 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 03.02.1976 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Lucrez din 1996. In tot acest timp am crescut și am trecut prin toate etapele necesare, cum bine zice vorba din vânzări "de la merchandiser la manager". Sunt hotărât, determinat, întotdeauna termin ceea ce încep, sunt jucător de echipa dar si lone-wolf la nevoie! Am un dezvoltat simt al umorului (atat de necesar in tara nostra)!
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Publicitate, Management Oras de lucru: Craiova Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2011 - prezent Departament: management Titlu Job: manager de dezvoltare Responsabilitati: - dezvoltarea unei relații de colaborare constanta (pe baza de contract!) cu potențialii clienți ce corespundeau cu profilul de realizări al firmei
- creșterea trimestriala/semestriala/anuala a numărului de clienți activi pentru portofoliul firmei
- găsirea și aducerea în portofoliul firmei a cat mai multor companii cu dezvoltare națională
- cercetarea și descoperirea de piețe noi
- dezvoltarea piețelor actuale prin creșterea clienților actuali
- dezvoltarea piețelor noi prin atragerea clientilor noi în portofoliul companiei |
|
01.02.2008 - 31.01.2011 Departament: management Titlu Job: key account manager Responsabilitati: Poziția de K.A.M. ma obliga:
- sa asigur si sa cresc numărul de clienți “mari” pentru portofoliul firmei
- păstrarea in buna condiții a rețelei de panotaj stradal a firmei
- dezvoltarea acestei rețele de panotaj
- găsirea si aducerea in portofoliul firmei a cat mai multor companii cu dezvoltare naționala
- etc
Stabilirea de contacte pt. finalizare prin contract de apariție in rețeaua de panotaj in orașele Craiova, Râmnicu Vâlcea, Sibiu si Brașov dar si autostrada A1 |
|
01.05.2005 - 31.12.2007 Departament: management Titlu Job: area sales manager Responsabilitati: Implementarea politicii firmei în piața in ceea ce privește managementul și marketingul zonei; urmarirea, menținerea si dezvoltarea permanentă a poetei de desfacere pt. produs; urmarirea, menținerea si dezvoltarea permanenta a relației cu distribuitorul national pe zona alocata si a distribuitorilor locali; urmarirea, menținerea si dezvoltarea permanenta a relației cu clienții Key-Accounts si HO-RE-CA; menținerea actualilor clienți activi permanenți si formarea altor clienti activi permanenți; lucrul direct cu agenții de vânzare ai distribuitorilor locali in POS pentru îndeplinirea target-ului de vânzare si de mercantizare pe zona respectiva; urmarirea concurentei si raportarea oricărei schimbări in preț, mercantizare, oferte promoționale de preț sau de cantitate, schimbarea ambalajului sau introducerea unor produse noi, reclame TV, radio si/sau internet
Am coordonat pe cele cinci județe alocate -- DOLJ, OLT, MEHEDINȚI, TG. JIU, TELEORMAN -- activitățile de vânzare si distribuție -- POS si Key Accounts, HO-RE-CA, distribuitori regionali si locali -- implementarea politicii de dezvoltare si management zonal al firmei si marketing -- POS, HO-RE-CA ( organizator de petreceri pt. produsul firmei sau in calitate de sponsor principal). |
|
01.01.2004 - 31.12.2004 Departament: vanzari Titlu Job: sales representative Responsabilitati: DEZVOLTAREA pieței de desfacere a produselor firmei
IMPLEMENTAREA politicii firmei pe zona alocata
MENȚINEREA si CREȘTEREA nr. de clienți activi permanenți
MENȚINEREA si ÎMBUNATĂȚIREA relației cu distribuitorul zonal si cu cei locali
PROMOVAREA IMAGINII FIRMEI pe piața de desfacere
PROMOVAREA IMAGINII PRODUSELOR pe piața de desfacere
Am condus o echipa de 9 oameni .
Împreuna cu aceasta echipa am implementat cu mare succes in zona alocata un produs nou la aceea vreme, biscuiții TEMPO, reușind o depășire de 200% a target-ului |
|
01.01.2003 - 31.12.2003 Departament: marketing Titlu Job: merchandiser Responsabilitati: EXPUNEREA produsului in POS
EXPUNEREA in POS a POSM
IMAGINEA PRODUSULUI
IMAGINEA FIRMEI
ROUTINGUL zilnic in POS
MENTINEREA relatiei cu distribuitorul zonal si local.
REALIZAREA lunara a cerintelor impuse de firma
IMBUNATATIREA ROUTINGULUI zilnic
PROMOVAREA IN CADRUL FIRMEI PE O POZITIE SUPERIOARA IN NUMAI 6 LUNI |
|
01.06.2001 - 31.12.2002 Departament: marketing Titlu Job: supervisor merchandiser Responsabilitati: PROMOVAREA IMAGINII FIRMEI
PROMOVAREA IMAGINII PRODUSELOR FIRMEI
IMPLEMENTAREA PRODUSELOR in piața
CRESTEREA nr. de clienți activi permanenți
MENTINEREA si DEZVOLTAREA relației cu distribuitorul zonal
Am fost primul angajat al DR. OETKER pe zona DOLJ pe divizia de MARKETING/MERCHANDISING. Împreuna cu agenții distribuitorului am creat primii clienți activi si permanenți ai DR. OETKER pe Craiova. Am introdus primele standuri de expunere ale DR. OETKER in POS |
|
01.01.2000 - 31.12.2000 Departament: vanzari Titlu Job: agent comercial Responsabilitati: Formarea de clienți noi permanenți pentru desfacerea produselor firmei
La sfârșitul perioadei de colaborare, portofoliul meu de clienți avea o creștere cu peste 130%! |
|
01.08.1998 - 30.11.1999 Departament: marketing Titlu Job: merchandiser Responsabilitati: EXPUNEREA produselor firmei dupa standardele de mercantizare
AMPLASAREA de standuri de expunere
ROUTING zilnic la POS
AMPLASAREA de POSM la POS
La 90 % dintre clienții activi permanenți le-am amplasat standuri de expunere. Am îmbunătățit ROUTINGUL zilnic prin împărțirea POS-urilor pe categorii |
|
01.02.1996 - 31.08.1997 Departament: marketing Titlu Job: merchandiser Responsabilitati: Urmăream ROUTING-ului zilnic la POS-uri pt. aranjarea produselor conform STANDARDELOR DE MERCANTIZARE al firmei. Tot noi ne ocupam si de POSM la POS si de susținerea promotoritelor in timpul promoțiilor.
Am fost in prima echipa de MERCHANDISERI din Craiova, cunoștințele si experiența acumulate au fost extraordinare.
Datorita echipei de Merchandising, vânzările si nr. de clienți au fost triplate |
| studii | |
|
Facultati: 1995 - 1997 Facultate: Inginer software la A.C.E. Craiova din Craiova. *Am urmat cursurile doi ani si am fost obligat sa aleg intre facultate si serviciu din motive familiale. Tatal meu a descoperit foarte tarziu ca are diabet, lucru ce a dus la pierderea totala a vederii. Am fost obligat sa ma angajez!
1990 - 1994 Colegiu / Studii postliceale: Informatica la Liceul ”Ștefan Odobleja” din Craiova.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|