Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.11.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.05.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Cu peste 15 ani experiență în functii de conducere,diploma in Stiinte Economice(Afaceri Internationale), Cadru tenhic PSI,Auditor intern si Managementul riscului, cu abilități foarte bune de conducere,comunicare ,negociere, strategie, organizare și atentie la detalii ,doresc sa ma angajez la compania dumneavoastra pentru a putea impartasi din experienta si cunostintele mele atat angajatilor cat si conducerii,de asemenea si de a acapara experienta noua si a-mi imbunatati performantele.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: tichete de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Farmacie, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Crewing / Casino / Entertainment, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Oradea, STRAINATATE, Salonta, Beius, Alesd

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager operatiuni

Responsabilitati:

In aceasta functie rolul meu este coordonarea activitatii intreprinderii impreuna cu managementul grupului. Raspund de activitatea zilnica, planificarea resurselor si urmarirea realizarii obiectivelor.
In acest moment conduc o echipa de 25 de persoane.
Principalele responsabilitati sunt:
- Planificarea si coordonarea activitatii, stabilirea prioritatilor si a strategiei de dezvoltare
- Urmarirea si analizarea rezultatelor, alinierea acestora la schimbarile mediului economic
- Stabilirea unor relatii bune cu clientii si furnizorii, urmarirea contractelor
-Stabilirea unor relatii bune cu autoritati si colaboratori
- Monitorizarea bugetelor
- Centralizarea, analizarea si raportarea rezultatelor
- Optimizarea proceselor si stabilirea criteriilor de performanta, supervizarea indeplinirii responsabilitatilor
- Prospectarea pietei si gasirea de noi oportunitati.
In aceasta perioada am reusit sa optimizez productia si fluxul de materiale prin remodelarea spatiulul,planificare in functie de termenul de livrare si creearea unui stoc minim atat de materie prima cat si de produse finite.
Am introdus sedinte operationale zilnice unde am planificat impreuna cu sefii de departamente sarcini,respoansabili si termene limita,urmarirea acestor sarcini a dus la un progres rapid si eficient.
De asemenea am reusit sa cresc vanzarile cu 21% prin transferul de produse noi in Oradea si prin transferul si achizitionarea a 3 utilaje de injectie,desigur in acest proces de negociere mi-am folosit abilitatile dezvoltate anterior si argumente bine puse la punct(costuri,profit,performanta).
Am reusit sa reduc cheltuielile de transport persoane si marfa cu 35% per an prin achizitionarea unei masini de transport persoane si marfa.
In acelasi timp am reusit sa obtin autorizatiile pentru mediu,pompieri si SSM,avand o colaborare foarte buna cu autoritatile, am obtinut autorizatii pentru muncitori(ISCIR,RSVTI,etc.)

01.01.2016 - 31.01.2020

Departament: management

Titlu Job: supervizor depozit

Responsabilitati:

Rol:Responsabil de existenta in depozit a materialelor necesare in vederea desfasurarii
activitatii de productie fara intrerupere. Supervizarea impachetarii, incarcarii si descarcarii tuturor
bunurilor receptionate si a produselor finite, respectiv inregistrarea lor in sistemul ERP/ sistemul computerizat.
Responsabilitati: Gestionarea stocurilor,instruirea angajatilor din subordine,colaborarea cu alte departamente,pragatirea inventarelor.
Aici am avut o echipa de 5 oameni cu care am reusit sa obtinem rezultate remarcabile.
La acest loc de munca am reusit sa realizez un inventar de 99% instruind si responsabilazand oamenii,oferindu-le incredere si acordandu-le credit pentru ideiile si meritele lor.
Am reusit sa formez o echipa foarte flexibila prin empatie,suport,incredere,responsabilitate si gandire pozitiva.
De asemenea am fost implicat in mai multe proiecte cum ar fi:
Reprezentantul angajatilor-unde am reusit sa ma inteleg foarte bine atat cu conducerea cat si cu restul angajatilor ,sa zicem ca am fost "puntea dintre conducere si angajati"
"Comitetul implicarii" -unde ne ocupam de diferite proiecte in afara sarcinilor de lucru,organizam diferite evenimente pentru angajati si familiile acestora,competitii sportive,actiuni umanitare si pentru comunitatea locala,a fost o experienta extraodinara si de succes.

01.10.2011 - 31.01.2016

Departament: management

Titlu Job: sef depozit

Responsabilitati:

Coordonarea echipei aflate in subordine,gestionarea stocurilor,organizarea si planificarea inventarelor,verificarea marfii pt livrare,controlul stocurilor VMI(Vendor management inventory),gestioanarea articolelor EOL(End of life).
Aici am avut o echipa de 6 persoane.
La acest loc de munca am reusit foarte repede sa organizez depozitul de marfa si fluxul de materiale prin introducerea unei proceduri de lucru care prevedea fluxul din depozit si intre departamente.
Am organizat zone pentru diferite operatiuni si clienti.
Am organizat rapid marfa pe rafturi in fuctie de rulajul materialelor si proximitatea zonelor de receptie si picking,am numerotat rafturile si am asezat marfa alfa numeric,ceea ce a fost foarte util pentru operatori si pentru urma am instruit tot personalul si astfel am reusit sa obtine acuratete la inventar de 99% si livrarile sa se faca la timp.

01.03.2010 - 30.11.2010

Departament: management

Titlu Job: admnistrator

Responsabilitati:

Admistrarea firmei.
Acest rol pentru mine a fost cel mai greu din punct de vedere profesional:
Fiind investitor si cu resurse financiare putine mi-am dat seama ca daca nu ai un plan de afaceri bine pus la punct nu ai cum sa reusesti.
Ce am realizat din aceasta experienta a fost ca in viitor sa nu ma las cuprins doar de entuziasm si sa-mi fac o strategie pe termen scurt si mediu,in prima faza si apoi pe termen lung.
A fost o experienta benefica pentru mine deoarece am reusit sa relationez cu autoritatile,am observat mult mai bine ce inseamna cheltuielile,concurenta,bugetul si planificarea.

01.07.2009 - 31.05.2010

Departament: management

Titlu Job: merceolog

Responsabilitati:

Aprovizionarea si administrarea a trei magazine mixte si participarea la inventare.
Am avut o echipa de 6 persoane.
La acest loc de munca am reusit sa cresc vanzarile intr-o perioada scurta cu 50% prin introducerea de produse noi si cerand feed-back de la clienti,prin vanzarea incrucisata si oferte promotionale.

01.08.2002 - 31.07.2009

Departament: management

Titlu Job: sef receptie marfa

Responsabilitati:

Receptionarea si distribuirea marfii pe raioane,rezolvarea problemelor si colaborarea cu diferite departamente si furnizori.
Gestionarea retururilor de marfa si a paletilor EURO,instuirea angajatilor din departamentul meu,planificarea concediilor,depozitarea marfii in conditii optime,planificarea descarcarilor si incarcarilor,planificarea schimburilor.
Aici am condus si am lucrat impreuna cu o echipa de 16 persoane.

01.09.2000 - 31.08.2002

Departament: productie

Titlu Job: muncitor necalificat

Responsabilitati:

Ambalarea,paletarea,asigurarea si depozitarea in conditii optime a produsului finit.
Fiind primul loc de munca ceea ce am realizat aici a fost sa invat munca in echipa si sa ma intergrez intr-o echipa solida si cu vechime,ceea ce am si reusit, relativ repede, prin atitudinea mea pozitiva,prin seriozitate si organizare.
Am reusit totusi sa perfectionez munca mea prin aplicarea metodei 5S ,neconoscuta la acel moment de mine sau de colegii mei.

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Facultate: Afaceri Internationale la Facultatea de Stiinte Economice,Universitatea Oradea din Oradea.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Electronist telecomunicatii la Colegiul tehnic Dimitrie Leonida,Oradea din Oradea.

Premii

Calificari
Sep 2020: Cadru tehnic PSI

Nov 2019: Auditor ISO 9001

Jan 2018: Calificare Evaluator de risc

Certificari
Nov 2017: Autorizatie de macaragiu
Manevrare pod rulant si echipamente de ridicat
Jan 2004 - May 2019: Permis Conducere Electrostivuitoare si motostivuitoare
Autorizat I.S.C.I.R.
Voluntariat
Apr 2016 - Dec 2019: Involved Committee
Involved Committee-este un grup in cadrul companiei Nidec Oradea care se ocupa de organizarea de evenimente pentru angajatii firmei si familiile acestora,actiuni caritabile impreuna cu diferite asociatii si ONG,in acest grup am participat atat ca si membru ca si manager de proiecte,impreuna am reusit sa organizam evenimente memorabile si sa aducem bucurii oamenilor.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(mediu,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close