de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.10.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.06.2008

obiectiv

 

O cariera de succes intr-o companie multinationala.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Negociabile in urma unui eventual interviu

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Farmacie, Transport / Distributie, Import - export, Financiar / Contabilitate

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager zonal

Responsabilitati:

Promovarea imaginii companiei si a produselor din portofoliu;
Construirea si mentinerea unor relatii de business cu medicii, farmacistii si liderii de opinie din zona alocata;
Organizarea de evenimente: conferinte, simpozioane, mese rotunde etc;
Preocuparea permanenta pentru cresterea numarului clientilor din baza de date deja existenta precum si a clientilor activi;
Preocuparea permanenta pentru realizarea volumului de vanzari (cantitativ si valoric);
Promovarea ofertelor de produse si ofertele speciale tuturor clientilor; Intocmirea de rapoarte/analize zilnice sau periodice privind activitatea desfasurata;
-Impartirea obiectivelor de vanzari teritoriale in obiective individuale pt.fiecare client -
Prezinta si promoveaza produsele clientilor din portofoliu si potentialilor clienti.
-Promovarea solutiilor medicale optime pt.medici si pacienti.
-Prospectarea permanenta a pietei pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei.
Analiza,planificare,implementare,monitorizare si control in teritoriu.

01.03.2014 - 31.07.2015

Departament: farmacie

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- Vanzarea, promovarea si merchandizarea produselor companiei;
- Realizearea targetului lunar de vanzari /incasari
- Mentinerea si dezvoltarea portofoliul de clienti
- Vizitarea regulate la clientii din zona alocata, conform routing in judetele DJ, OT, MH, TR, GJ
- Implementarea produsele noi si promotiile catre clienti
- Monitorizarea permanenta a concurentei din zona de activitate
- Emiterea rapoartelor si analizelor zilnice solicitate de catre Directorul de vanzari
- Stabilirea corecta a frecventei vizitelor la clienti pentru a evita situatiile de stoc zero
- Realizarea planului de vanzare/ incasare cu depasire de 20%;
- Imbunatatirea relatiei cu clientii din zona arondata.

01.12.2012 - 01.03.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Asigurarea elaborarii in termen util a situatiilor solicitate de Directorul Economic.
Asigurarea inregistrarii si prelucrarii unor documente financiare, evidenta incasarilor si platilor.
Respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor
Ia masuri pentru elaborarea in termen util si respectarea elementelor metodologice prestabilite cu privire la situatiile ce i-au fost cerute, Solicitarea informatiilor diverselor birouri si raspunderea asupra corectitudinii informatiilor inserate;
Intocmirea contractelor de garantie incheiate cu casa de asigurari de sanatate;
Alocarea garantiilor in sistem;
Mentinerea relatiilor telefonice cu farmaciile din zonele Dolj, Gorj, Olt, Mehedinti alocate Filialei in vederea transmiterii creantelor si debitelor scadente.
Activand in functia de economist de aproximativ 1 an in compania POLISANO, pot spune ca am dobandit vaste cunostiinte in piata PHARMA si am contribuit alaturi de colegii ce reprezinta partea de vanzari, la mentinerea unei bune colaborari cu farmaciile, efectuand pentru acestia situatii financiare si urmarind bunul mers al incasarilor si al garantarii soldurilor.
Cel mai important beneficiu primit in aceasta companie a fost sansa de a capta informatii intr-un domeniu total necunoscut pana in momentul angajarii cat si utilizarea programelor special create pentru o companie multinationala.

01.09.2005 - 15.07.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Experienta pe pozitii de management in vanzari echipamente, pe un post de coordonare regionala vanzari mobilier frigorific comercial si instalatii frigorifice si climatizare destinate magazinelor si supermarketurilor -6 ani;
Portofoliu de clienti in judetele Dolj, Mehedinti, Olt, Teleorman, Gorj, Prahova;
Consolidarea imaginii produselor şi serviciilor firmei prin prezentarea detaliată, permanent îmbunătăţită a acestora în faţa clienţilor sau potenţialilor clienţi;
Îmbunătăţirea permanentă a nivelului de dezvoltare al firmei prin promovarea produselor şi serviciilor în faţa potenţialilor clienţi, identificarea de noi pieţe de desfacere, desfacerea produselor şi încasarea plăţilor.
Contactarea potenţialilor clienţi prin telefon, email sau personal pentru prezentarea ofertelor de produse sau servicii şi stabilirea unui contract de vânzare-cumpărare cu aceştia;
Abilitati de planificare si organizare;
Planificarea si coordonarea echipei de vanzari si service pentru atingerea obiectivelor primite;
Introducerea in sistemul de operare a produselor achizitionate;
Reprezentarea firmei pe piaţă prin deplasari zilnice in teren, transmiterea informaţiilor despre firmă, explicarea modului de funcţionare al produselor şi serviciilor, avantaje oferite, preţul acestora şi demonstraţii practice privind utilizarea sau funcţionarea acestora;
Promovarea la segmentele de clienti specifici;
Elaborarea de rapoarte, analize, reprezentand activitatea curenta si propunand solutii de imbunatatire a productivitatii si eficientei in vanzari;
Intretinerea si dezvoltarea relatiilor cu principalii clienți din orasele: Alexandria, Craiova, Caracal, Calafat, Slatina, Rosiori de Vede, Ramnicu Valcea;
Urmarirea incasarilor in termenele stabilite si respectarea politicilor comerciale;
Coordonarea activitatii de monitorizare a concurentei si propunerea strategiilor de diferentiere;
Identificarea nevoilor clientului, personalizarea si adaptarea ofertelor la cerintele /nevoile clientilor;
Realizarea a 90 % din operatiunile bancare;
Intocmirea contractelor de leasing pentu clientii societatii;
Responsabila de colaborarea cu furnizorii externi si realizarea comenzilor catre acestia;
Responsabila cu evidentele platilor la termen catre furnizori;
Negocierea frecventa a contractelor;
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

Realizari:

Incheierea contractelor de colaborare cu furnizori externi Polonia, Portugalia, Grecia si Italia.
Proiecte exclusivitate cu lanturi de magazine precum: MARISAN - Filipestii de Padure, Casa Corina - Dolj, Albalact S.A,etc.

01.04.2004 - 01.09.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Introducerea in sistemul de operare a produselor achizitionate si a comenzilor venite de la agenti, operarea documentelor fiscale (avize de insotire, facturi fiscale, chitante) si intocmirea de rapoarte zilnice, saptamanale si lunare.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate / Colegiu: FINANTE-BANCI la FACULTATEA DE MANAGEMENT FINANCIAR-CONTABIL din CRAIOVA. In cadrul acestei facultati am dobandit competente generale precum:
- Cunoasterea, intelegerea si utilizarea conceptelor, metodelor si tehnicilor de investigare si prospectare specifice economiei
- Capacitatea de culegere, sistematizare, analiza si sinteza a informatiilor din punct de vedere cantitativ si calitativ
- Cunoasterea programelor si utilizarea echipamentelor informatice moderne
- Capacitatea de comunicare verbala si scrisa, in scop profesional, in limba romana si intr-o limba de circulatie internationala
- Capacitatea de a coordona activitati specifice domeniului, de a analiza, de a gasi solutii si de a rezolva creativ situatiile in diverse contexte
- Are deprinderea de a lucra in echipa si isi asuma resposabilitatea fata de propria activitate
- Capacitatea de a desfasura activitati didactice specifice domeniului studiat, in conditiile promovarii modulului de pregatire psihopedagogica



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close