Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1994

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:06.09.2013

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Publicitate, Administrativ / Logistica, Agricultura, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Import - export, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Constanta, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - 31.10.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager de birou (hotel și restaurant)

Responsabilitati:

Activități și responsabilități principale:
▪ A servit ca persoană principală pentru activitățile de manager de birou, incluzând:
▫ Întreținere;
▫ Corespondență, atât scrisă, telefonică cât și prin e-mail;
▫ Aprovizionare (hotel și restaurant);
▫ Echipamente (uniforme menajere, bucătari, ospătari, etc);
▫ Facturi;
▪ Programarea și organizarea ședințelor de staff și private;
▪ Organizarea biroului, a documentelor și comandarea de produse de papetărie și echipamente;
▪ Responsabilă cu Resursele Umane;
▪ Organizarea operațiunilor și procedurilor de birou;
▪ Responsabilă cu menținerea relațiilor cu furnizorii de servicii și furnizorii de produse;
▪ Asigurarea faptului că toate elementele sunt facturate și plătite la timp;
▪ Gestionarea negocierilor de contract și de preț cu furnizori de servicii, furnizori de produse, etc;
▪ Gestionarea bugetului, asigurarea unor rapoarte precise și la timp;
▪ Asigurarea suportului și informațiilor necesare vizitatorilor;
▪ Planificarea de activități interne sau externe, precum petreceri, sărbători, conferințe etc.

01.02.2016 - 31.07.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: secretar administrativ / consultant formare profesională

Responsabilitati:

Activități și responsabilități principale:
▪ Responsabilă cu solicitările telefonice și prin e-mail;
▪ Organizarea de ședințe, conferințe, întâlniri;
▪ Crearea unei agende, stabilirea întâlnirilor, etc.;
▪ Organizarea cursurilor de formare profesională (SSM, PSI, etc.);
▪ Realizarea diplomelor și a certificatelor pentru fiecare cursant;
▪ Folosirea unei varietăți de pachete software, precum Microsoft Word, Powerpoint, Excel, Access, etc.;
▪ Gestionarea și menținerea bugetelor, etc.

01.11.2015 - 29.02.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: internship

01.02.2014 - 31.10.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrător comercial

Responsabilitati:

Activități și responsabilități principale:
▪ Asigurarea necesarului de marfă la raft;
▪ Adaptarea etichetele și afișelor în funcție de cerințele curente;
▪ Asigurarea igienii rafturilor;
▪ Verificarea termenului de valabilitate al produselor;
▪ Realizarea comenzilor pentru produsele ce urmează a fi expuse la raft;
▪ Încasarea banilor de la clienți;
▪ Oferirea de informații clienților, consultantă despre produse și informații despre promoțiile existente;
▪ Promovarea produsele din magazin;
▪ Rezolvarea oricăror incidente se ivesc în relația cu clienții;
▪ Răspunzător de gestiunea magazinului, atât monetar, marfă cât și mobilier și accesorii.

studii

 

Facultati:

2017 - 2018 MBA: Afaceri Internaționale la Institutul Politehnic din Lisabona- Facultatea de Contabilitate și Administrație, Lisabona (Grant pentru studiu în străinătate Erasmus+) din Lisbon, Portugal. Subiecte Principale (cu predare în Lb.Engleză):
- Engleza pentru afaceri;
- Finante Internationale;
- Managementul riscului financiar;
- Proiecte de Simulare a Managementului;
- Contabilitate de gestiune;
- Portugheză pentru studenții străini.
2016 - 2018 Masterat: Administrarea Afacerilor Internaționale la Universitatea Ovidius din Constanta. Competențe generale:
▪ Cunoaşterea conceptelor, abordărilor, teoriilor, modelelor şi metodelor avansate din domeniul economiei şi afacerilor internaţionale;
▪ Capacitatea de a interpreta dinamica mediului de afaceri internaţional şi de a valorifica rezultatele analizelor efectuate;
▪ Abilitatea de a previziona evoluţia proceselor economice internaţionale;
▪ Capacitatea de a lua decizii în condiţii de risc şi incertitudine specifice afacerilor internaţionale.

Competenţe de specialitate:
▪ Cunoaşterea metodologilor de diagnoză şi decizie în domeniul economiei şi al afacerilor internaţionale;
▪ Cunoaşterea metodologiei specifice de cercetare în domeniul economiei şi afacerilor internaţionale;
▪ Efectuarea de expertize şi acordarea de consultanţă în domeniul economiei şi afacerilor internaţionale;
▪ Capacitatea de a gândi, a lucra, a comunica şi a acţiona în mediul intercultural;
▪ Capacitatea de a lucra în echipă, de a conduce şi de a motiva echipe de lucru interdisciplinare şi/sau interculturale;
▪ Abilitatea de a administra derularea unei afaceri în mediul concurenţial internaţional.
2013 - 2016 Facultate: Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor la Universitatea Ovidius din Constanța (România). Competențe generale și de specialitate:
- Realizarea prestațiilor în comerț, turism și servicii;
- Comercializarea produselor/ serviciilor;
- Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii;
- Gestionarea și alocarea resurselor materiale și financiare;
- Asigurarea calității prestațiilor în comerț, turism și servicii;
- Asistență în managementul resurselor umane.

Premii

Calificari
Feb 2014: Certificat curs „Manager Proiect"



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close