Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.03.1983

obiectiv

 

Am 36 de ani si ma străduiesc să mentin un echilibru intre cariera profesională si viata de familie.

Salariu: 3.200,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2009 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager relatia cu clientii

Responsabilitati:

mentinerea gradului de satisfactie a clientilor la un nivel ridicat;
aducerea la indeplinire a politicii si obiectivelor in domeniul calitatii;
comunicare la nivel de departament si companie pentru a asigura o eficienta organizare a fluxului de informatii;
ofer suport colegilor de departament prin activitati/actiuni ce necesita si/sau implica competentele mele;
participare la evenimente de marketing;
crearea de lead-uri calificate prin cold calling;
contactarea potentialilor clienti, gestionarea informatiilor legate de acestia si de contractele pe produse similare, colectarea de informatii din piata si persoane de contact;
gestionarea informatiilor legate de clienti si persoane de contact;
gestionarea informatiilor legate de situatia platilor facturilor emise si asigurarea urmaririi incasarii;
gestionarea informatiilor referitoare la contractelor clientilor;
urmarirea zilnica in SEAP a anunturilor de cerere oferta/participare (monitorizarea in mod special a anunturilor potentialilor clienti);
studierea documentatiei de atribuire, intocmirea documentatiei de calificare;
studierea documentatiei de atribuire, intocmirea documentatiei de calificare;
monitorizarea (trimiterea, primirea, urmarirea si informarea) corespondentei in relatia cu clientii si colaboratorii firmei (acte aditionale, recomandari, procese verbale);
dispune efectuarea operatiunilor de facturare;
monitorizarea potentialelor oportunitati de participare la evenimente de marketing;
asigurarea disponibilitatii materialelor de marketing urmarind evolutia acestora;
asigurarea disponibilitatii de transport si cazare pentru deplasarile efectuate de Account Manageri.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Sociologie si Asistenta Sociala, sectia Sociologie la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close