste-ti brandul si Afacerea pe Facebook

Nov 2012: Managementul Portofoliului (Achieve Global Romania)

Sep 2010: Key Account Management (Sales Academy-Proffesional Selling)

Jun 2009: Abilitati de Persuasiune (Sales Academy-Professional Selling)

Jun 2008: People Mangement(program dezvoltat si livrat de Eagle`s Flight Central

Feb 2007 - Feb 2007: Advanced Management Skills

Voluntariat
Sep 2010 - Nov 2013: Rotary Club Drobeta Turnu Severin Continental
Initial ca membru fondator si apoi ca secretar in Anul Rotarian 2012-2013 am participat la diverse activitati de voluntariat in Drobeta Turnu Severin care au avut ca si scop intr-ajutorarea membrilor comunitatii locale. Am organizat strangeri de fonduri si evenimente artistice prin care am sprijinit si promovat membrii comunitatii locale.
Hobby-uri
literatura, actorie, fotografie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close