Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.04.1988

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Import - export, IT Hardware, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti, Bacau

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

10.08.2011 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: market development specialist

01.03.2010 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier relatii cu clienti

Responsabilitati:

Responsabilitati:

-Oferirea in scris a raspunsurilor complete si personalizate solicitarilor primite, indiferent de natura cererii (informare, redirectionare, asistenta, consiliere, informatii despre servicii, produse, comenzi, gestionare a reclamatiilor) in urmatoarele domenii: asistenta comerciala, gestiune de cont, gestiune de reclamatii, fidelizare.
-Contactarea prin telefon a clientilor, a potentialilor clienti sau utilizatori ai serviciilor propuse de clientii Webhelp in urmatoarele domenii: asistenta comerciala, gestiune de cont, gestiune de reclamatii, fidelizare.
-Asigurarea unei bune gestiuni a relatii cu clientii.
-Actualizarea bazei de date cu informatii referitoare la conturile clientilor.
-Gestionarea dosarelor clientilor, inregistrarea si validarea platilor, verificarea livrarilor, acordarea de rambursari.
-Gestionarea reclamatiilor primite, in timpul sau dupa tratarea cererilor scrise sau a apelurilor telefonice.
-Participarea la elaborarea suporturilor specifice unei campanii de marketing si la apeluri test.
-Respectarea normei NF 345.

Realizari:

Realizari:

-atingerea obiectivelor de productivitate in fiecare luna in proportie de 100%, depasirea obiectivelor de productivitate cu peste 50% pe toate tipologiile/activitatile desfasurate
-atingerea obiectivelor de calitate in proportie de 100%

15.01.2008 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Pe parcursul anului doi, trei de facultate si in primul an de master in cadrul programului de Cercetari de Marketing am participat alaturi de departamentul de cercetare stiintifica al Facultatii de Marketing al Academiei de Studii Economice, Bucuresti la dezvoltarea si proiectarea de cercetari cantitative si calitative de marketing in urma carora s-au studiat diverse aspecte ale comportamentului de cumparare si consum pentru diverse piete, pentru bunuri de larg consum, servicii turistice, servicii educationale si servicii bancare. Participarea consta in elaborarea de chestionare pentru sondaje, chestionare de selectie pentru discutiile focalizate de grup, ghiduri de interviu ce urmau a fi implementate in cercetarile de tip calitativ si ulterior aplicare acestora.

studii

 

Facultati in straiatate

Oxford College of Marketing, studying for Professional Diploma in Marketing

Activitati extracurriculare

Orientare catre intelegerea si gestionarea relatiilor cu clientii, abilitate de a sintetiza, observa si solutiona intr-un timp scurt si mediu problemele clientilor, capacitatea de a gasi solutii imediate la cerintele, intrebarile, nevoile clientilor. Flexibilitate si adaptabilitate intr-un mediu si intr-un colectiv nou de lucru, capacitatea de a invata intr-un timp scurt si de a ma plia pe necesitatile si cerintele unui proiect nou.

Premii

2009-mentiune sesiunea de comunicari stiintifice in domeniul cercetarilor de marketing
2007-premiul I olimpiada judeteana de limba franceza
2006-mentiune olimpiada nationala de limba franceza
2006-premiul I olimpiada judeteana de limba franceza
2006- Cambridge First Certificate
2005-premiul I olimpiada judeteana de limba franceza
2004-premiul III olimpiada judereana de limba franceza
2004-mentiune olimpiada judeteana de limba si literatura romana

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close