Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.05.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.02.2008

obiectiv

 

Sunt o persoana dinamica, autodidacta si deschisa noilor provocari. In circa 14 ani de activitate am lucrat in 3 domenii de activitate complementare, provocare care mi-a permis sa dobandesc cunostinte in businesuri diferite ca specific, cu parteneri specifici si adresabilitate diferita, sa imi diversific abilitatile si sa fiu intr-un proces continuu de invatare. Imi aduc contributia mediului de lucru cu profesionalism, sunt dedicata indeplinirii taskurilor personale si targetului companiei si consider ca fiecare angajat, indiferent de titulatura postului, poate influenta bunul mers al companiei. Imi fac cunoscute ideile de imbunatatire a activitatii personale/ departamentale/ generale (atunci cand se solicita acest lucru) si consider ca prosperitatea companiei se va traduce si in prosperitatea angajatilor. Ma motiveaza sau bine zis imi extrag energia din ducerea la bun sfarsit a proiectelor importante dar si din aprecierea superiorilor/ colegilor de lucru.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Import - export, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 21.07.2014

experienta profesionala

 

01.03.2019 - 30.11.2020

Departament: project management

Titlu Job: manager de proiect/ departamentul de marketing

Responsabilitati:

- coordonarea/ indrumarea/ supervizarea membrilor echipelor de proiect asa cum propuse si agreate cu managementul general;
- propunerea campaniilor de marketing cu toate implicatiile ce decurg, propunere echipa/ bugete/ abordari/ canale de comunicare;
- organizarea de evenimente ample, cu un numar de peste 300 de participanti- WeContent 2019 (conferinta de content marketing), Inspired by Greece- eveniment dedicat partenerilor companiei (B2B).
- reprezentarea interesele societatii in fata furnizorilor si a clientilor care au legatura cu proiectele gestionate;
- implementarea proiectelor alocate, planificarea si gestionarea resurselor conforme planificarii bugetului;
- coordonarea si gestionarea corecta a resurselor umane si materiale conform planificarii proiectului/ taskurilor;
- luarea deciziilor si asumarea lor in vederea respectarii termenelor si bugetelor proiectelor, asa cum au fost ele planificate;
- intocmirea rapoartelor statistice specifice dep. de marketing si analiza rapoartelor primite de la colaboratori (facebook, analytics, google).

01.07.2014 - 30.11.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager logistica / manager operatiuni

Responsabilitati:

- coordonarea intregului departament logistic;
- mentinerea relatiilor comerciale cu furnizorii, negocierea contractelor, dezvoltarea segmentului prin identificarea de noi furnizori de produse din Romania;
- stabilirea necesarului pentru aprovizionarea cu marfa corect si la timp;
- verificarea si supervizarea transmiterii comenzilor de achizitie catre furnizorii externi si interni ai companiei; mentinerea relatiei cu acestia la nivel departamental;
- plasarea comenzilor de achizitie catre furnizori pentru proiectele importante;
- supervizarea organizareii preluarii si transportarii marfii de la furnizori catre depozitele societatii;
- comunicarea catre furnizorii externi a lipsurilor la receptie, intocmirea rapoartelor cu produsele ce nu corespund specificatiilor, etc;
- supervizarea livrarilor de marfa catre beneficiarii finali conform comenzilor si termenilor contractuali;
- verificarea rotatiei stocului din depozitul central si depozitele clientilor;
- emiterea forecast-urilor si alte raportari per furnizor;
- intocmirea rapoartelor specifice (overstock, out of stock, short best before, non performing inventory);
- emiterea rapoartelor de vanzare pentru fiecare Area Sales Manager, pentru management, etc;
- verificarea prin sondaj a actelor de import- export, intrastat;
- urmarirea respectarii procedurilor interne, propunerea si implementarea unor noi fluxuri operationale;
- verificarea timpilor de transport, a facturilor emise de prestatori, a respectarii clauzelor contractuale, negocierea contractelor de transport;
- organizarea si participarea la inventarele companiei;
- analiza rentabilitatii mijloacelor fixe alocate clientilor-parteneri;
- in colaborare cu departamentul IT, propunerea si implementarea unor solutii de tip CRM/ sales force/ service suport pentru fluidizarea activitatii si sintetizarea informatiilor/ raportarilor (CAS Software Ag)
- audit in orice departament al societatii, din proprie initiativa sau la solicitarea managementului;

01.04.2010 - 30.06.2014

Departament: banci

Titlu Job: director operatiuni

Responsabilitati:

- coordonarea si conducererea activitatii din departamentul de recuperare (recuperarea bunurilor mobile, imobile, utilaje si linii de productie, recuperarea creantelor);
- interfata cu societatile colaboratoare (societati leasing, banci, societati cu raspundere limitata), participarea la sedinte lunare sau periodice;
- analiza dosarelor din gestiune dupa mai multe criterii: din punct de vedere contabil (fisa
cont, lista facturi si plati asociate, facturi proforme, note de calcul), din punct de vedere operational (informatii obtinute din teren, verificari conexe), etc.
- consilierea colaboratorilor cu privire la modalitatile optime de actiune atat in etapa extrajudiciara (amiabila) cat si etapa judiciara (executari silite in baza contractului, a instrumentelor
de plata, a garantilor, deschiderea procedurii insolventei, formularea plangerilor penale,
etc).
- verificarea activitatii personalului, urmarirea respectarii procedurilor de lucru agreate, a termenului de lucru, a traseelor stabilite, a bugetului alocat fiecarei deplasari;
- atentionarea conducerii cu privire la situatiile problematice din departament;
- participarea la intalniri de prezentare a activitatii societatii cu potentiali parteneri;
- gestionarea bazei de date si a aplicatilor interne utilizate;
- intocmirea si verificarea raportarilor lunare comunicate colaboratorilor;
- contactarea, negocierea si contractarea serviciilor conexe recuperarii (demontare echipamente, transport marfa, tractare bunuri recuperate, etc);
- activitati specifice departamentului de resurse umane: recrutare, intocmire acte angajare, formarea personalului nou angajat, etc;

01.12.2008 - 30.04.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- asistarea directorului general in activitatea desfasurata;
- acordarea suportului administrativ departamentului de recuperari;
- intocmirea si transmiterea rapoartelor specifice activitatii catre colaboratori;
- comunicarea deciziilor luate de directorul general catre departamentele implicate, suplinirea partiala a activitatii directorului general;
- activitati de contabilitate primara- emiterea facturilor, urmarirea incasarilor, introducerea NIR-urilor, intocmirea registrului de casa, deconturi, etc.
- administrarea de personal- interviuri preliminare, intocmirea actelor necesare angajarii si inregistrarea la ITM, integrarea noilor angajati, operarea modificarilor in carnetele de munca, alte activitati specifice;

studii

 

Facultati:

2019 - 2021 Masterat: Psihoterapie Integrativa la Asociatia Romana de Psihoterapie Integrativa din Bucuresti. - in formarea de baza- psihoterapie integrativa
2004 - 2008 Facultate: Psihologie la Universitatea Bucuresti- Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Stiinte socio- umane la Colegiul National Radu Greceanu din Slatina.

Premii

Traininguri
Sep 2014 - Dec 2014: Managementul supply chain-ului
In cadrul cursului au fost abordate mai multe teme printre care amintesc:
- proiectarea si planificarea in logistica si supply chain;
- executia in logistica si supply chain;
- depozitare si transport;
- achizitii
- customer service
- management general
May 2013: Reglementari aduse de noul cod de procedura civila cu aplicabilitate in sfera executarii silite

Certificari
Mar 2013: Curs: Salarizare si administrare de personal

Sep 2008: Curs: Inspector Resurse Umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close