Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.02.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.06.2012

obiectiv

 

Sa am un job care sa-mi placa si sa ma autodepasesc intotdeauna

Beneficii: sa acumulez experienta,calificare in domeniu

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Import - export, Controlul calitatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: market planner

Responsabilitati:

Urmarirea procesului de implementare a proiectelor unified din cadrul Brico Depot, parte a grupului Kingfisher;
Urmarirea listarii furnizorilor si articolelor in vederea emiterii comenzilor;
Update saptamanal referitor la stocurile produselor, atat in magazine, cat si in platforme;
Mentinerea legaturii stranse cu departamentele Supply Chain si Database;
Urmarirea tracker-ului referitor la problemele aparute pe parcursul procesului de implementare a proiectelor ( probleme legate de livrari, de agrementari ale produselor etc);
Urmarirea produselor promotionale de la emiterea comenzilor pana la livrarea in magazine, cat si analizarea vanzarilor acestora.

01.08.2018 - 30.04.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent achizitii

Responsabilitati:

Asigurarea fluxului informational corect intre departamentul Market si alte departamente ;
Completarea fisierelor de listare a produselor;
Asistenta pentru implementarea gamelor unificate si neunificate;
Completarea rapoartelor privind stocurile;
Actualizarea preturilor produselor si transmiterea catre departamentul Data Base;
Completarea fisierelor pentru blocarea articolelor sezonale sau inlocuite cu produse unified;
Actualizarea permanenta a statusurilor articolelor;
Transmiterea newsletter-ului saptamanal catre magazinele Praktiker;

01.05.2016 - 31.08.2018

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

Procesarea si monitorizarea comenzilor in sistem ( SAP ) si urmarirea intregului flux logistic;
Verificarea stocurilor, rezervarea materialelor;
Receptionarea cererilor de oferta din partea clientilor si inregistrarea lor;
Crearea codurilor de clienti in SAP;
Emiterea dispozitiilor de livrare pentru produsele expediate la clienti;
Intocmirea facturilor aferente materialelor livrate sau a lucrarilor executate;
Incasarea banilor de la clienti si emiterea raportului zilnic al casieriei.

01.07.2015 - 30.04.2016

Departament: transport / distributie

Titlu Job: expeditor international

Responsabilitati:

Introducerea in sistemul electronic a datelor specifice transporturilor de import;

Arhivarea documentelor justificative legate de operatiunile de transport;

Propunerea solutiilor de transport;

Efectuarea facturilor catre clienti si urmarirea incasarii acestora;

Intocmirea dosarelor de import;

Colaborarea cu agentii economici si institutiile implicate in activitatea de expeditii;

Incheierea situatiei financiare la sfarsitul fiecarei luni;

01.01.2013 - 31.07.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: referent specialitate

Responsabilitati:

Indeplinirea la timp si in bune conditii a atributiilor;

Operativitate si corecta indeplinire a operatiunilor efectuate, respectand normele legale in vigoare;

Pastrarea confidentialitatii si secretului bancar;

Acuratetea raportarilor intocmite in conformitate cu normele legale si reglementarile interne ale bancii.

Actualizarea bazei de date cu informatiile primite de la detinatorii de carduri emise de Alpha Bank;

Modificarea corecta si la zi a statusului cardurilor;

Procesarea corecta si in termenele stabilite a extraselor de cont pentru clientii bancii;

Arhivarea zilnica a documentelor continand solicitarile detinatorilor de carduri si ale unitatilor Alpha Bank;

Suport telefonic si online pe e-mail pentru clientii si unitatile Alpha Bank.

25.10.2011 - 23.04.2012

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator interviu

Responsabilitati:

Contactarea potentialilor respondenti si selectarea acesotra potrivit criteriilor impuse
de filtrele de eligibilitate;
Realizarea interviului propriu-zis;
Asigurarea ca raspunsurile primite sunt in concordanta cu intrebarile adresate

Realizari:

Dobandirea abilitatilor de comunicare, putere de convingere,exprimare clara si cursiva

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Relatii economice internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Relatii economice internationale la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.

Facultati in straiatate

-

Premii

-

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close