Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.12.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.10.2002

obiectiv

 

Imi doresc sa pun in practica experienta acumulata si sa acumulez altele noi in vederea satisfacerii nevoilor/dorintelor clientilor, sporind reputatia companiei.

Salariu: 6.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 30.03.2016

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager de produs

Responsabilitati:

Achizitie produse Menaj din China, Europa, Turcia.

01.06.2014 - 01.09.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent comercial non food - aricole de uz casnic

Responsabilitati:

Responsabilitati: se mai adauga la cele de sus mentionate si
* identificarea cerintelor clientilor prin vizite in teren, studii de marketing si intalnirii cu clientii
* asigurarea implimentarii actiunilor promotionale negociate impreuna cu furnizorii
* initierea, mentinerea si incetarea relatiilor comerciale cu furnizorii
* urmarirea si verificarea zilnica a rezultatelor departamentelor si implementarea de actiuni corective acolo unde este necesar- rezolvarea posibilelor neintelegeri aparute in relatia comerciala cu furnizorii sau cu alte departamente - definirea strategie de categorie , propunerea unor planuri de actiuni pentru a atinge tintele financiare ( vanzari, marja ,profit) atribuite la inceputul anului- definirea politicii de pret, promotie si pozitionare in piata

01.04.2013 - 01.05.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent administrativ cumparari non food - articole de uz casnic - support romania

Responsabilitati:

Responsabilitati: pe langa cele sus mentionate
* implimentarea si urmarirea conditiilor speciale agreate cu furnizorii legate de contract, articole, preturi
* analiza si reactia la comparatii de pret /analiza concurentei
* intretinerea relatiilor comerciale cu furnizori exteni : Europa, Asia

01.04.2006 - 01.03.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent administrativ cumparari non food - articole de uz casnic/menaj/confectii/textile si mobilier de casa - support republica moldova

Responsabilitati:

Responsabilitati :
* urmarirea obiectivelor bugetare
* elaborarea si implimenatrea planului Promotional - Posta Metro
* intretinerea relatiilor comerciale cu furnizorii / magazinele / clientii
* urmarirea si verificarea contractelor comerciale
* urmarirea nivelului stocurilor/vanzarilor/old stocului
* elaborarea si analiza rapoartelor de gestiune a stocurilor

01.09.2004 - 01.03.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: adjunct sef raion articole de uz casnic/menaj

Responsabilitati:

Responsabilitati:
* intretinerea si dezvoltarea de relatii noi cu clientii actuali si potentiali
* gestionarea corecta a stocurilor si realizarea planului de vanzari
* efectuarea retururilor pentru eficientizarea stocului
* monitorizarea pietei&studii de piata
* analiza vanzarilor si emiterea comenzilor necesare
* posta metro (reclama) -implimentare, elaborare si executie
* efectuarea si organizarea inventarelor partiale (aproximativ la 2 saptamani ) si cele anuale
* elaborarea de noi strategii de vanzare si layout-ul marfurilor
* intretinerea relatiilor/corespondentei cu dep. de achizitii si in cazuri mai speciale
* administrarea personalului din subordine

01.07.2004 - 01.09.2004

Departament: functii publice

Titlu Job: specialist coordonator al directiei operationale si managementul fluxului numerar din cadrul departamentului -trezorerie de stat

studii

 

Facultati:

2004 - prezent Facultate: Finante la Institutul International de Management din Chisinau. Republica Moldova

Premii

Certificari
Feb 2014 - Feb 2014: Negotiation Skils

Oct 2010 - Nov 2010: Key Performers Indicators for Markest, Financing, Services, Clients and Purchasing Training

Nov 2007 - Nov 2007: Time Manager - Priorities & Results Program

Proiecte
Jan 2014 - Sep 2014: Target Assortment Revitalisation



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close