de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.10.2005

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Educatie / Training / Arte, Cercetare - dezvoltare, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

 Implementare granturi accesate de la Comisia Europeana:
1. Proiect InnoWEE- INNOvative pre-fabbricated components including different Waste construction materials reducing building Energy and minimising Environmental impacts
2. Proiect CHEAP – Cheap and efficient apllication of reliable ground sourse heat exchangers and pumps
 Elaborare livrabile in functie de graficul Gantt al proiectelor
 Participare la sedintele de management (General meetings) si sedintele de lucru prin reprezentarea companiei ca partener in proiecte
 Elaborare materiale de promovare proiect pentru diseminarea rezultatelor proiectelor
 Participare la evenimente nationale si internationale in vederea promovarii proiectelor
 Urmarirea efectuarii de cheltuieli eficiente in functie de bugetul disponibil
 Organizarea sedintelor de management

01.12.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

 Identificare surse de finantare pentru clienti privati
 Elaborare proiecte finantate prin POR pentru IMM-uri
 Elaborare proiecte din fonduri europene, ajutoare de stat etc.
 Dezvoltare documentatie pentru depunerea cererilor de finantare
 Management de proiect si implementare proiecte europeme
 Monitorizare calendar lansari apeluri de proiecte

01.01.2016 - 31.10.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant în management

Responsabilitati:

Activități specifice managementului de proiect
Stabilire proceduri de management de proiect
Identificarea nevoii potențialilor clienți în vederea selecției de oportunități de finanțare
Identificare, analizare și evaluare programe de finanțare și ghiduri de finanțare
Realizare și depunere proceduri de selecție parteneri
Realizare schițe de idei de proiecte
Aplicare legislație în vigoare și norme de aplicare în funcție de sursa de finanțare
Realizare proiecte prin dezvoltarea documentației necesară depunerii cererii de finanțare, dezvoltarea activităților proiectelor, stabilirea parteneriatelor și a echipei de implementare a proiectelor

01.02.2015 - 31.12.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent proiect

Responsabilitati:

Activități specifice procesului de management al proiectului CRESC-Capabil de reușită prin economia socială, managementului calității, riscurilor și coordonării echipei de proiect prin:
Coordonarea, monitorizarea și evaluarea proiectului
Gestionarea eficientă a resurselor financiare, informaționale și resurselor umane implicate în proiect
Coordonarea activității echipei de implementare proiectului
Organizarea de întâlniri de lucru cu echipa de management și cea de implementare
Participare la activitățile specifice procesului de management al proiectului, managementul calității și managementul echipei
Coordoneaza, monitorizează și evaluează gradul de realizare a activităților proiectului conform graficului de activităţi al proiectului
Elaborarea de rapoarte de monitorizare a proiectului
Coordonarea elaborării cererilor de plată şi a cererilor de rambursare în conformitate cu Instrucțiunile emise de AMPOSDRU
Realizarea de modificări aduse la contractul de finanțare (acte adiționale și notificări)
Elaborarea rapoartelor de monitorizare lunare/ trimestriale
Identificarea problemelor apărute pe parcursul implementării proiectului, analizarea riscurilor şi posibilelor efecte ale acestora şi participarea la rezolvarea lor
Gestionarea eficientă a resurselor financiare, materialelor informaţionale şi resurselor umane implicate în proiect
Obţinerea rezultatelor proiectului conform planificării şi încadrarea în bugetul alocat şi în timpul planificat
Participare la elaborarea procedurilor/ metodologiilor de lucru specifice proiectului
Organizare de evenimente de promovare a Structurilor de Economie Socială înfiinţate
Realizarea activităţii de management propriu-zis a Structurilor de Economie Socială înființate
Urmărește evoluția proiectului, a echipei de implementare și a personalului din Structurile de Economie Socială din categoria de grupuri vulnerabile

01.06.2014 - 01.12.2014

Departament: management

Titlu Job: asistent proiect

Responsabilitati:

Proiect “Experienţă pentru eficienţă- Parteneriat regional pentru servicii ocupaţionale de calitate”
Planificarea activităţilor din cadrul proiectului conform graficului Gantt
Coordonarea, monitorizarea şi evaluarea activităţii experţilor în vederea atingerii obiectivelor şi indicatorilor proiectului
Redactarea documentelor tehnico- financiare pentru depunerea Cererilor de rambursare
Redactarea şi modificarea documentelor specifice implementării proiectului- acte adiţionale, notificări etc.
Organizarea evenimentelor incluse în Cererea de finanţare: conferinţe, sesiuni de consiliere şi orientare profesională, cursuri de calificare şi recalificare specifice grupului ţintă, workshop-uri, dezbateri, vizite de studiu
Comunicarea permanentă cu partenerii proiectului şi toate instituţiile implicate-AM, OIR POSDRU

01.02.2011 - 30.11.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant în management

Responsabilitati:

Realizarea rapoartelor tehnico – financiare
Arhivarea documentelor
Transmiterea documentelor, informaţiilor şi rapoartelor către parteneri
Asigurarea suportului pentru realizarea procedurilor de achiziţii publice
Organizarea de cursuri în Managementul proiectelor
Organizarea de cursuri în Achiziţii publice
Actualizarea bazei de date dedicate cursurilor în Managementul proiectelor şi Achiziţii publice
Activităţi de training
Realizare ghiduri, studii, planuri strategice

Proiecte:
02/2012 – 11/2013
„Creșterea adaptabilității și competitivității angajaților din industria românească prin formare profesională continuă în domeniile TIC, transfer de noi tehnologii, protecția mediului și controlul poluării”- INOVENTIV

01/2012 - 11/2013
„Stimularea dezvoltării antreprenoriale în mediul rural și schimb de experiență cu întreprinzători austrieci” - rurACT

08/2013
„GREEN- Gestionarea eficientă a resurselor în vederea îmbunătăţirii calităţii serviciilor oferite persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă”
Client: Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă
- Trainer –Module Egalitate de șanse, Abordare transnațională și interregională, Inovare și TIC, Dezvoltare durabilă

02/2011 – 05/2013
“Formare profesională specifică în cadrul Studioului Experimental de Opera şi Balet pentru meserii de scenă şi abilităţi de management cultural în domeniul artelor spectacolului – studiOpera”
Client: Opera Naţională Bucureşti

03/2012
Raport de evaluare al PETROM LPG
Client:Transpeco Logistics & Distribution SA
- Evaluarea companiei PETROM LPG
- Evaluarea documentelor financiare şi legislative
- Formularea unei oferte de achiziţie

02/2011- 02/2012
“Promovarea Culturii Antreprenoriale: Adaptabilitate, Dinamism, Initiativa in Industria Electronica”- ELAN
Client: Universitatea Politehnică Bucureşti

01.09.2009 - 31.01.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert colaborator

Responsabilitati:

 Întocmire rapoarte tehnice de monitorizare
 Monitorizarea activităților specifice managementului de proiect
 Monitorizarea și avizarea desfășurării, implementării activităților
 Evaluarea, monitorizarea atingerii obiectivelor și a indicatorilor asumați
 Selecția și identificarea grupului țintă
 Participare la întâlniri de lucru organizate în cadrul proiectelor cu echipa de management și de implementare a echipei
 Colaborarea şi menţinerea unui contact permanent cu membrii echipei de implementare în scopul
realizării obiectivelor generale şi specifice ale proiectului

15.03.2008 - 15.04.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

Verificarea datelor clienţilor cu ajutorul unor site-uri specializate în domeniul telecomunicaţiilor
Introducerea datelor corectate într-un sistem de intranet
Transmiterea contractelor completate în Italia
Păstrarea unei comunicări adecvate cu partenerii italieni

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Management de proiect la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Economist la Universitatea din Bucureşti- Facultatea de Administraţie şi Afaceri, Specializarea Administrarea Afacerilor din Bucharest.
2002 - 2006 Liceu: Filologie-Limbi straine la Colegiul Naţional „Simion Bărnuţiu”- Specializarea Filologie- Limbi străine, Şimleu Silvaniei- Sălaj din Simleu Silvaniei.

Premii

Certificari
Dec 2014 - Dec 2014: Manager proiect
Centrul National Titus Flavius Vespasian
Nov 2014 - Nov 2014: Formator
Younique Advisers S.R.L.
Sep 2013 - Sep 2014: Expert Accesare Fonduri Structurale şi de Coeziune Europene
G.S. Consulting Serv S.R.L.
Jul 2013 - Jul 2013: Cursuri de italiană generală, nivel B2
Institutul Italian de Cultură din Bucureşti
May 2012 - May 2012: Responsabil de mediu
S.C. Svasta ICG S.R.L
Jul 2011 - Jul 2011: Achiziţii publice, Expert în achiziţii publice
S.C. Svasta ICG S.R.L
May 2010 - May 2010: Permisul european de conducere a computerului Complet – ECDL
CREDIS

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,avansat)

italiană(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close