Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.10.2005

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Educatie / Training / Arte, Cercetare - dezvoltare, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - 30.04.2020

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer

Responsabilitati:

 Scriere, depunere și implementare proiect Entrepreneurship learning in an active network
 Organizare training din punct de vedere logistic
 Elaborare programa training pe tema antreprenoriatului social
 Elaborare materiale de training
 Organizare workshop-uri pentru un grup de 24 de lucrători de tineret din 6 țări- Polonia, Lituania, Spania, Grecia, Macedonia de Nord și România
 Realizare activități de monitorizare și diseminare
 Realizare raportare finală

01.06.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: senior project manager

Responsabilitati:

● Monitoring funding opportunities of the available programs in the accordance with the organisation’s objectives
● Writing, submission and implementation of projects funded by Erasmus+ and Europe for Citizens Programme
● Representing Monomyths Association at the final conference of the EU CAN project funded through the Europe for Citizens Programme with the main aim of understanding the triggers and mechanisms of hate speech against migrants and refugees, exploring means of dissemination and replication of successful initiatives that have been launched to prevent negative narratives against migrants and refugees, and examining means of improving the quality of media coverage about migrants and refugees, notably by promoting ethical journalism; building partnerships between media and civil society; and preventing hate speech on the Internet. (Bruxelles, June 2019)
● Representing Monomyths Association at the Kick off meeting of the Rural development for employment project funded by Erasmus+ which aims to explore possibilities of rural development and cultural heritage to tackle unemployment and depopulation. (Bruxelles, January 2020)
● Project Manager of the project- In my element funded by Erasmus+ which aims the professional development of 27 youth workers (skills, knowledge and tools) from 9 European Youth Non-profits to become effective and positive leaders of their organisations and exchange good practices on leadership through 1 intensive training course to be organised in 2020

01.07.2018 - 29.02.2020

Departament: management

Titlu Job: expert grup țintă

Responsabilitati:

 Coordonează activitățile specifice grupului țintă al proiectului
 Răspunde la solicitările specifice grupului țintă
 Asigura fluxul de documente pentru grupul țintă in cadrul proiectului
 Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, in special cu partenerii implicați in recrutarea grupului țintă

01.06.2018 - 31.12.2019

Departament: management

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Manager de proiect proiect Cod SMIS 111409- Îmbunatatirea cadrului juridic privind finantarea publica a organizatiilor neguvernamentale, finanțat prin POCA
 Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipa de implementare
 Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului.
 Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte.
 Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente.

01.04.2017 - 31.05.2018

Departament: management

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

 Implementare granturi finanțate prin Programul-cadru al UE pentru cercetare și inovare Orizont 2020:
1. Proiect InnoWEE-INNOvative pre-fabbricated components including different Waste construction materials reducing building Energy and minimising Environmental impacts
http://innowee.eu/ro/
2. Proiect CHEAP – Cheap and efficient apllication of reliable ground sourse heat exchangers and pumps
http://cheap-gshp.eu/
3. Proiect Think Nature
https://www.think-nature.eu/
4. Proiect GEO4CIVHIC - Most Easy, Efficient and Low Cost Geothermal Systems for Retrofitting Civil and Historical Buildings
 Elaborare livrabile in functie de graficul Gantt al proiectelor
 Participare la sedintele de management (General meetings) si sedintele de lucru prin reprezentarea companiei ca partener in proiecte
 Elaborare materiale de promovare proiect pentru diseminarea rezultatelor proiectelor
 Participare la evenimente nationale si internationale in vederea promovarii proiectelor
 Urmarirea efectuarii de cheltuieli eficiente in functie de bugetul disponibil
 Organizarea sedintelor de management

01.12.2016 - 31.05.2018

Departament: management

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

 Identificare surse de finantare pentru clienti privati
 Elaborare proiecte finantate prin POR pentru IMM-uri
 Elaborare proiecte din fonduri europene, ajutoare de stat etc.
 Dezvoltare documentatie pentru depunerea cererilor de finantare
 Management de proiect si implementare proiecte europeme
 Monitorizare calendar lansari apeluri de proiecte

01.01.2016 - 31.10.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant în management

Responsabilitati:

 Activități specifice managementului de proiect
 Stabilire proceduri de management de proiect
 Identificarea nevoii potențialilor clienți în vederea selecției de oportunități de finanțare
 Identificare, analizare și evaluare programe de finanțare și ghiduri de finanțare
 Realizare și depunere proceduri de selecție parteneri
 Elaborare proiecte-POCU
 Aplicare legislație în vigoare și norme de aplicare în funcție de sursa de finanțare
 Realizare proiecte prin dezvoltarea documentației necesară depunerii cererii de finanțare, dezvoltarea activităților proiectelor, stabilirea parteneriatelor și a echipei de implementare a proiectelor

01.02.2015 - 31.12.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent proiect

Responsabilitati:

Activități specifice procesului de management al proiectului, managementului calității, riscurilor și coordonării echipei de proiect prin:
 Realizarea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor proiectului;
 Coordonarea, monitorizarea, evaluarea actiunilor necesare implementarii activitatilor si atingerii rezultatelor din cadrul proiectului;
 Implementarea unui sistem de management si control, tehnic si financiar, bazat pe proceduri interne pentru implementarea adecvata a proiectului: procedura privind realizarea activitatilor, procedura de monitorizare si evaluare a realizarii activitatilor, procedura de comunicare în cadrul parteneriatului, procedura de achizitie;
 Planificarea financiara si tehnica a activitatilor si se asigura de raportarea la timpprivind implementarea financiara si tehnica a activitatilor proiectului

01.06.2014 - 31.12.2014

Departament: management

Titlu Job: asistent proiect

Responsabilitati:

Proiect “Experienţă pentru eficienţă- Parteneriat regional pentru servicii ocupaţionale de calitate”
 Realizarea obiectivelor, rezultatelor si indicatorilor proiectului;
 Coordonarea, monitorizarea, evaluarea actiunilor necesare implementarii activitatilor si atingerii rezultatelor din cadrul proiectului;
 Implementarea unui sistem de management si control, tehnic si financiar, bazat pe proceduri interne pentru implementarea adecvata a proiectului: procedura privind realizarea activitatilor, procedura de monitorizare si evaluare a realizarii activitatilor, procedura de comunicare în cadrul parteneriatului, procedura de achizitie;
 Planificarea financiara si tehnica a activitatilor si se asigura de raportarea la timp privind implementarea financiara si tehnica a activitatilor proiectului

01.02.2011 - 30.11.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant în management

Responsabilitati:

 Realizarea rapoartelor tehnico – financiare
 Arhivarea documentelor
 Transmiterea documentelor, informaţiilor şi rapoartelor către parteneri
 Asigurarea suportului pentru realizarea procedurilor de achiziţii publice
 Organizarea de cursuri în Managementul proiectelor
 Organizarea de cursuri în Achiziţii publice
 Actualizarea bazei de date dedicate cursurilor în Managementul proiectelor şi Achiziţii publice
 Activităţi de training
 Realizare ghiduri, studii, planuri strategice

Proiecte:
02/2012 – 11/2013
„Creșterea adaptabilității și competitivității angajaților din industria românească prin formare profesională continuă în domeniile TIC, transfer de noi tehnologii, protecția mediului și controlul poluării”- INOVENTIV

01/2012 - 11/2013
„Stimularea dezvoltării antreprenoriale în mediul rural și schimb de experiență cu întreprinzători austrieci” - rurACT

08/2013
„GREEN- Gestionarea eficientă a resurselor în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciilor oferite persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă”
Client: Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă
- Trainer –Module Egalitate de șanse, Abordare transnațională și interregională, Inovare și TIC, Dezvoltare durabilă

02/2011 – 05/2013
“Formare profesională specifică în cadrul Studioului Experimental de Opera şi Balet pentru meserii de scenă şi abilităţi de management cultural în domeniul artelor spectacolului – studiOpera”
Client: Opera Naţională Bucureşti

03/2012
Raport de evaluare al PETROM LPG
Client:Transpeco Logistics & Distribution SA
- Evaluarea companiei PETROM LPG
- Evaluarea documentelor financiare şi legislative
- Formularea unei oferte de achiziţie

02/2011- 02/2012
“Promovarea Culturii Antreprenoriale: Adaptabilitate, Dinamism, Initiativa in Industria Electronica”- ELAN
Client: Universitatea Politehnică Bucureşti

01.09.2009 - 31.01.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert colaborator

Responsabilitati:

 Întocmire rapoarte tehnice de monitorizare
 Monitorizarea activităților specifice managementului de proiect
 Monitorizarea și avizarea desfășurării, implementării activităților
 Evaluarea, monitorizarea atingerii obiectivelor și a indicatorilor asumați
 Selecția și identificarea grupului țintă
 Participare la întâlniri de lucru organizate în cadrul proiectelor cu echipa de management și de implementare a echipei
 Colaborarea şi menţinerea unui contact permanent cu membrii echipei de implementare în scopul realizării obiectivelor generale şi specifice ale proiectului

01.03.2008 - 30.04.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

 Verificarea datelor clienţilor cu ajutorul unor site-uri specializate în domeniul telecomunicaţiilor
 Introducerea datelor corectate într-un sistem de intranet
 Transmiterea contractelor completate în Italia
 Păstrarea unei comunicări adecvate cu partenerii italieni

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Management de proiect la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2006 - 2009 Facultate: Economist la Universitatea din Bucureşti- Facultatea de Administraţie şi Afaceri, Specializarea Administrarea Afacerilor din Bucharest.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Filologie-Limbi straine la Colegiul Naţional „Simion Bărnuţiu”- Specializarea Filologie- Limbi străine, Şimleu Silvaniei- Sălaj din Simleu Silvaniei.

Premii

Certificari
Aug 2019 - Feb 2020: Project Management Professional (PMP)
Member of Project Management Institute, certificare on-going
Dec 2014 - Dec 2014: Manager proiect
Centrul National Titus Flavius Vespasian
Nov 2014 - Nov 2014: Formator
Younique Advisers S.R.L.
Sep 2013 - Sep 2014: Expert Accesare Fonduri Structurale şi de Coeziune Europene
G.S. Consulting Serv S.R.L.
Jul 2013 - Jul 2013: Cursuri de italiană generală, nivel B2
Institutul Italian de Cultură din Bucureşti
May 2012 - May 2012: Responsabil de mediu
S.C. Svasta ICG S.R.L
Jul 2011 - Jul 2011: Achiziţii publice, Expert în achiziţii publice
S.C. Svasta ICG S.R.L
May 2010 - May 2010: Permisul european de conducere a computerului Complet – ECDL
CREDIS
Traininguri
Mar 2019 - Mar 2019: Curs Bugetare participativă
Centrul pentru Legislație Nonprofit
Jan 2019 - Jan 2019: Curs Strategii de advocacy
Centrul pentru Legislație Nonprofit
Nov 2018 - Dec 2018: Curs Politici Publice
Centrul pentru Legislație Nonprofit
Dec 2016 - Dec 2016: Antreprenoriat
Casa de Cultură a Studenților București
Oct 2016 - Oct 2016: Cum poți deveni expert evaluator al Comisiei Europene?
Asociația Tineri pentru Educație și Societate (TES); Fonduri pentru sănătate
Oct 2011 - Oct 2011: Consultanţă – Instrumente, aptitudini şi etică
AMCOR - Asociaţia Consultanţilor în Management din România
Nov 2009 - Nov 2009: Dezvoltare competenţe manageriale – Joc de întreprindere
S.C. Svasta Consult S.R.L

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,avansat)

italiană(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close