Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.01.1972

Permis conducere:  Cat.A,B,C,D,E, Data obtinerii:24.12.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

ŞOMFĂLEAN MIRCEA Str.Cutezantei, nr.4, ap.4, Targu Mures, Romania + 40 728 963881 somfimircea@gmail.com Sexul Masculin | Data naşterii 21.01.1972 | Naţionalitatea Romana Starea civila : Divortat ; 2 copii

Salariu: 3.900,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Management

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - 30.04.2018

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: manager santier

Responsabilitati:

Constructie Bloc de locuinte D+P+6 , cu un numar de 63 de apartamente.
KATAN CONSULTING -Targu Mures
-Normarea activitatii personalului din subordine;
-Coordonarea, urmărirea şi supervizarea executiei lucrărilor din punct de vedere al cantitătii, calitătii şi respectării termenelor de executie în vederea atingerii obiectivelor stabilite în activitatea proiectului, la cele mai inalte standarde. -Asigurarea comunicării cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale ce decurg din acordul de parteneriat;
- Pregătirea si organizarea planului de activitate în cadrul proiectului şi asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
- Administrarea bugetul proiectului în conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului . (nu am avut acces la buget pentru acest proiect, partea de finantare);
- Valorificarea şi dezvoltarea oportunitătilor pe durata implementarii proiectului;
- Coordonarea activitatilor din cadrul proiectului supervizând direct echipamentele tehnice, consultantii si pe alti colaboratori implicati;
-Stabilirea relatiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
-Pregătirea bugetului şi cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintată, cu comentariile beneficiarului si cu activitătile prevăzute a se desfăsura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfăsurări a acestuia; (nu am avut acces la buget pentru acest proiect, partea de finantare);
-Monitorizarea in timp, a progresului atins fată de obiectivele propuse si redactarea rapoartelor lunare către finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte;
-Asigurarea circulatiei informatiei în cadrul proiectului şi pentru alte departamente ale organizatiei, organizând periodic intâlniri cu echipa de proiect si prezentând proiectul celorlalte departamente;
-Asigurarea unei relatii foarte bune cu potentialii clienti finali;
-Rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului si informarea la timp a echipei de management despre problemele apărute;
-Arhivarea corespunzatoare a documentatiei legată de proiect;
-Propuneri cu privire la imbunătătirea stilului de lucru, pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse;
-Evaluarea impactului proiectului si comunicarea rezultatelor conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect;
-Stabilirea, conform structurii organizatorice a sarcinilor si responsabilitatilor personalului din subordine;
-Motivarea echipei de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi;
-Executarea oricaror alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;

RESPONSABILITATI PRINCIPALE
-Răspunde de gestionarea resurselor umane si materiale conform cu planificarea proiectului, precum şi de alocarea lor corectă pe activitătile proiectului;
-Răspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte;
-Răspunde de veridicitatea şi corectitudinea rapoartelor întocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari;
-Răspunde de predarea în bune conditii şi de calitatea lucrărilor încredintate;
-Răspunde de activitatea de planificare, lansare în executie şi urmărirea executiei lucrărilor, în corelatie cu celelalte activităti conform cerintelor contractelor perfectate;
-Răspunde de coordonarea activitătii tehnice si asigură documentarea si informarea tehnică, economică şi de reglementare ale compartimentelor organizatiei;
-Monitorizarea executiei, din punct de vedere al cantitătilor, conformitătii cu proiectul, calitătii şi respectării termenelor;
-Are obligatia de a respecta confidentialitatea informatiilor la care are acces in cadrul societatii;
-Recruteaza personalul muncitor pe raza desfăsurării proiectului;
-Selecteaza subantreprenori impreună cu conducerea firmei.

01.04.2015 - 30.09.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Prezentarea ofertelor de energie și/sau gaze naturale potentialului consumator;
Întocmirea documentației necesară încheierii contractului;
Negocierea pretului la energie electrica si gaze naturale, cu potentialul client;
Incheierea contractelor de energie cu consumatorul final;
Trimiterea dosarelor clienților care au semnat contracte de furnizare, către TINMAR, prin curier;
Suport logistic pe perioada derularii contractului cu consumatorul final;
Mentinerea unei bune relatii de colaborare cu clientii din portofoliu;

01.01.2010 - 31.05.2013

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

-Realizarea de lucrari de intretinere la barajele de priza pe cursul raului Mures;
-Intocmirea ofertelor si a devizelor de lucrari pentru ABA Mureş;

01.01.2007 - 30.04.2015

Departament: management

Titlu Job: director

Responsabilitati:

Constructie Etajare si Mansardare Blocuri.
MANSARDA INVESTMENT GROUP -Targu Mures, str. Liviu Rebreanu nr.1;
Etajarea si mansardarea a 12 blocuri in Targu-Mures;
-Normarea activitatii personalului din subordine;
-Relatia cu potentialii clientii in vederea realizarii contractelor de vanzare-cumparare pentru noile apartamente construite;
-Negocierea contractelor de vanzare-cumparare cu potentialii clienti;
-Intocmirea contractelor de vanzare-cumparare si a tuturor documentatiilor ce tin de finalizarea acestora;
-Finalizarea contractelor de vanzare-cumparare;
-Relatia cu Asociatiile de proprietari si proprietarii imobilelor in vederea obtinerii acordurilor de la acestia, pentru etajarea si mansardarea imobilelor (sedinte cu proprietarii imobilelor);
-Negocierea vanzarii cotelor aferente fiecarui proprietar, din terasa/acoperisul blocului;
-Relatia cu proiectanti, experti tehnici, realizarea documentatiei topografice in vedera inscrierii teraselor blocurilor in CF si inscrierea noilor constructii in CF, studiu geotehnic, proiectanti de servici de instalatii, apa, gaz, electrice;
-Relatia cu Departamentul de Urbanism din cadrul Primariei.
-Relatia cu birourile Notariale in vederea intocmirii documentatiilor de inscriere in Cf a imobilelor si pentru vanzarea si inscrierea in CF a noilor constructii.
-Relatia cu expertul topograf in vederea intocmirii documentatiilor tehnice pentru dezmembrarea si evidentierea cotelor aferente fiecarui proprietar si inscrierea lor in cartea funciara, cu recalcularea cotelor rezultate prin evidentierea noilor constructii;
Tot ce tine de partea de executie lucrari...

01.02.2004 - 31.08.2007

Departament: management

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

-Recrutarea si selectia personalului calificat si necalificat, pentru companii nationale si multinationale din jud. Mures, care nu au gasit pe piata muncii forta de munca specifica cerintelor postului respectiv;
-Recrutarea si selectia personalului calificat pentru angajarea pe diferite pozitii pe Vase de Croaziera pentru Compania Steiner. (beauty terapist, fittness instructor, maseur, etc);

01.01.1998 - 30.09.1999

Departament: productie

Titlu Job: operator

Responsabilitati:

-Service-reconditionare si reparatii roboti industriali KUKA-pentru industria constructoare de masini. Beneficiarii colaborarii fiind compania FORD si GENERAL MOTORS;

01.04.1996 - 31.07.2005

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

-Colaborare cu American Institut for Foreign Sudii;
-Recrutarea si selectia tinerilor AU PAIR pentru programe de schimb intercultural pe relatia cu Statele Unite si Europa. Durata contractului 1 an de zile pentru tineri.

01.03.1994 - 31.12.1996

Departament: functii publice

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

-Controale pe linie de Stare Civila la Consiliile Locale ale Judetului Mures.

studii

 

Facultati:

2014 - 2017 Facultate: STIINTE JURIDICE, ECONOMICE SI ADMINISTRATIVE la UNIVERSITATEA SPIRU HARET din BRASOV. MANAGEMENTUL FIRMEI
1986 - 1989 Liceu / Școală profesională: electromecanic la Liceul Industrial Electromures din Targu Mures.

Premii

Proiecte
Sep 2016 - Sep 2017: NORMAREA ACTIVITATII PERSONALULUI DIN SUBORDINE
-am dezvoltat si pus in aplicare un program de normare a activitatii in constructii, pentru personalul din subordine;
May 2007 - Apr 2009: FRANCIZA
Am conceput, elaborat, vandut si pus in aplicare prima franciză în Transilvania având ca tematică MANSARDAREA BLOCURILOR.
Proiectul s-a derulat timp de 2 ani in Municipiul Brasov;
Traininguri
May 2007 - Jun 2015: TRAINING DE FORMAREA A ECHIPELOR DE TEREN
- am desfasurat in aceasta perioada activitati de training de formare a agentilor nostri in vederea obtinerii acordurilor necesare pentru etajarea si mansardarea blocurilor;
Conferinte
Aug 2000 - Aug 2000: AU PAIR AMERICA
MONTREAL - CANADA ; AMERICAN INSTITUT FOR FOREIGN STUDII- schimb de experienta pe echipe, intre colaboratorii din toata lumea;
NICE -Coasta de azur ; AMERICAN INSTITUT FOR FOREIGN STUDII- schimb de experienta pe echipe, intre colaboratorii din toata lumea;
Hobby-uri
CHITARA CLASICA, SPORT, DOCUMENTARE, LECTURA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close