Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.03.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.07.2009

obiectiv

 

Specialist în comunicare, cu abilități de project management dovedite de ultimii 5 ani de experiență în domeniile publicității și al marketingului. O persoană creativă, mereu în căutarea celor mai interesante moduri de a dezvolta campanii de marketing integrat. Un bun organizator de evenimente și specialist în creare de conținut pentru mediul online.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Merchandising / Promoteri, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - 30.06.2020

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

Realizări cheie:
• Lansarea pe piață a brand-ului
• Atragerea clienților
• Asigurarea unei comunicări coerente și permanente în mediul online și in house
• Crearea branding-ului și a strategiei de brand

Responsabilități cheie:
• Dezvoltarea, implementarea și monitorizarea strategiilor de marketing
• Creșterea vizibilității brand-ului și îmbunătățirea imaginii companiei
• Branding de firmă și produs, analiza pieței
• Instruirea permanentă în domeniul HoReCa
• Creare de conținut pentru platformele de comunicare online (Facebook, Instagram, Google My Business, TripAdvisor)
• Social media community management
• Elaborarea de material grafic – flyere, design de meniu, postere, mesh-uri, people stoppers, table tents etc
• Organizare evenimente închise (corporate, petreceri private), evenimente publice (petreceri tematice, concerte)
• Dezvoltare parteneriate și cross promo cu numeroși furnizori (Ursus Romania, Coca-Cola etc.)
• Activări de tip BTL

01.06.2018 - 30.09.2019

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Responsabilități cheie:
• Dezvoltarea, implementarea și supervizarea strategiei de marketing
• Analiza pieței
• Crearea de conținut pentru platformele de comunicare online (Facebook, Instagram, Google My Business, website – www.carsinv.ro )
• Social media community management
• Grafică

Realizări cheie:
• Creșterea vizibilității companiei
• Îmbunătățirea imaginii companiei
• Asigurarea unei comunicări coerente și consistente în social media

01.03.2018 - 30.11.2019

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

Responsabilități cheie:
• Dezvoltarea, implementarea și monitorizarea strategiilor de marketing
• Creșterea vizibilității brand-ului și îmbunătățirea imaginii companiei
• Branding de firmă și produs, analiza pieței
• Instruirea permanentă în domeniul HoReCa
• Creare de conținut pentru platformele de comunicare online (Facebook, Instagram, Google My Business, TripAdvisor)
• Social media community management
• Elaborarea de material grafic – flyere, design de meniu, postere, mesh-uri, people stoppers, table tents etc
• Organizare evenimente

Realizări cheie:
• Lansarea pe piață a brand-ului
• Atragerea clienților
• Asigurarea unei comunicări coerente și permanente în mediul online și in house
• Crearea branding-ului și a strategiei de brand

01.02.2017 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing & pr manager

Responsabilitati:

Realizări cheie:
• Creșterea vizibilității brand-ului
• Creșterea numărului de clienți și a încasărilor
• Asigurarea unei comunicări coerente și permanente în mediul online
• Îmbunătățirea imaginii companiei
Responsabilități cheie:
• Dezvoltarea, implementarea și monitorizarea strategiilor de marketing
• Creșterea vizibilității brand-ului și îmbunătățirea imaginii companiei
• Branding de firmă și produs, analiza pieței
• Instruirea permanentă în domeniul HoReCa
• Creare de conținut pentru platformele de comunicare online (Facebook, Instagram, Google My Business, TripAdvisor, website – www.distrikt42.ro )
• Social media community management
• Elaborarea de material grafic – flyere, design de meniu, postere, mesh-uri, people stoppers, table tents etc

• Organizare evenimente închise (corporate, petreceri private), evenimente publice (petreceri tematice, concerte), entertainment on the go în colaborare cu terți • Dezvoltare parteneriate și cross promo cu numeroși furnizori (Johnnie Walker, Ursus Romania, Coca-Cola etc.) • Activări de tip BTL • Recrutare personal • Sarcini administrative

01.05.2016 - 28.02.2017

Departament: marketing

Titlu Job: marketing specialist/project manager

Responsabilitati:

Responsabilități cheie:
• Coordonare proiecte de marketing
• Gestionarea conturilor de social media ale brandului și elaborare planuri de promovare
• Recrutare personal
• Organizare traininguri interne
• Acuratețea datelor transmise și încadrarea în termene conform normelor interne
• Îndeplinirea planului de vânzări și profit alocat
• Actualitatea și calitatea informațiilor referitoare la competiția specifică produselor alocate
• Încadrarea stocurilor pentru produsele alocate în limitele stabilite de superiorul ierarhic
• Identificarea soluțiilor optime de promovare
• Încadrarea în limitele bugetelor aprobate
• Calitatea raportărilor către superiorul ierarhic și încadrarea în termenele stabilite
• Lansarea comenzilor externe la termenele stabilite prin norme interne sau prin reguli impuse de furnizori
• Calitatea relației cu furnizorii
• Respectarea standardelor cu privire la imaginea firmei și a brandurilor alocate
• Respectarea legislației specifice domeniului de activitate

Realizări cheie:
• Implementare espresso bar în sistem de franciză
• Coordonare activități de promovare și evenimente lansare

01.10.2015 - 31.05.2016

Departament: publicitate

Titlu Job: junior account executive

Responsabilitati:

Obiectivul postului: project management în publicitate pentru clientul The Coca-Cola Company

Relațiile cu alte departamente:
Intern, managerul de proiect lucrează cu departamentele: Creație, Traffic, PR, Media, Digital, Audio-Video, Design, DTP și Producție.
Extern, managerul de proiect menține legătura cu furnizorii și cu clientul și participă la întâlniri cu aceștia, în vederea îmbunătățirii activităților de marketing și publicitate.

Responsabilități cheie:
- Dezvoltarea, coordonarea și implementarea campaniilor integrate de publicitate pentru 4 branduri
- Realizarea documentelor interne specifice (Creative brief, Fișă de comandă etc.)
- Realizarea de prezentări conținând idei creative pentru campanii de marketing integrat
- Realizarea periodică a rapoartelor interne și a rapoartelor către client.
- Interpretarea analizei post campanie.
- Intermedierea relațiilor interdepartamentale implicate, în vederea finalizării proiectelor.
- Asigurarea controlului de calitate.

Realizări cheie:
- Participarea la implementarea proiectelor de publicitate pentru unul dintre cele mai mari branduri din industria mondială de FMCG
- Înțelegerea dinamicii pieței și poziționarea brandului
- Acuratețe în gestionarea estimatelor de cost și facturării
- Înțelegerea și aprecierea naturii și valorilor brandului
- Întelegerea elementelor cheie din mixul de comunicare
- Expertiză în utilizarea instrumentelor de planificare și monitorizare.

01.01.2015 - 31.10.2015

Departament: publicitate

Titlu Job: print project manager

Responsabilitati:

Realizări cheie:
• Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte în același timp și ducerea acestora la bun sfârșit
• Înțelegerea valorilor brandului
• Înțelegerea elementelor cheie ale mixului de comunicare
• Utilizarea programelor de planificare și monitorizare

Responsabilități cheie:
• Planificarea proiectelor și gestionarea acestora
• Menținerea contactului permanent cu reprezentanții clientului
• Îndeplinirea sarcinilor la timp în cadrul proiectelor alocate
• Înțelegerea dinamicii pieței și poziționarea brandului în cadrul acesteia
• Crearea unei relații profesionale solide și transparente cu reprezentanții clientului
• Crearea unei relații profesionale solide și transparente cu departamentele agenției
• Abilități excelente de înțelegere și comunicare
• Înțelegerea factorilor cheie de profit și pierdere
• Încadrarea în termenele limită stabilite

01.05.2014 - 31.01.2015

Departament: management

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Realizări cheie • Elaborarea analizelor de piață și a rapoartelor aferente sarcinilor prevăzute în proiectul coordonat. • Întocmirea rapoartelor asupra activității desfășurate. • Organizarea de traininguri și conferințe. Responsabilități cheie • Servicii de consultanță și de coordonare a unui proiect cu finanțare europeană: http://www.mildhome.eu/, pentru beneficiarul Consiliul Județean Caraș-Severin • Colaborări permanente cu organizații de promovare locale regionale, naționale și internaționale, respectiv cu universtități. • Elaborarea rapoartelor periodice ale activităților desfășurate în cadrul unui proiect european. • Recomandări asupra eficientizării și îmbunătățirii performanțelor activității prestate. • Aducerea la cunoștință superiorului orice neregularitate sau eveniment atipic, ce intervine în desfășurarea activității. • Participarea la conferințe internaționale în vederea monitorizării sarcinilor din cadrul proiectului. • Organizarea unor evenimente precum: sesiuni de instruire, conferințe și întâlniri pentru dezbaterea aspectelor legate de proiect, prezentarea acestuia, conceptele pe care este fundamentat, studii de fezabilitate și analize de piață. • Elaborarea prezentărilor și a materialelor de instruire corespunzătoare. • Contact permanent cu beneficiarul. • Elaborarea unei baze de date cu IMM-uri, reprezentativă pentru piața locală de construcții din România. • Organizarea unei competiții dedicate studenților la facultățile de arhitectură din Timișoara și București.

01.07.2013 - 31.05.2014

Departament: proiectare civila / industriala

Titlu Job: asistent manager, communication specialist

Responsabilitati:

Responsabilități cheie
- Activitati administrative.
- Gestionarea corespondentei.
- Actualizarea bazei de date cu documente.
- Inregistrarea, distribuirea in cadrul departamentelor implicate, depunerea si arhivarea corespondentei
- Dezvoltarea si elaborarea de documente si declaratii cerute de catre departamentul de management.

Realizări cheie
• Abilități organizatorice și îndeplinirea la timp a sarcinilor de muncă.
• Abilitatea de a îndeplini mai multe sarcini concomitent.
• Respectarea termenelor limită.
• Responsabilitate, organizare, corectitudine.

01.12.2012 - 31.07.2013

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Responsabilități cheie
• Coordonarea unei echipe formată din 4 membri și monitorizarea activităților de consumer engagement (activări BTL), pentru clientul Philip Morris International.
• Elaborarea rapoartelor zilnice privitoare la activitatea desfășurată (rezultate, atitudinea membrilor echipei, gestiune, feedback consumatori).
• Rapoarte administrative.
• Rapoarte asupra itinerariului săptămânal.
• Rapoarte de feedback.
• Participarea la ședințe saptămânale în vederea îmbunătățirii activității.
• Alte responsabilități în cadrul postului de team leader: trainingurile zilnice cu membrii echipei pentru a dezvolta o interacțiune de succes cu consumatorul.
• Comunicarea cu membrii echipei contribuie atât la obținerea rezultatelor în atingerea targetului, cât și la crearea unui mediu de lucru plăcut.

Realizări cheie
• Creșterea vânzărilor în locațiile agreate.
• Propunerea soluțiilor la problemele întâmpinate și abordarea ideilor în ceea ce privește îmbunătățirea activităților.
• Comunicarea eficientă cu membrii echipei pentru buna desfășurare a activităților zilnice.

01.09.2011 - 31.12.2012

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: consumer engager

01.11.2010 - 30.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: beauty&sales consultant

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Masterat în Comunicare și Publicitate, cu predare în limba engleză. la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate: Științe Politice la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din Bucuresti.
2008 - 2010 Liceu / Școală profesională: Arhitectură la Liceul de Artă "Dinu Lipatti" din Pitești.
2006 - 2008 Liceu / Școală profesională: Matematică-informatică la Colegiul Național I. C. Brătianu din Pitesti.

Premii

Certificari
Aug 2020 - Aug 2020: Social Media Marketing Certification
Social Media Marketing Certification by HubSpot Academy

Credential ID: ef13d2ba123c4709a3c397f61a32ae64

Credential URL: https://hubspot-academy.s3.amazonaws.com/prod/tracks/user-certificates/ef13d2ba123c4709a3c397f61a32ae64-1598911577798.png
Aug 2020 - Sep 2020: Brand Management: Aligning Business, Brand and Behaviour
Brand Management: Aligning Business, Brand and Behaviour an online non-credit course authorized by University of London and London Business School and offered through Coursera

Credential ID: 2X6XDCBGXN2E

Credential URL: https://www.coursera.org/account/accomplishments/certificate/2X6XDCBGXN2E
Aug 2020 - Aug 2020: Noțiuni fundamentale de marketing digital
Certificare Google Atelierul Digital:
https://learndigital.withgoogle.com/link/1d3dy6a7pq8

ID acreditare: KQ7 WQ3 JKV
Sep 2009 - Jun 2010: Atestat Desenator Tehnic
Diplomă obținută în urma absolvirii Liceului de Artă, ”Dinu Lipatti”, profil Arhitectură
Traininguri
Sep 2014 - Oct 2014: Project Manager
Diplomă obținută în urma absolvirii cursului ”Project Manager”, organizat de compania Ramboll România.
Aug 2012 - Sep 2012: Agent vanzari si Inspector Resurse Umane
Cursuri organizate de compania de X-Treme Training, prin intermediul unui proiect cu finantare europeana. Cunostintele si abilitatile dobandite in cadrul acestei sesiuni de instruire sunt atestate prin intermediul diplomelor recunoscute de Ministerul Educatiei Nationale.
Conferinte
Mar 2014 - Mar 2014: Építész Műteremház. - MILD Home Project Meeting
Întâlnire destinată proiectului european My Modular, Intelligent, Low cost, nearly zero Energy house for our Eco Green Village, în cadrul căreia au avut loc discuții despre sustenabilitatea unui proiect de sat ecologic în țările partenere.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close