Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.08.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.1992

obiectiv

 

Profesionist capabil de impact pozitiv asupra obiectivelor organizației în ceea ce privește dezvoltarea, gestionarea și punerea în aplicare a programelor strategice menite să sprijine planificarea tactică, evaluarea noilor oportunități în consolidarea notorietății brand-ului și a volumului de vânzări. Datorită experienței profesionale am dezvoltat o înțelegere profundă a nevoilor pieței și a comportamentului consumatorului. Am lansat cu succes strategii care au crescut cota de piață și au dus la creșterea profitabilității. Punctele mele forte includ o capacitate peste medie de organizare și planificare strategică, strategii de branding corporate si de produs, marketing direct, cercetare de piata, organizare și relații cu investitorii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Marketing, Medicina umana, Publicitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

• Construirea planurilor de afaceri și formularea obiectivelor de marketing cu scopul creșterii gradului notorietatii și realizarea unei creșteri sustenabile a profitului pe termen lung.
• Colectarea și analizarea datelor de piața și a strategiilor concurenței pentru a face recomandări relevante conducerii.
• Propunerea și monitorizarea strategiilor referitoare la mixul de marketing pentru construirea unor campanii de brand integrate.
• Gestionarea bugetelor de publicitate. Evaluarea, recomandarea și coordonarea implementarii campaniilor de marketing pentru segmentele de piata vizate.
• Definirea obiectivelor de vânzări.
• Coordonarea acțiunilor de marketing și de comunicare necesare pentru lansarea și dezvoltarea locațiilor, produselor și serviciilor.
• Recomandarea, pregătirea și asigurarea suportului in implementarea si susținerea de training-uri de comunicare pentru personalul implicat direct în campanii.
• Coordonarea aspectului si a mesajelor materialelor tiparite și electronice (precum antet, broșuri, pliante, semnalizare, carti de vizita, buletine informative, social media etc.).
• Proiectarea, construirea și menținerea prezenței in social media.
• Supravegherea dezvoltarii și implementarii materialelor și serviciilor suport în marketing, comunicare și relații publice.
• Implementarea unei politici coerente, consistente și actualizate in comunicarea online (site, portaluri, Facebook, Twitter, Google+, platforme de mailing).

01.07.2008 - 31.03.2012

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager (business developer)

Responsabilitati:

Construirea şi gestionarea relaţiilor cu clienţii / brandurile care au scopul comun de creştere a traficului şi a vnzărilor. Participantă dinamică n dialogul cu potenţialii clienţi direcţi şi indirecţi. Responsabilă pentru propunerea de strategii şi implementarea activităţilor de marketing.

• Formularea direcţiei şi a strategiei de poziţionare a noilor centre comerciale pe pieţele locale, repoziţionarea celor mature şi punerea bazelor pentru durabilitatea economică.
• Elaborarea de idei şi crearea de evenimente şi acţiuni speciale pentru atragerea vizitatorilor şi maximizarea vanzărilor partenerilor - o medie lunară de două evenimente speciale orientate spre segmente diferite.
• Planificarea, dezvoltarea, implementarea şi monitorizarea campaniilor publicitare - atat de imagine cat şi tactice - avand ca obiectiv creşterea notorietăţii pe piaţa locală, precum şi acţiuni tactice / campanii / evenimente care vizează creşterea traficului de zi cu zi - o medie de patru mari campanii pe an pentru fiecare centru comercial.
• Construirea şi menţinerea relaţiilor cu autorităţile locale şi cu jurnalişti, cu scopul obţinerii de suport şi publicitate pozitivă
• Elaborarea de brief-uri pentru agenţiile de media şi de publicitate, coordonarea şi monitorizarea procesului de implementare şi raportarea rezultatelor obţinute.
• Poziţionarea unui nou centru comercial pe piata locala ca şi alegerea no. 1 de shopping şi petrecere a timpului liber. Obţinerea unei creşteri medii lunare a traficului de 10% pe perioada primelor 18 luni.

• Stabilirea prezenţei online. Crearea şi administrarea a două website-uri – unul de prezentare a companiei (www.cometex.ro) şi a portofoliului şi al doilea de promovare a centrului comercial de referinţă (www.aurora-mall.ro).
• Elaborarea trimestriala a unei reviste interne cu 44 pagini.

01.04.2004 - 31.10.2008

Departament: marketing

Titlu Job: Şef department marketing & pr

Responsabilitati:

Interlocutor activ al departamentelor organizaţiei - Vanzări, IT, MIS, Business Development, etc. Responsabilă pentru propunerea şi implementarea diverselor strategii şi planuri referitoare la comunicarea internă şi externă.

• Realizarea propunerilor anuale pentru strategiile şi planurile de Marketing & PR, impărţirea bugetului anual pe linii de investiţii si supravegherea procesului de implementare in bugetele şi termenele convenite.
• Planificarea, dezvoltarea şi implementarea campaniilor de promovare - atat de produs cat şi de imagine - avand ca obiectiv creşterea notorietăţii instituţiei pe piaţă, precum şi campanii de produs al căror obiectiv imediat este creşterea vnzărilor pe segmente determinate de piaţă (n principal IMM-uri n partea de creditare, precum şi alte segmente in domeniul serviciilor bancare).
• Participarea la dezvoltarea de noi produse, crearea şi implementarea planurilor de marketing pentru lansarea acestora şi monitorizarea evoluţiei vanzărilor.
• Construirea, aplicarea şi actualizarea periodică a politicilor şi procedurilor interne de Marketing & PR.
• Recrutarea şi instruirea membrilor Departamentului.
• Pregătirea documentaţiilor pentru cererile de ofertă, organizarea pitch-urilor, contactarea potenţialilor furnizori, primirea şi evaluarea ofertelor (căutarea celui mai bun raport calitate / preţ), negocierea contractelor şi asigurarea realizării obiectivelor.
• Supervizarea comunicării de PR - construirea şi gestionarea parteneriatelor cu jurnaliştii, cu scopul obţinerii de publicitate pozitiva.
• Efectuarea cercetărilor de piaţă (Mystery Shopping şi studii referitoare la opinia clienţilor existenţi şi potenţiali) pentru identificarea evoluţiilor-cheie referitoare la nevoile clienţilor.
• Creşterea echipei de Marketing & PR de la una la patru persoane – stabilirea atribuţiilor conform competenţelor şi a afinităţilor fiecărui membru.
• Coordonarea procesului de rebranding de la instituţie de creditare la bancă cu ofertă completă şi complexă de produse financiare.
• Stabilirea standardelor – care ulterior au fost aplicate la nivel international – in ceea ce priveşte aspectul celor 36 de sucursale şi agenţii.
• Creşterea volumului portofoliului de clienţi corporate pe servicii bancare cu 80%.

01.03.2002 - 30.04.2004

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

• Conducerea unei echipe de opt persoane impărţită in două Departamente: Client Service şi Marketing & PR.
• Iniţierea, dezvoltarea şi implementarea Strategiei de Marketing, a Planului de Marketing, precum şi coordonarea evenimentelor de PR.
• Dezvoltarea unei serie de instrumente (broşuri, pliante, prezentări, etc.) pentru a sprijini comunicarea internă şi reţeaua de vanzări n activitatea lor de zi cu zi.
• Asigurarea aderării depline a materialelor şi campaniilor la Manualul de Identitate Vizuală al instituţiei, propunerea actualizărilor şi implementarea acestora.
• Reprezentarea instituţiei in diferite intalniri de afaceri sau ale comunităţii şi promovarea produselor existente şi a celor noi.
• Elaborarea şi implementarea primei campanii TV a instituţiei, campanie ce a dus la creşterea portofoliului de asigurări de viaţă cu ~ 50%.

studii

 

Facultati:

1998 - 2000 MBA: Master of Business Administration | Concentration in International Management la Case Western Reserve University, Weatherhead School of Management, Cleveland, Ohio din Budapest. Case Western Reserve University, Weatherhead School of Management, Cleveland, Ohio (International Management Center Graduate School of Business)
Budapest (Hungary)
1991 - 1996 Facultate: Inginer la Universitatea Tehnica de Constructii din Bucharest.

Facultati in straiatate

Perioada: 1998 - 2000
Titlul calificării obţinute: Master of Business Administration (MBA)
Numele şi tipul organizaţiei: Case Western Reserve University, Weatherhead School of Management, Cleveland, Ohio (International Management Center Graduate School of Business)
Budapest (Hungary)

Perioada: Septembrie 2007 – Februarie 2008
Titlul calificării obţinute: Management Training
Numele şi tipul organizaţiei: ProCredit Academy Eastern Europe
Skopje (Macedonia)

Premii

Certificari
Jun 2008 - Jul 2008: Project Manager
Project Management Fundamentals

PMSolutions Romania – Business, Technology & Management Consulting
Bucharest (Romania)
Hobby-uri
Fotografie, Ciclism, Calatorii, Lectura, Shopping



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close