Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.09.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.11.2007

obiectiv

 

Dezvoltarea profesionala si personala intr-un mediu competitiv si stabil

Salariu: nespecificat

Beneficii: mediu de lucru placut, posibilitate de avansare

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Analiza modificărilor și a implementărilor agreate de conducere ;
Descrierea impactului asupra soluţiei informatice descrierea specificaţiilor de implementare și a cerinţelor legale ; Testarea şi implementarea modificãrilor și a soluțiilor agreat;
Conceperea de specificaţii tehnice şi cerinţe pentru aplicaţii/soluţii noi bazate pe tehnologiile/aplicaţiile existente;
Testarea soluţiilor pe baza scenariilor întocmite;
Susţinerea cursurilor de utilizare/implementare;
Întocmirea manualelor de utilizare şi procedurilor de lucru.
Analiza indicatorilor de performanța şi monitorizarea modificarilor și a soluțiilor implementate.

01.06.2011 - 30.11.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: funcționar administrativ

Responsabilitati:

Asigurarea suportului administrativ în vederea dezvoltării şi eficientizării serviciilor operaţionale;
Responsabilitatea pentru soluţionarea cererilor venite din partea reprezentanţilor şi a membrilor echipei de conducere;
Verificarea şi actualizarea bazei de date cu informaţii despre clienţii companiei pentru a asigura obţinerea în timp util a unor rapoarte corecte.

01.04.2010 - 30.11.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: ofițer bancar

Responsabilitati:

Consilierea clienților (credite nevoi personale, credite ipotecare, credite de investitii);
Întocmirea dosarelor de credit si preaprobarea lor;
Întocmirea actelor specifice fiecarui tip de credit(nevoi personale, ipotecar,Prima casa);
Respectarea normelor interne si a legislatiei in vigoare;
Vânzarea de produse credite retail;
Realizarea targetelor impuse de directorul sucursalei.

01.08.2008 - 30.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Executarea tranzacțiilor zilnice în RON şi monede internaționale;
Oferirea informațiilor clienților despre tranzacțiile din conturile acestora;
Inregistrarea numerarului primit de la casierie in sistem;
Efectuarea tranzacțiilor cu şi fara numerar:
Plăți/ încasări din/ în conturile clienților;
Operațiuni casă de schimb;
Incasări facturi;
Tranzacții Western Union ;

Trimiterea tranzactiilor spre autorizare catre managerul unitatii;
Incasarea si inregistrarea corecta a dobanzilor, comisioanelor, spezelor bancare, potrivit normelor in vigoare;
Responsabil cu administrarea numerarului (alimentarea sau golirea) pentru ATM-urile unitatii
Realizarea targetelor impuse de directorul sucursalei;

01.03.2007 - 31.08.2008

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Consilierea clienților referitor la regulile aparatelor de jocuri;
Operațiuni de schimb bani in credite si viceversa;

01.10.2006 - 31.12.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: ajutor contabil

Responsabilitati:

Efectuarea NIR-urilor;
Operațiuni de depunere/retragere de la bancă;
Evidența documente; Efectuări de plați către furnizorii firmei;

01.10.2005 - 31.10.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator case marcat

Responsabilitati:

Întâmpinarea clientului si trecerea produselor prin scaner;
Încasarea valorii produselor sub diferite forme: cash, card, bonuri de masa, etc;
Informarea clientului despre promoții sau despre produsele şi serviciile oferite de catre companie.

studii

 

Facultati:

2016 - 2018 Masterat: Managementul afacerior prin proiecte la Academia de studii economice din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate: Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica economica la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Specializarea: Statistica Economica

Premii

Traininguri
May 2010 - May 2010: Vanzari
Curs sustinut la Piraeus Bank
Mar 2010 - Jul 2010: Management Financiar Bancar
Curs sustinut la Institutul Bancar Roman
May 2008 - May 2008: Customer Care
Curs sustinut de Academica la Piraeus Bank
Hobby-uri
Calatoriile, Sportul in aer liber, Fotografia si natura, Tehnologia

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close