Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.06.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.01.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Implicat activ în diverse poziții în companii multinaționale, cum ar fi Verneuil Semences sau Limagrain, cu un mediu multicultural și provocări permanente sunt premisele unei experiențe puternice în înțelegerea proceselor care guvernează activitatea companiilor. În ultimii 4 ani am jucat un rol activ în implementarea și gestionarea platformelor IT care au condus la o mai bună eficiență a procedurilor și a modului de lucru în cadrul companiei Limagrain. În ultima perioadă am gestionat, alături de o echipă de 6 persoane, implementarea unui proiect online complex. Din această perspectivă, cred cu tărie că pot contribui la noi proiecte care conduc la o direcție strategică a afacerii, la îmbunătățirea modului de a conduce și încuraja oamenii din echipă.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Import - export, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

▪ Analiza cerintelor si proceselor companiei Kwizda Agro și coordonarea initiativelor de proiect cu dezvoltatorii de software, cu managerii si utilizatorii finali
▪ Dezvoltarea unei solutii BPM personalizate care sa imbunatateasca procesele zilnice ale companiei, ceea ce se transpune intr-o eficienta imbunatatita
▪ Implementare functionalitati custom in ERP-ul companiei (Navision) si dezvoltarea unor fluxuri de lucru personalizate pentru automatizarea tasking-urilor
▪ Training si suport sustinut acordat tuturor membrilor echipei

01.01.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

▪ Menținerea unei comunicări permanente cu clientul pentru a stabili specificațiile și / sau modificarea arhitecturii proiectului în conformitate cu detaliile tehnice
▪ Transpunerea cerințelor clientului într-o manieră ușor de abordat de către echipa de programare
▪ Conlucrare continuă cu designerii web și echipa de programare pentru mentenanță, suport și dezvoltare
▪ Îmbunătățirea și optimizarea proiectului, inclusiv strategia SEO, creșterea traficului, generarea de comenzi, conversia și îmbunătățirea notorietății
▪ Revizuirea, analiza și modificarea modulelor existente în funcție de necesități
▪ Crearea rapoartelor web, analiza performanței și eficiența proiectului
▪ Monitorizarea sub-contractorilor pentru a mă asigura că termenele sunt respectate

01.09.2014 - 31.10.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator local crm & erp (plus atributiile anterioare)

Responsabilitati:

▪ Implementarea cu succes a softului CRM pentru echipa de vânzări în strânsă colaborare cu Departamentul IT din Limagrain Central Europe (LCE), training și suport post-implementare
▪ Monitorizarea permanentă a fluxurilor de date între bazele de date ale CRM și sugestii de îmbunătățire pe termen scurt și lung
▪ Implementarea sistemului Microsoft Dynamics AX ERP și sprijinirea departamentului IT al LCE cu soluțiile pentru cerințele locale
▪ Gestionarea procesului de facturare internă și intragrup
▪ Rapoarte și / sau analize solicitate de departamentele comercial și financiar ale grupului LCE
▪ Asistență la întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale ale consiliului de administrație al grupului LCE

01.09.2007 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: analist financiar si comercial

Responsabilitati:

▪ Acordarea de suport managerului de vânzări in toate etapele premergatoare campaniilor de vînzări (planificare, bugetare, prognoză)
▪ Analize, rapoarte comerciale și analiză a rentabilității, oferind soluții de îmbunătățire
▪ Monitorizarea țintelor de vânzări și analizarea măsurătorilor privind performanța vânzărilor
▪ Asigurarea comunicării și a conexiunii cu departamentele: contabilitate, logistic și comercial
▪ Analiza Contului de Profit și Pierdere, optimizare bugetară, revizuirea indicatorilor de performanță
▪ Monitorizarea fluxurilor de import și export între România și alte țări din UE sau din afara UE
▪ Suport acordat echipei de import-export a LCE, monitorizarea volumelor încărcate, transferate sau vândute
▪ Planificarea și coordonarea livrărilor conform termenilor contractuali
▪ Urmărirea mișcărilor stocurilor, controlul stocurilor
▪ Urmărirea încasărilor, executarii contractelor și verificarea soldurilor pentru a menține un risc acceptabil
▪ Pregătirea de rapoarte pentru parteneri, auditori sau instituții relevante (I.N.S.S.E., A.P.I.A. etc)

01.11.2002 - 30.09.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

▪ Crearea instrumentelor utilizate lunar, trimestrial și anual pentru reconcilierea datelor financiare și comerciale și verificarea corectitudinii datelor
▪ Pregătirea și revizuirea rapoartelor pentru auditorul extern KPMG
▪ Implementarea și gestionarea sistemului de management al stocurilor (Ciel)
▪ Pregătirea și revizuirea rapoartelor pentru autoritățile fiscale din România și pentru conducerea socieetății
▪ Urmărirea încasărilor de la clienți

01.04.2002 - 30.11.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

▪ Pregătirea rapoartelor pentru managementul societății
▪ Pregătirea graficelor și a situațiilor pentru analize și prezentări
▪ Analiza datelor economice anterioare
▪ Intocmirea de rapoarte conform cerintelor specifice ale Directorului Economic
▪ Contribuție la pregătirea analizelor și rapoartelor periodice

studii

 

Facultati:

2001 - 2003 Masterat: Management financiar si piete de capital la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1996 - 2001 Facultate: Finante-Banci si Contabilitate la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Sep 2016 - Oct 2017: CRM (Microsoft Dynamics CRM)
Training organizat pentru echipa de vanzari a Limagrain Romania (26 persoane).
Proiecte
Sep 2016 - Oct 2017: CRM (Microsoft Dynamics CRM)
Adaptare si implementare solutie CRM pentru Limagrain Romania
Feb 2014 - Oct 2017: ERP (Microsoft Dynamics AX)
Adaptate, implementare si operare solutie ERP pentru Limagrain Romania
Certificari
Jan 2011 - Jul 2011: Brevet de turism
Brevet manager in turism.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close