de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.06.1991

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa fiu cat mai util in firma in care voi lucra.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Turism / Hotel staff, Crewing / Casino / Entertainment

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - 30.09.2019

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager receptie

Responsabilitati:

Training permanent al front desk-ului astfel incat nivelul serviciilor oferite sa fie in conformitate cu standardul impus de un hotel de 4*. Monitorizarea vanzarilor si a platilor. Recuperare solduri restante. Verificarea permanenta a tuturor activitatilor/operationilor efectuate de catre receptioneri. Planificarea turelor de lucru. Ofertarea si procesarea rezervarilor de grup. Efectuarea inchiderii de luna si rezolvarea eventualelor erori de facturare. Eficentizarea operatiunilor. Solutionarea problemelor aparute in hotel , rezolvarea reclamatiilor si a situatiilor particulare. Mentinerea unei bune colaborari intre angajati si conducere. Solutinoarea nemultumirilor angajatilor. Interactiunea permanenta cu departamentul marketing pentru imbunatatirea serviciilor oferite si cresterea vanzarilor.

01.01.2016 - 31.07.2018

Departament: management

Titlu Job: manager receptie

Responsabilitati:

Training permanent al front desk-ului astfel incat nivelul serviciilor oferite sa fie unul ridicat.
Monitorizarea vanzarilor si a platilor.
Planificarea turelor de lucru pentru cei 12 receptioneri.
Solutionarea problemelor aparute in hotel si centrul spa, rezolvarea reclamatiilor si a situatiilor particulare.
Mentinerea unei bune colaborari intre angajati si conducere.
Solutinoarea nemultumirilor angajatilor.
Interactiunea permanenta cu departamentul marketing pentru imbunatatirea serviciilor oferite si cresterea vanzarilor.

01.05.2013 - 31.01.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner hotel & spa

Responsabilitati:

Preluarea situatiei incasarilor pentru Spa si pentru hotel : incasari numerar, incasari din Brill, chitante POS, incasari credit card emise in Medalion, chitante
Verificare e-mail si inregistrare rezervari, pornirea sistemelor spa, resetare vestiare,verificare status camere, verificare rezervari Booking si Expedia procesate in Medalion, rapoarte X si Z , verificari GECAD,inchidere casa fiscala ,night audit, intocmire rapoarte no show-ing, intocmirea unui raport de activitate la finalul zilei.

01.02.2011 - 01.05.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Pregatirea primirii clientilor si inregistrarea lor; inregistratea consumurilor clientilor; rezolvarea reclamatiilor; completarea documentelor specifice receptiei; efectuarea operatiunilor de facturare; efectuarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul hotelului; schimb valutar; urmarirea facturarii serviciilor; comunicarea cu celelalte departamente ale hotelului; pastrarea valorilor; activarea si dezactivarea cheilor magnetice; inchiderea zilei hoteliere ( Night ); pregatirea plecarii clientului si asistarea acestuia la plecare. (Program FIDELIO si OPERA)

01.08.2009 - 01.02.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: bellboy

Responsabilitati:

Desfasurarea activitatilor specifice :primirea oaspetilor, conducerea la camere, efectuarea diferitor tranzactii
Intampinarea clientului
Asistenta oaspetilor cu bagajele
Prezentarea camerelor in conformitate cu standardele hotelului
Oferirea de informatii cu privire la serviciile hotelului

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Liceu: Economic la Colegiul National Anghel Saligny din bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close