Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.08.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.11.1997

obiectiv

 

Salariu: 500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Import - export, Management

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: marketing / contractare

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- intocmire oferte bransamente electrice si racorduri de apa si canalizare catre clienti persoane fizice / juridice;
- contributie la imbunatatirea / actualizarea programului intern folosit de companie pentru managementul vanzarilor, contractelor si ofertelor;
- urmarire aprovizionare si executie lucrari conform termenilor contractuali;
- intocmire dosare de consultanta si obtinere avize si acorduri de la autoritatile publice locale pentru realizarea bransamentelor electrice si racordurilor de apa si canalizare;
- intocmirea documentatiei pentru acreditarea companiei de catre diverse institutii din domeniile de activitate ale acesteia.

01.04.2008 - 30.09.2016

Departament: altele

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati :
- activitati comerciale :
- transmitere cereri oferte utilaje pentru industria alimentara si echipamente frigorifice comerciale (vitrine si rafturi frigorifice) catre furnizorii externi;
- intocmire si prezentare oferte comeciale utilaje pentru industria alimentara;
- lansare comenzi catre furnizorii externi pentru utilaje pentru industria alimentara si echipamente frigorifice comerciale (vitrine si rafturi frigorifice), organizare transport international, urmarire livrare la clientul final;
- centralizarea rapoartelor lunare de activitate ale reprezentantilor comerciali si realizarea graficelor si situatiilor de vanzari lunare si anuale.
- activitati marketing:
- conceptie website-uri de prezentare www.interfrig-group.ro si www.interutilaje.ro;
- conceptie pliante de prezentare pentru fiecare divizie a firmei (abatoare si fabrici de procesare carne, lapte, peste; depozite frigorifice si tehnologii; market-uri, supermarket-uri si magazine specializate; echipamente si utilaje de procesare alimentara; ventilatie si climatizare);
- organizare campanii publicitare e-mailing;
- activitati de planificare si organizare a participarii firmei in calitate de expozant la diverse expozitii de profil (contractare si amenajare stand, materiale publicitare etc.);
- intocmire documentatie in vederea inregistrarii marcilor la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci si relatia ulterioara cu OSIM pentru finalizarea inregistrarii marcilor.
- activitati legate de personal:
- intocmirea pontajelor lunare;
- incheierea si incetarea contractelor individuale de munca si transmiterea datelor in REVISAL;
- eliberare diverse adeverinte;
- centralizarea lunara a foilor de parcurs.
- alte activitati:
- managementul calitatii (intocmire documentatie pentru acreditarea ISO 9001:2008 si pregatirea rapoartelor si documentelor pentru auditurile de supraveghere semestriale).

01.07.2003 - 30.04.2008

Departament: marketing

Titlu Job: economist birou marketing, contractare, tarifare

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
organizarea şi participarea la seminarii, conferinţe, simpozioane, expoziţii, la nivel
naţional şi internaţional:
membră a echipei care a organizat şi asigurat buna desfăşurare a Conferinţei Internaţionale a World Maritime Institute (WMI) pentru educaţie maritimă pe tema „Crewing & Training” – Constanţa, septembrie 2003;
organizarea seminariilor referitoare la Codul privind Securitatea Navelor şi Facilităţilor Portuare;
organizarea în colaborare cu Autoritatea Navală Română şi coordonarea seminariilor cu tema „Planul Naţional de Contingenţă în caz de poluare cu hidrocarburi şi substanţe periculoase” susţinute de Royal Haskoning-Olanda, februarie-aprilie 2004;
implicarea în organizarea standului CERONAV şi membră a delegaţiei care a participat la expoziţia Posidonia, Pireu, Grecia, iunie 2004;
organizarea Cursului Naţional OPRC nivel 2 în colaborare cu Autoritatea Navală Română şi Organizaţia Maritimă Internaţională - septembrie 2004;
membră în diverse comisii de licitaţie:
participare în comisia de licitaţie pentru achiziţionarea Simulatorului de Maşini Navale şi membră în echipa de recepţie în fabrică a componentelor Simulatorului, recepţie ce a avut loc la sediul companiei Telemerkki, Jokela, Finlanda;
corespondenţă cu companiile beneficiare ale serviciilor de instruire;
întocmirea şi transmiterea ofertelor de servicii de instruire către firmele
interesate;
întocmirea şi urmărirea contractelor de prestări servicii de instruire;
urmărirea şi corespondenţa în vederea asigurării derulării corespunzătoare a
programului PHARE 2002 – „Întărirea pregătirii profesionale şi manageriale în domeniul fluvial” – beneficiar CERONAV Galaţi;
traducere / elaborare lucrări ale CERONAV în beneficiul propriu, al ANR, MTCT
şi al altor clienţi;

01.12.2001 - 31.07.2003

Departament: altele

Titlu Job: referent serviciul instruire portuară, cercetare Ştiinţifică şi relaţii internaţionale

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
traducere / elaborare lucrări ale CERONAV în beneficiul propriu, al ANR, al M.T.C.T. şi al altor clienţi;
întocmirea şi evidenţa sistemului informaţional cu privire la materialele periodice transmise Secretarului General al Organizaţiei Maritime Internaţionale referitoare la sistemul de instruire şi evaluare implementat de CERONAV;
contactarea şi stabilirea de relaţii de colaborare cu centre şi instituţii europene de pregătire maritimă (iunie 2002: membra a delegaţiei care a participat la schimbul de experienta cu Centrul de pregătire maritimă din Bulgaria);
organizarea şi participarea la seminarii, conferinţe, simpozioane, la nivel naţional şi internaţional:
iulie 2002: participare la seminarul “Environmental Port Management” organizat de Agenţia Germană de Cooperare Tehnică (GTZ) în colaborare cu Universitatea Maritimă Constanţa (UMC), la sediul UMC, împreună cu un expert consultant din cadrul CERONAV Constanţa;
februarie 2003: participare alături de un expert al CERONAV la Conferinţa „Environmental Port Management” - ECOPORT 2003, Valencia, Spania;
participare la activitatea de elaborare a broşurii de prezentare a CERONAV.

01.01.2000 - 31.12.2001

Departament: altele

Titlu Job: referent serviciul metodologie

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- organizarea, coordonarea şi asigurarea bunei desfăşurări a seminariilor
organizate de CERONAV în colaborare cu GTZ – Trainmar Constanţa;
- traducerea în/din engleză şi din/in română a materialelor necesare seminariilor;
- corespondenţă în limba franceză cu beneficiari ai cursurilor din Franţa şi
Senegal.

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Facultate / Colegiu: Facultatea de Stiinte Economice la Universitatea Ovidius din Constanta. Secţia Relaţii Economice Internaţionale
Specializarea Tranzacţii Internaţionale

Premii

Traininguri
Nov 2007 - Nov 2007: Bazele managementului de proiect
Poiana Braşov, România: “Bazele managementului de proiect”, Ministerul Administraţiei şi Internelor şi Institutul Naţional de Administraţie
Nov 2005 - Nov 2005: Programe de finanţare ale Uniunii Europene
Sinaia, România: “Programe de finanţare ale Uniunii Europene”, Ministerul Administraţiei şi Internelor şi Institutul Naţional de Administraţie
Apr 2005 - Apr 2005: International Training Course on EC Project Development
Bucureşti, România: Program “International Training Course on EC Project Development” – Geonardo Ltd. (Ungaria)
Jan 2002 - Feb 2002: Training for trainers
Curs “Training for trainers” – CERONAV Constanţa;
Certificari
Jan 2005 - May 2005: ECDL
Certificat ECDL Start (European Computer Driving Licence)
May 2003 - Jul 2003: Proficiency in English
Curs „Proficiency in English” – program de perfecţionare în limba engleză (nivel de excelenţă), Universitatea „Spiru Haret” în colaborare cu Universitatea din Michigan
Conferinte
Feb 2003 - Feb 2003: Environmental Port Management
Conferinţa „Environmental Port Management” - ECOPORT 2003, Valencia, Spania
Feb 2002 - Feb 2002: Environmental Port Management
Seminar “Environmental Port Management” organizat de Agenţia Germană de Cooperare Tehnică (GTZ) în colaborare cu Universitatea Maritimă Constanţa.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20