Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.06.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.05.2005

obiectiv

 

Salariu: 400,00 USD / luna

Beneficii: autoturism sau asigurarea transportului la locul de munca

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2007 - 01.05.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: manager logistica

Responsabilitati:

Gestionarea stocurilor, elaborarea comenzilor, analiza si livrarea comenzilor catre clientii persoane juridice

17.11.2003 - 03.05.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: referent planificare control

Responsabilitati:

Mi-am desfasurat activitatea in cadrul Departamentului de Planificare si Control, principalele atribuitii fiind:

- Elaborarea (avand la baza forecastul anual de produs finit) previziunilor de materiale necesare imbutelirii sortimetelor de vin murfatlar;
- Emiterea necesarelor de aprovizionare de materiale;
- Urmarirea cantitatilor de materiale aprovizionate;
- Gestionarea stocurilor de materiale;
- Emiterea si urmarirea necesarului de productie;
- Intocmirea bugetului anual si lunar necesar aprovizionarii materialelor.

- Emiterea comenzilor externe pentru brandul de cafea ACKERMAN;
- Intocmirea de previziuni lunare de incarcare a camioanelor de cafea;
- Pastrarea legaturii cu exportatorul - din punct de vedere logistic;
- Intocmirea bugetului anual si lunar necesar importului de cafea.

- Emiterea si urmarirea necesarului de productie de apa minerala si sucuri (in urma preluarii SC BIBORTENI SA de catre SC ROMDRINKS EUROTRADE SRL).

- Intocmirea nomenclatorului de produse finite si materiale - necesar pentru implementarea unui sistem informatic ORACLE.

Realizari:

Pe toata perioada de lucru nu s-au inregistrat situatii de "out of stock", produsele noastre fiind prezente pe raft conform previziunilor emise de Departamentele de vanzari, respectiv de marketing.

Stocurile de materiale au fost reduse substantial, astfel deblocandu-se resurse financiare importante.

Stocurile de produs finit au fost reduse de asemenea, mentinandu-se la 50% fata de nivelul inregistrat in luna noiembrie 2003.

Datorita activitatii bune a departamentului a fost largita activitatea sa in prezent denumirea acestuia fiind Departamentul de planificare si gestionare resurse materiale.

01.02.2003 - 15.11.2003

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati erau legate de intocmirea actelor de contabilitatea prima, responsabilitati administrative si de mentinere a legaturii cu partenerul extern al societatii - Dachser GmbH Germania.

Realizari:

Punctul de lucru din Bucuresti a reinceput sa aduca profit firmei. Daca in anul precedent punctul a inregistrat pierdere sau profit zero lunar, in anul 2003 a acumulat un profit mediu lunar de 50000000 lei.

10.03.2002 - 30.04.2003

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: asistenta manager proiect

Responsabilitati:

Mi-am desfasurat activitatea in cadrul Departamentului de consultanta pentru obtinerea de resurse de finantare si credite nerambursabile, avand functia de Asistent Manager de Proiect.
Principalele atributii erau: informarea membrilor despre oportunitatile de finantare, organizarea de sedinte periodice tot cu scopul de a face cunoscute diferite oportunitati de finantare, participarea la elaborarea cererilor de finantare.

Realizari:

In cadul departamentului s-a format o echipa de 5 persoane si impreuna am realizat trei proiecte- pentru diferite zone din tara - in cadrul Programului UE "Coeziune Economica si Sociala".

Ulterior, a luat fiinta SC GIR CONSULTING SA, societate formata de echipa de celor cinci persoane. Ca urmare a relatiei de colaborare foarte buna, am ramas unul dintre mebrii echipei, desfasurandu-mi activitatea sub aceeasi functie.

studii

 

Premii

Certificat de limba engleza -"Comunicative English Language Training" - PROSPER ASE

Certificat de absolvire a cursului "Financing Request Program" - Business Opportunities for Women

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close