Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.07.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.10.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

- căutarea unui loc de munca unde cunoştinţele să-mi fie utilizate la maximum; - găsirea unui mediu atractiv de lucru; - dezvoltarea abilităţilor în alte domenii de activitate; - dorinţa de a contribui la un solid mediu de afaceri

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Relatii publice, Constructii / Instalatii, Turism / Hotel staff, Achizitii, Import - export, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

10.12.2012 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

monitorizarea şi evaluarea tuturor contractelor de proiectare, dirigentie de santier si managementul investitiei;
monitorizare activităţilor, derulate, pentru a oferi în orice moment elemente de monitorizare comparabile şi compatibile legate de problemele de pe şantiere;
monitorizarea si implementarea conditionalitatilor de mediu;
asigurarea colectării sistematice de date în relaţie cu indicatori calitativi şi cantitativi şi efectuarea analizei lor în vederea evidenţierii realizărilor şi a evoluţiei procesului de implementare a lucrarilor;
întocmirea planurilor de lucru pentru atenuarea efectelor activităţilor de construire asupra mediului înconjurător şi programul privind monitorizarea activităţilor pentru protecţia mediului;
realizarea activităţilor prevăzute în Planul de Management al Mediului, asigurând armonizarea cu/respectarea cerinţelor legislaţiei în domeniu, în vigoare în România

01.01.2005 - 31.10.2012

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: specialist monitorizare - evaluare

Responsabilitati:

asigurarea monitorizării şi evaluării tuturor activităţilor în cadrul Componentei B a Proiectului în vederea implementării acestuia, în conformitate cu prevederile Acordului de Împrumut;
colaborarea cu toate compartimentele UMP pentru primirea informaţiilor tehnice, economice, de mediu şi privind achiziţiile/contractările în vederea realizării unei baze de date complete şi actualizate;
dezvoltarea unui sistem de monitorizare computerizată a activităţilor, realizează şi reactualizează în permanenţă baza de date referitoare la activităţile derulate de UMP, pentru a oferi în orice moment elemente de monitorizare comparabile şi compatibile legate de problemele de pe şantiere;
asigurarea colectării sistematice de date în relaţie cu indicatori calitativi şi cantitativi agreaţi de Bancă şi efectuarea analizei lor în vederea evidenţierii realizărilor şi a evoluţiei procesului de implementare;
desfăşurarea activităţii continue de evaluare internă a activităţilor punând accent pe relevanţa, eficienţa, efectivitatea, utilitatea şi durabilitatea acţiunilor întreprinse;
întocmirea graficului activităţilor desfăşurate/în desfăşurare şi informarea Directorului UMP ori de câte ori constată o deviere de la programul prestabilit;
participare la întocmirea planurilor de activitate şi colaborează la elaborarea/modificarea planurilor de lucru pentru compartimentele din UMP;
întocmirea planurilor de lucru pentru atenuarea efectelor activităţilor de construire asupra mediului înconjurător şi programul privind monitorizarea activităţilor pentru protecţia mediului;
păstrarea contactului permanent cu specialiştii Băncii Mondiale în M&E și protecția mediului, direct şi/sau prin reprezentanţa locală a Băncii Mondiale şi consultarea acestora în orice problemă legată de activitatea de monitorizare-evaluare.
asigurarea comunicării cu mediul exterior, cu structurile organizatorice şi de implementare a Proiectului şi cu structurile entităţilor beneficiare;
sprijinirea activităţii Directorului UMP şi a Directorului Financiar prin asistenţă logistică şi întocmirea/tehnoredactarea rapoartelor, a materialelor de sinteză şi de prezentare, atât în limba română cât şi în limba engleză;
monitorizarea agendei de lucru a compartimentelor pentru coroborarea activităţilor;
colaborarea cu toate compartimentele din UMP pentru întocmirea/tehnoredactarea Rapoartelor Trimestriale privind stadiul de implementare a Proiectului, Raportul pentru Managementul Financiar, Raportul de Monitorizare a Procedurilor de Achiziţii şi Fişele de Monitorizare ale Contractelor pentru Componenta B, precum şi a Raportului Trimestrial consolidat pentru întregul Proiect, în baza rapoartelor primite de la cele patru agenţii de implementare
realizarea activităţilor prevăzute în Planul de Management al Mediului, parte componentă a Planului de Implementare a Proiectului, asigurând armonizarea cu/respectarea cerinţelor legislaţiei în domeniu, în vigoare în România
colaborare la întocmirea termenilor de referinţă şi a specificaţiilor tehnice din documentele de licitaţie;
prezentarea unui Raport Trimestrial Directorului UMP ori de câte ori constată o deviere de la programul prestabilit, în vederea revizuirii planurilor de lucru;

04.11.2002 - 31.12.2004

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inspector specialitate

Responsabilitati:

elaborarea tuturor documentelor proiectelor internaţionale referitoare la reducerea riscului seismic;
monitorizarea şi pregătirea tuturor documentelor pentru Componenta B: Reducerea riscului seismic, din cadrul Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă, finanţat printr-un Acordde Împrumut semnat între Guvernul României şi Banca Mondială (BIRD);
monitorizarea implementării Proiectului Româno-Japonez de reducere a riscului seismic la construcţii şi structuri, finanţat printr-un Acord de Împrumut semnat între Guvernul României şi Agenţia de Cooperare Internaţională Japoneză;
colaborarea pe Proiectul EUR-OPA Major Hazards, proiect al Consilului European, pe parte de legislaţie din domeniul managementului situaţiilor de urgenţă şi reducerii riscului producerii calamităţilor naturale,
reprezentarea ministerului la întrunirile Corespondenţilor Permanenţi din cadrul Proiectului EUR-OPA Major Hazards
elaborarea documentelor economice ale Proiectului European RISK-UE Project, proiect al Consiliului European,
participare la întrunirile Proiectului RISK-UE,
organizarea activităţii de protocol pentru toate evenimentele şi şedinţele desfăşurate cu partenerii străini;
pregătirea documentelor şi materialelor pentru personalul Unităţii de Management a Proiectelor Internaţionale care reprezentau ministerul la diverse evenimente, conferinţe sau seminarii organizate în străinătate,
pregătirea comunicatelor de presă.

25.01.2000 - 04.11.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: Şef serviciu financiar – contabil/ director economic (cu delegaţie)

Responsabilitati:

monitorizarea bugetului
monitorizare programelor de interes national finantate din credite externe acordate de Uniunea Europeană
negocierea si monitorizarea contractelor
participare la licitaţii de oferte pentru lucrări şi bunuri
supervizarea activităţii financiar-contabile si administrative

studii

 

Activitati extracurriculare

sociabil, comunicativ, flexibil, rezistent la stres, spirit de echipă, în căutare de noi oportunităţi

Premii

2006 - Managementul riscului producerii seismelor la nivel urban n ţările din Caucaz şi Asia Centrală, Seminar NATO Advance Research
2005 - Management de proiect
2004 - O abordare avansată la scenariile de risc seismic, cu aplicare in diverse oraşe europene, Conferinţa finală Risk-UE, organizată la Nisa – Franţa
2004 - Schimb de experienţă n vederea cunoaşterii Japoniei din punct de vedere cultural, economic, social si de protectia mediului
2004 - Managementul financiar al proiectelor finanţate din credit extern acordat de Banca Mondială
2003 - Analiză comparativă a legislaţiei din domeniul managementului reducerii riscului producerii calamităţilor naturale, Seminar internaţional organizat la Florival, Belgia şi Paris, Franţa
2003 - Analiză comparativă a legislaţiei din domeniul managementului reducerii riscului producerii calamităţilor naturale in regiunea balcanică, Seminar internaţional organizat la Sofia, Bulgaria
2003 - Ghid naţional de turism
2000 - Tehnici bugetare, financiare şi contabile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)

germană(incepator,incepator,incepator)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close