Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.05.2006

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff, Merchandising / Promoteri, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin carrefour market sânmartin

01.04.2019 - 31.01.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin carrefour express băile felix

Responsabilitati:

Coordonarea întregii activități a magazinului.
Coordonarea echipei din subordine pentru atingerea obiectivelor de vânzări.
Generearea de idei comerciale care duc la creșterea cifrei de afaceri, îndeplinind astfel indicatorii de performanță ai magazinului.
Responsabil de gestiunea magazinului: stocuri, vânzări, profit, prețuri, inventare.

01.11.2018 - 31.03.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: manager stagiar

01.07.2018 - 31.10.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

01.04.2014 - 30.04.2018

Departament: productie

Titlu Job: operator

01.11.2012 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sef tura

Responsabilitati:

- coordonarea echipei de lucratori comerciali;
- evaluarea lunara a lucratorilor comerciali;
- intocmirea registrului de casa;
- efectuarea de inventare;
- receptia marfurilor;
- implementarea planogramelor;
- activitati de merchandising;
- analiza rapoarte de vanzari;
- verificarea curateniei in magazin;
- alimentarea rafturilor cu produse.

14.03.2011 - 31.01.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager adjunct

Responsabilitati:

Derularea activitatii de vanzare de produse din magazin avand in vedere fidelizarea clientilor :

-Furnizarea de informatii utile clientilor despre marfurile din magazine;
-Incasarea de bani sau alte forme de plata pentru vanzarea de produse din magazine.
Participarea la gestionarea marfurilor din magazin conform procedurilor si instructiunilor operationale ale companiei
-Receptionarea marfurilor de la furnizori in conformitate cu facturile si avizele aferente;
- Etichetarea si aranjarea produselor pe raft;
- Verificarea si consemnarea termenelor de valabilitate ale produselor din magazin;
- Participarea la efectuarea inventarelor periodice a stocurilor de marfa din magazine;
- Realizarea inventarului si a comenzilor.

Asigurarea standardelor de calitate in servirea clientilor prin:

- Cunoasterea produselor si oferirea de informatii despre acestea;
- Minimizarea plangerilor clientilor sau rezolvarea prompta a acestora.

Asigurarea curateniei din cadrul magazinului conform standardelor igienico-sanitare. Supervizarea activitatilor atunci cand managerul de magazin nu este prezent.

01.10.2008 - 31.07.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: manager adjunct supraveghere case

Responsabilitati:

Am avut responsabilitatea directa pentru insusirea , respectarea si aplicarea :

- Cerintelor legislatiei asa cum acestea erau aplicabile la locul de munca in domeniile sanatatii si securitatii in munca , prevenirea si stingerea incendiilor ,proctectiei mediului;
- Programelor de instruire referitoare la cerintele legislatiei in forma si conform programarii furnizate de Organizatie.
- Regulamentului Intern, a politicilor si procedurilor companiei, precum si a procedurilor de munca specifice activitatii.

Am realizat planificarea schimburilor pentru angajatii liniei Case de marcat si am asigurat legatura intre biroul Resurse Umane si angajatii Case de marcat.
Am rezolvat cu amabilitate reclamatiile si solicitarile primite de la clienti.
Am asigurat bunul mers al activitatii casierelor la casele de marcat si a miscarii banilor catre Caseria Centrala.
Am supervizat activitatea pe linia caselor de marcat, asigurand un flux normal de clienti la case .

05.09.2007 - 31.10.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate: Management la University of Oradea Faculty of Economics din Oradea.
2003 - 2007 Colegiu / Studii postliceale: Public administration la Economic College "Partenie Cosma" din Oradea.

Premii

Calificari
Mar 2011: HOSTEL ADMINISTRATOR

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,avansat,avansat)

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close