Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.07.1960

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

O persoana calma, ordonata si responsabila. Excelente aptitudini in folosirea calculatorului, gandire tehnica imbinata cu o foarte buna experienta economica.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Statistica / Matematica, Import - export, Prelucrarea lemnului / PVC, Financiar / Contabilitate, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti, Deva

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: manager resurse umane, administrator patrimoniu

Responsabilitati:

- tinerea la zi a dosarelor angajatilor organizatiei (20 angajati};
- intocmirea formalitatilor de angajare / lichidare;
- intocmirea pontajelor lunare;
- programarea concediilor de odihna;
- eliberarea adeverintelor si a altor documente solicitate de salariatii organizatiei;
- organizarea inventarului patrimoniului organizatiei (11 proprietati plus mijloacele fixe aferente);
- intocmirea rapoartelor de necessitate privind intretinerea patrimoniului si a propunerilor de reparatii;
- evidenta si intretinerea parcului auto ( 3 autoturisme si 3 autoutilitare);
- Asigurarea contactelor cu partenerii finantatori si cu institutiile statului;
- Lansarea de cereri de oferta privind lucrarile de intretinere a patrimoniului;
- Organizarea sedintelor trimestriale si anuale a consiliului director si a consilului de administratie;

01.07.2018 - 31.07.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Inregistrarea in SAP a platilor si incasarilor societatii;
- Intregistrarea in SAP a clientilor si furnizorilor noi;
- Intocmirea si tinerea la zi a unui sistem de evidenta a certificatelor acordate;
- Intocmirea si tinerea la zi a unui sistem de evidenta a standardelor achizitionate;
- Tinerea evidentei contractelor incheiate;
- Asistarea directorului general si a colegilor in probleme administrative;
- Corespondenta contractuala cu furnizorii companiei;
- Intocmirea rapoartelor sedintelor lunare;
- Primirea, repartizarea si expedierea corespondentei;
- Intocmirea necesarului de consumabile ale societatii si aprovizionarea cu acestea;
- Evidenta parcului auto (11 autoturisme);
- Legatura cu institutiile de stat si bancare;
- Asigurarea protocolului la vizitele primite;
- Rezervarea de bilete si cazarea colegilor in tara si strainatate;
- Organizarea de teleconferinte;

01.03.2014 - 31.07.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist - specialist resurse umane

Responsabilitati:

Tinerea evidentei de personal si intocmirea statelor de plata a salariilor pentru 42 de companii, 200 salariati. Asigurarea interfetei cu ANAF, ITM, CSMB, Casa de pensii. Intocmirea de rapoarte si propuneri de eficientizare a structurii personalului.

01.09.2012 - 31.03.2014

Departament: imobiliare

Titlu Job: broker imobiliar

Responsabilitati:

- preluarea proprietatilor in portofoliu, culegerea de informatii tehnice, executarea de fotografii;
- intocmirea formei de prezentare a acestora catre potentialii clienti cumparatori/chiriasi;
- tinerea la curent a proprietarilor despre evolutia ofertei pe piata si inaintarea de propuneri de promovare;
- preluarea clientilor cumparatori interesati de ofertele din portofoliu si culegerea de informatii privind particularitatile cererilor si ulterior, propunerea ofertelor corespunzatoare criteriilor enuntate de clientii cumparatori/chiriasi;
- intermedierea negocierilor proprietar-cumparator/chirias
- rezolvarea cu tact si diplomatie a problemelor aparute pe tot parcursul tranzactionarilor intre partile implicate;
- asigurarea incasarii comisionului datorat de clienti agentiei
finalizarea a 10 tranzactii la inchiriere si 3 tranzactii la vanzare in 8 luni lucrate

01.02.2010 - 31.07.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu comercial - administrativ

Responsabilitati:

- inspectarea periodica a starii tehnice a cladirii si inventarierea lucrarilor de reparatii necesare a fi executate;
- intocmirea rapoartelor de necesitate si a rapoartelor de lucru privind intretinerea starii tehnice a cladirii;
- coordonarea activitatii echipelor de curatenie si intretinere (6 pers);
- coordonarea activitatii sectorului de transporturi (4 pers);
- coordonarea echipelor de muncitori aferenti sectorului administrativ (12 pers.)
- promovarea la inchiriere a spatiilor de productie si comerciale disponibile;
- intocmirea contractelor de inchiriere;
- coordonarea compartimentului comercial privind actvitatea de inchiriere si administrare a patrimoniului (3 pers);
- rezolvarea problemelor tehnice si comerciala aparute in derularea contractelor de inchiriere;
- asistarea agentilor autorizati in evaluarile periodice a patrimoniului companiei in scopuri fiscale;
crearea unui sistem de corelare tabelara a tuturor camerelor cladirii cu codurile cadastrale si alocarea de numere de inventar.

01.05.2008 - 31.07.2009

Departament: import - export

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

- inventarierea periodica a stocului de marfa existent in depozit ( cca. 1000 repere)
- organizarea livrarilor catre beneficiari;
- intocmirea documentelor fiscale aferente livrarilor;
- controlul zilnic al inregistrarii intrarilor si iesirilor din depozit;
- intocmirea rutelor de livrare;
- coordonarea echipelor de montaj;
- intocmirea periodica a rapoartelor privind miscarea marfurilor;
- participarea la inventarierea anuala in scopuri fiscale a patrimoniului societatii;
- solutionarea operativa a reclamatiilor calitative primite din partea clientilor;
- receptionarea marfurilor la intrarea acestora in gestiunea depozitului si intocmirea Notelor de Intrare - Receptie si constatare de diferente;
- rezolvarea problemelor legate de diferentele cantitative si calitative inregistrate;
reorganizarea interna a depozitului in sensul maximizarii spatiilor de depozitare si reducerii la maxim a timpului de manipulare a marfii la receptie / expeditie.

01.01.2004 - 05.06.2006

Departament: imobiliare

Titlu Job: sef obiectiv

Responsabilitati:

In prima faza am fost angajat ca necalificat alocat echipei de muncitori in demolari. Treptat am fost avansat, ocupand in final postul de sef de obiectiv, avand ca responsabilitati:
- intocmirea rapoartelor zilnice de lucru;
- intocmirea necesarului de materiale;
- aprovizionarea cu materiale conform devizelor aprobate de administratie;
- urmarirea incadrarii in termenele de executie a lucrarilor pe faze;
- asigurarea interfetei cu autoritatile locale in ceea ce priveste administrarea obiectivului;
- asistarea arhitectului de proiect si a inginerilor in obtinerea documentelor si informatiilor necesare;

01.05.2001 - 05.06.2003

Departament: productie

Titlu Job: coordonator import-export

Responsabilitati:

- identificarea fondului de marfa la furnizorii interni de cherestea si semifabricate din lemn;
- intocmirea si semnarea contractelor de achizitii;
- receptionarea calitativa si cantitativa a marfii;
- intocmirea formalitatilor de expeditie la export si vamuire;
- rezolvarea reclamatiilor primite din partea clientilor;
- evidenta si derularea atat a contractelor de achizitie cat si a celor de export;
- programarea structurii incarcaturii si asigurarea mijloacelor de transport;
- intocmirea setului de documente necesare incasarii marfurilor exportate pe baza de Acreditiv documentar;
- asigurarea interfetei cu autoritatile locale privind aspectele fiscale;
- obtinerea avizelor legale privind exporturile si importurile societatii;

studii

 

Activitati extracurriculare

- excelente calitati de comunicare si intermediere;
- ordonat si perseverent;
- foarte buna capacitate de sintetizare si prezentare a datelor pentru analiza;
- foarte bune aptitudini in redactarea corespondentei comerciale si tehnice;
- bun cunoscator al organizarii si participarii la licitatii in sistemul SEAP
- relatii interpersonale excelente;
- f. bune cunostiinte de operare PC
- orientat spre simplificarea si rezolvarea problemelor;
- familiar cu munca in companii multinationale;
- permis de conducere cat. B fara evenimente rutiere

Premii

- Diverse cursuri de perfectionare profesionala in domeniul operatiunilor comerciale internationale, tehnici de decontare internationala, tehnici de negociere a contractelor comerciale internationale, corespondenta comerciala internationala.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close