Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.10.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.01.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sunt interesat de o pozitie care sa imi permita sa imi dezvolt abilitatile , prin rezolvarea problemelor cotidiene, gestionare si indeplinirea obiectivelor companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, IT Hardware, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager zonal

Responsabilitati:

Introducerea tuturor facturilor si distribuirea cheltuielilor, in programul dedicat;
Administrarea contractelor clientilor curenti;
Administrarea si asigurarea valabilitatii contractelor de întreţinere pentru instalaţiile din imobile;
Verificarea şi plata facturilor de servicii, a impozitelor şi taxelor aferente in termenul scadent;
Asigurarea proprietăţii imobilelor;
Comunicare constanta cu furnizorii de servicii;
Suport financiar economic/contabilitate, resurse umane si salarizare;
Reprezentarea intereselor proprietarului faţă de terţi;
Administrarea lucrărilor din imobile;
Comunicarea regulata cu reprezentantii imobilelor;
Rezolvarea tuturor problemelor si neintelegerilor la nivel de asociatie;
Incasarea cotelor de intretineri;
Asigurarea de personal calificat.

01.06.2012 - 31.07.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

- Achizitionare materiilor prime la cele mai bune preturi de pe piata;
- Responsabil facturare;
- Evidenta facturilor scadente si achitarea acestora in timp;
- Distribuirea produselor finite la punctele de desfacere;
- Monitorizarea vanzarilor magazinelor proprii si partenere;
- Contractarea continua de noi parteneri si furnizori;
- Inventarierea saptamanala a produselor din stoc;
- Verificarea saptamanala a conturilor bancare;
- Plata salariilor;
- Recrutare de personal;

Ultima si cea mai importanta realizare este incheierea contractului cu Vel Pitar S.A.

01.05.2010 - 31.01.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist contabil

Responsabilitati:

- Inregistrarea documentelor;
- Inregistrarea incasarilor si a platilor;
- Inregistrarea intrarilor de marfuri;
- Mentinerea relatiilor cu clienti;
- Operarea de incasari si plati in numerar ;
- Intocmirea balantei de verificare pentru clienti;
- Reprezentarea firmei în relatiile cu institutiile statului roman ( ANAF, ITM Bucuresti,
OSIM , TREZORERIILE DE STAT, TAXE SI IMPOZITE LOCALE ) si unitatile bancare;
- Respectarea obligaţiilor firmei faţă de furnizorii de servicii si clienţi;
- Intocmire si depunere de documente, actualizare cat si completari la acestea
conform legilor in vigoare, la autoritatile competente ale statului;
- Asigurarea suportului general administrativ;
- Prioritizarea urgentelor.

01.09.2009 - 31.12.2009

Departament: altele

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- Vanzarea produselor din magazin;
- Furnizarea de informatii utile clientilor despre serviciile si produsele din magazin;
- Etichetarea si aranjarea produsele la raft;
- Receptia marfurilor;
- Verificarea termenelor de valabilitate ale produselor din magazin,
- Incasarea banilor sau a altor forme de plata pentru vanzarea de produse.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Administrarea si Negocierea in Afaceri la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti. Licentiat in Administrarea si Negocierea Afacerii
2009 - 2012 Facultate: Facultatea de Management Turistic si Comercial la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti. Licentiat in Managementul Resurselor Umane
2004 - 2009 Liceu / Școală profesională: Matematica - Informatica la Colegiul National Emil Racovita din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Autodidact,perseverent,capacitate de autodepasire,rezistent la stres,sociabil,atitudine si gandire pozitiva, incredere de sine,responsabil,punctual,atent la detalii, optimist, ordonat,

Premii

Calificari
Sep 2012: Cerificat Inspector Resurse Umane , eliberat de ITM Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close