Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.03.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.04.2003

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Protectia mediului, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Brasov, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Denumire proiect
"CONSTRUIRE PENSIUNE AGROTURISTICA IN MAGURA"
prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2014 - 2020, Sub-Măsura 6.4. "Sprijinirea pentru investiţii în crearea şi dezvoltarea de activităţi neagricole"

Atributii:
- comunicarea cu firma de consultanta responsabila pentru redactarea proiectului
- comunicarea cu firma de arhitectura responsabila pentru proiectarea constructiei
- comunicarea cu specialistii responsabili cu elaborarea studiilor si intocmirea documentatiilor necesare obtinerii unor avize (turism, hidrogeologie, gospodarirea apelor, protectia mediului) si comunicarea cu institutiile care elibereaza avizele
- verificarea si aprobarea documentatiilor
- organizarea activitatii in vederea incadrarii in termenele impuse de autoritatea contractanta

01.05.2015 - 30.06.2016

Departament: protectia mediului

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Proiecte:
1. Intocmirea documentatiei pentru revizuirea Autorizatiei Integrate de Mediu. Beneficiar: KRONOSPAN SEBES SA
Studiu de impact cumulat asupra mediului, Studiu de analiza si evaluare a dispersiei emisiilor de poluanti din aer, Raport de amplasament, Formular de solicitare
2. Intocmirea documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei Integrate de Mediu. Beneficiar: SC Kronochem Sebes SRL
Formular de solicitare, Raport de amplasament, Raport de securitate, Plan de urgenta interna
3. Actualizarea documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei Integrate de Mediu, ca urmare a expirarii termenului de valabilitate. Beneficiar: KRONOSPAN SEBES SA
Studiu de analiza si evaluare a dispersiei emisiilor de poluanti din aer, Raport de amplasament, Formular de solicitare, Raport de securitate, Plan de urgenta interna

Atributii:
Identificarea pasilor procedurali din punct de vedere legal (inclusiv termene) si stabilirea activitatilor in concordanta cu acestia.
Intocmirea si actualizarea permanenta a graficului Gantt a activitatilor.
Identificarea etapelor cu risc ridicat de generare intarzieri/blocaje, crestere costuri, solicitari suplimentare din partea APM.
Respectarea termenelor de predare a livrabilelor si pentru termenele stabilite intern si/sau impreuna cu Beneficiarul.
Comunicarea permanenta cu Beneficiarul (in special cu Responsabilul de mediu).
Comunicarea cu autoritatile locale, in special cele cu atributii in domeniul protectiei mediului (APM, GNM).
Comunicarea cu un consultant expert senior in autorizari de mediu.
Participarea la sedintele Comisiei de Analiza Tehnica a documentatiilor depuse la autoritati, precum si la dezbaterile publice.
Intocmirea rapoartelor de activitate catre management si catre Beneficiar.

Alte atributii:
Intocmirea, transmiterea si follow-up a ofertelor tehnico-financiare pentru potentiali clienti.
Identificarea surselor de finantare din fonduri nationale si comunitare pentru proiecte de cercetare-dezvoltare.

Global Innovation Solution SRL desfaşoară activităţi în domeniul cercetării-dezvoltării, activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legată de acestea, activităţi de testări şi analize tehnice.

01.10.2014 - 31.05.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: manager de proiect asistent

Responsabilitati:

Asistent proiect cu atributii executive - proiect "Green Business Index" - evaluarea responsabilitatii fata de mediu a companiilor din Romania (Proiect sustinut din fonduri acordate de catre Guvernul Norvegiei prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014 in cadrul domeniului de finantare Inovare in Industria Verde Romania)
Suport pentru managerul de proiect la elaborarea rapoartelor intermediare (tehnice si financiare) si in implementarea activitatilor de proiect
Management echipa: coordonarea echipei call-center (recrutare, training, monitorizare), cu rol de comunicare telefonica si prin e-mail cu companiile participante si potential participante (5 persoane).

Asociatia Green Revolution este un ONG care, prin proiectele sale, sprijina domenii ca: educatia ecologica; colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje; mijloacele si solutiile de transport ecologice si economice; adoptarea unui comportament responsabil fata de mediu in randul autoritatilor, al companiilor private si de stat.

01.04.2004 - 31.07.2013

Departament: protectia mediului

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asistent manager cu atributii de:

1. Responsabil proiect

Responsabilitati:
- elaborarea si redactarea documentatiei necesare pentru inaintarea propunerilor de proiecte in cadrul programelor nationale de finantare
- gestionarea bugetului proiectului (urmarirea achizitiilor si a celorlalte categorii de cheltuieli)
- intocmirea documentatiei financiare specifice, in cadrul etapelor intermediare si la finalul proiectului (devize, note de fundamentare a manoperei, fise de evidenta a chelutielilor etc.)
- intocmirea rapoartelor de activitate, intermediare si finale
- mentinerea relatiilor de colaborare cu eventualii parteneri ai proiectului
- participarea la elaborarea unor documente oficiale (legislative) pentru diferite institutii guvernamentale (Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice), cum ar fi Codul de Bune Practici Agricole pentru protectia apelor impotriva poluarii cu nitrati din surse agricole, conform cerintelor Directivei Nitrati (91/676/EEC), transpusa in legislatia romaneasca prin Hotărârea Guvernului Nr. 964 din 13 octombrie 2000 privind aprobarea Planului de Acţiune pentru protecţia apelor împotriva poluării cu nitraţi
- trainer pe probleme de management al nutrientilor la nivel de ferma in cadrul proiectului: "Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi"- Servicii de consultanţă pentru organizarea de sesiuni de instruire referitoare la implementarea Directivei Nitraţi. Grupuri tinta: institutii guvernamentale cu profil agricol sau de mediu din tara (Agentii de Mediu, Garda de Mediu, Camere Agricole, Directii Agricole etc)

Proiecte (valoare de 100000-250000 RON/an):
- Managementul durabil al gestionării terenurilor degradate din zona colinară a Transilvaniei în contextul integrării în structurile europene - finantat de Ministerul Agriculturii prin Programul AGRAL
- Modelarea dinamicii nitratilor la nivelul bazinelor hidrografice in vederea evaluarii contributiei surselor agricole la poluarea apelor de suprafata si adancime - finantat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale prin Programul NUCLEU.

2. Secretar/editor in comitetul de organizare si editorial al Congresului Mondial „15th World Fertilizer Congress of the International Scientific Centre for Fertilizers (CIEC) – 31 aug-3 sept 2010”

Responsabilitati:
- participarea la sedinte consultative in vederea organizarii evenimentului
- mentinerea corespondentei cu participantii
- inregistrarea participantilor la sosire
- asigurarea documentarii fotografice pe parcursul evenimentului
- preluarea lucrarilor stiintifice de la participanti
- corectarea si editarea materialelor primite, in vederea editarii volumului de lucrari al evenimentului
- editarea volumului de lucrari

INCDPAPM este un institut national de cercetare-dezvoltare in domeniul agriculturii si protectiei mediului, ce asigura beneficiarilor din sectorul guvernamental si comercial servicii de consultanta pe probleme de mediu si agricultura, realizarea de studii calitative asupra factorilor de mediu, analize de sol/apa/planta, crearea de noi tipuri de ingrasaminte etc.

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Doctorat: Poluare/Protectia mediului la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti. Titlu teza: Evaluarea bilantului azotului la nivel de ferma pentru valorificarea eficienta ecologic si economic a ingrasamintelor organice si minerale in acord cu normativele europene privind protectia mediului
2003 - 2004 Masterat: Gospodarirea apelor la Facultatea de Geografie, Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate: Hidrologie-Meteorologie la Facultatea de Geografie, Universitatea Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Aug 2012 - Aug 2012: Modeling soil processes: an introduction to simple and complex models
curs organizat de University of Antwerpen, 27-31 august 2012, Antwerpen
May 2012 - May 2012: Curs POSDRU "Director de marketing/vanzari"
training organizat in cadrul proiectului „Program de dezvoltare a resurselor umane din cadrul entităţilor Reţelei Naţionale pentru Inovare şi Transfer Tehnologic (ReNITT) în domeniul managementului în vederea eficientizării procesului de transfer tehnologic”, Bucuresti
Jul 2007 - Jul 2007: Environmental Soil and Groundwater Research & Remediation
organizat de Eijkelkamp Training & Consultancy in colaborare cu Van Walt Ltd., Haslemere, Anglia
Dec 2006 - Dec 2006: Managementul proiectelor in cercetarea agricola
curs organizat de UMP-MAKIS in cadrul USAMVB
Sep 2006 - Sep 2006: SWAT (Soil and Water Assessment Tool) Summer School
organizat de UNESCO-IHE in Delft, Olanda
Sep 2005 - Sep 2005: Monitorizarea si implementarea Directivei Nitratilor
curs organizat de ICPA Bucuresti in colaborare cu USAMV Bucuresti
Voluntariat
Aug 2003 - Aug 2003: Asociatia Speologica "Focul Viu"
Actiune de ecologizare in Pestera Polovragi.
Jul 2003 - Jul 2003: UNESCO PRONATURA
Actiune de ecologizare si remarcare trasee turistice in Parcul National Muntii Rodnei.
May 2003 - Nov 2010: Asociatia Speologica "Focul Viu"
Secretariat:
- evidenta membrilor, colectarea cotizatiilor lunare, corespondenta interna si externa, organizare evenimente (aniversari, prezentari)
Redactare cereri de luare in custodie a unor arii naturale protejate (Pestera Polovragi, Pestera Ratei)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close