 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 24.09.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:26.07.2016
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoana riguroasa,sigura pe sine,cu bune abilitati de comunicare,viziune de ansamblu,capacitate de analiza si sinteza,responsabila,adaptabila,cu atitudine pozitiva,spirit de observatie,empatie,deschidere,corectitudine,capacitate de evaluare,cu viteza de reactie.
Salariu: nespecificat Beneficii: Posibilitatea de a-mi largi aria de cunostinte in domeniu,salariu motivant. Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Confectii / Design vestimentar, Management Oras de lucru: Bucuresti, Constanta Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2019 - prezent Departament: management Titlu Job: manager serviciu case si planificare Responsabilitati: -responsabila de rezultatele departamentului case
-urmarirea si analizarea evolutiei principalilor indicatoride activitate,propuneri cu privire la imbunatatirea acestora
-verificarea si raspunderea cu privire la corectitudinea intocmirii tutror documentelor contabile
-relizarea controalelor interne pentru evitarea pierderilor necunoscute
-stabilirea si supunerea sub aprobare a bugetului necesar departamentului case
-organizarea echipelor de la case
-recrutare, formare si supervizare personal
-evaluarea personalului din subordine
-gestionarea modului de utilizare si intretinere al mijloacelor,materialelor si echipamentelor din dotarea serviciului case
-construirea unei planificari care respecta legislatia muncii cu privire la programul de lucru si repaus al angajatilor
-realizarea planificarii in concordanta cu nevoia magazinului
-planificarea sarcinilor zilnice la nivel de activitate pentru angajati
-verificarea respectarii programului
-anticiparea nevoii de recrutare pe anumite perimetre in functie de cresterea necesarului de ore lucrate pentru anumite perioade/proiecte specifice. |
|
01.11.2017 - 28.02.2019 Departament: management Titlu Job: manager planificare Responsabilitati: -construirea unei planificari care respecta legislatia muncii cu privire la programul de lucru si repaus al angajatilor
-realizarea planificarii in concordanta cu nevoia magazinului
-planificarea sarcinilor zilnice la nivel de activitate pentru angajati
-verificarea respectarii programului
-anticiparea nevoii de recrutare pe anumite perimetre in functie de cresterea necesarului de ore lucrate pentru anumite perioade/proiecte specifice. |
|
01.06.2017 - prezent Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: manager general |
|
01.06.2016 - 30.11.2017 Departament: management Titlu Job: manager raion non-alimentar Responsabilitati: - gestionarea personalului din subordine si bugetului financiar;
-identificarea si incurajarea profesionala a angajatilor evolutivi;
- responsabila de imaginea raionului, contribuind la promovarea adecvata a produselor;
-elaborarea planningului de promotii,construirea ofertei promotionale;
- responsabila de gestiunea raionului: stocuri, vanzari, profit, preturi, etc.
-gestionarea stocurilor cu scopul evitarii rupturilor de stoc sau al suprastocarii;
-analiza si tratarea pierderilor cunoscute si necunoscute;
-responsabila de rentabilitea raionelor;
-fixarea preturilor produselor din raion,monitorizarea periodica a concurentei;
-intocmirea analizelor privind vanzarile si rezultatele pe baza carora se realizeaza previziuni de cifra de afaceri si angajamente de marfa pentru raioane. |
|
01.05.2013 - 31.05.2014 Departament: management Titlu Job: manager echipa case regiunea de sud Responsabilitati: - Preluarea magazinelor Real
-Gestionarea modului de utilizare si intretinere al mijloacelor,materialelor si echipamentelor din dotarea serviciului case
- Acompanierea si formarea sefilor de case;
- Definirea si suportul acordat privind realizarea obiectivelor stabilite
- Participarea la deschiderea noilor magazine (recrutare, plan formare, organizare predeschidere Departament Case);
Reaspectarea termenelor limita de redeschidere a magazinelor. |
|
01.09.2011 - 31.05.2016 Departament: management Titlu Job: manager echipa case marcat Responsabilitati: Recrutarea,formarea si evaluarea personalului din subordine.
Organizarea, planificarea, coordonarea şi controlarea activităţile personalului departamentului case în raport cu nevoile magazinului;
Planificarea personalului în funcţie de necesităţile magazinului si in functie de previziunea de cifra de afaceri;
Scolarizarea personalului din subordine,implementarea şi respectarea principiile culturii organizaţionale;
Intocmirea pontajului lunar.
Verificarea documnetelor contabile,raportarea lor catre sediu;
Vreficarea retururilor de la serviciul clienti;
Gestionarea fluxului de numerar,gestionarea deconturilor.
Gestionarea modului de utilizare si intretinere al mijloacelor,materialelor si echipamentelor din dotarea serviciului case |
|
01.07.2010 - 31.03.2011 Departament: management Titlu Job: store manager Responsabilitati: -Supravegherea si coordonarea personalului privind vanzare din magazin si de serviciile oferite clientilor ;
-Gestionarea magazinului(receptie marfa,etichetare,aplicarea elementelor antifurt,verificarea preturilor si inventariere) ;
-Contabilitate primara;
-Organizarea,coordonarea si verificarea activitatii personalului din magazin;
-Trainig personalului din magazin;
-Evaluarea performantelor personalului;
-Recrutarea personalului;
-Analizarea rapoartelor de vanzari;imbunatatirea aspectului departamentelor care sufera scadere in vanzari;
-Implementarea campaniilor de marketing;
-Gestionarea bugetului alocat magazinului;
-Intocmirea pontajului lunar si a programului saptamanal; |
|
01.05.2008 - 30.06.2010 Departament: management Titlu Job: manager departament Responsabilitati: -coordonarea activitatii angajatiilor in cadrul magazinului
-implementarea campaniilor de marketing
-atingerea targetului lunar
-analizarea rapoartelor de vanzari;imbunatatirea aspectului departamentelor care sufereau scadere in vanzari;
-supervizarea activitatii personalului din magazin
-receptie /retur marfa
-contabilitate primara(intocmirea registrului de casa,inregistrarea facturilor de storno in sitem) |
|
01.10.2007 - 11.05.2008 Departament: altele Titlu Job: operator schimb valutar |
|
01.08.2006 - 30.04.2007 Departament: altele Titlu Job: operator casa marcat |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Spiru Haret din Constanta.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica -Informatica la Liceul de Electrotehnica si Telecomunicatii din Constanta.
Premii Calificari
Sep 2019: Director general societate comerciala
Certificari
May 2019 - Jun 2019: Management Strategic
May 2013 - May 2013: Leadership-ul integrarii
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,mediu,avansat) franceză(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|