de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.06.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Invatare, avansare

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa asigurare salariu atractiv

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2011 - 31.08.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager de operatiuni

Responsabilitati:

Coordonarea administrativa a companiei din România;
Stabilirea sediului in care compania isi desfasoara activitatea prin impartirea locatiei pe departamente si stabilirea infrastructurii IT de comunicare intre GenesisParners LTD si GenesisPartners SRL;
Identificarea elementelor sistemului de management existent la nivel de companie, analiza subsistemelor şi identificarea principalelor modalităţi de îmbunătăţire;
Stabilirea elementelor managementului prin obiective, bugete;
Identificarea, dezvoltarea şi implementarea de noi instrumente de lucru;
Monitorizarea activitatii angajatilor si a serviciilor prestate de catre consultantii externi;
Identificarea soluţiilor pentru rezolvarea problemelor apărute la nivel de companie în relaţiile acesteia cu furnizorii, clienţii sau autorităţile locale;
Identificarea, monitorizarea, traducerea legislatiei române si redactarea rapoartelor periodice a documentelor de referinta din domeniul energiilor regenerabile;
Monitorizarea instrumentelor de plata prin site-ul Agentiei Nationale de reglementare a Energiei pentru stimularea dezvoltatorilor de proiecte eoliene si solare;
Auditul proiectelor eoliene si solare din România pentru identificarea si achizitionarea lor;
Fundamentarea planurilor de achizitionare a proiectelor;
Suport logistic pentru semnarea documentelor achizitionarii de proiecte;
Suport logistic pentru administratorul societatii in legatura cu platile facute catre furnizorii de servicii al proiectelor achizitionate;
Receptia si arhivarea avizelor, permiselor premergatoare achizititiei proiectelor;
Suport logistic pentru obtinerea avizelor, permiselor;
Suport logistic pentru furnizorii externi si redactarea documentelor pentru obtinerea diferitelor avize necesare derularii activitatii de dezvoltare a diferitelor proiecte in curs;

01.01.2009 - 31.08.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Preluarea, arhivarea documentelor societatii;
Receptionarea email-urilor, corespondentei si mentinerea evidentei acestora;
Redactarea corespondentei sau a altor documente relevante si predarea lor persoanelor desemnate;
Suport logistic pentru Managerul, avocatii, contabilii companiei in legatura cu documentele relevante a istoriei acesteia;
Organizare sedinte, evenimente, decizii si alte informatii scrise;
Organizare de vizite a posibililor investitori in locatiile detinute de companie si prezentarea lor;
Asigurarea activitatii de protocol;
Contabilitate primara;
Suport logistic pentru compania Blackpearl Property in legatura cu depunerea, redactarea documentelor la administratiile financiare si registrul comertului;

01.11.2007 - 31.01.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent manager importuri

Responsabilitati:

Stabilirea furnizorilor;
Stabilirea preturilor la produse in functie de taxe si acorduri;
Suport activitate de negociere pentru manager a preturilor produselor;
Creare baza de date produse;
Suport creare website companie;
Introducere, modificarea produselor pe webstite-ul companiei;
Design-ul cataloagelor de prezentare a produselor;
Preluare cerere client, lansare comanda produs, logistica transportului,
redactarea documentelor necesare vamuirii produselor:

01.08.2006 - 30.11.2007

Departament: transport / distributie

Titlu Job: curier

Responsabilitati:

Transport de documente.

01.03.2005 - 31.05.2006

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Aprovizionarea din depozit cu produse IT a rafturilor de prezentare a magazinului.

01.04.2003 - 31.03.2005

Departament: it hardware

Titlu Job: asistent it

Responsabilitati:

Depanarea si asamblarea calculatoarelor.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Economie la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Matematica - Informatica la Liceul Tehnologic "Dimitrie Gusti" din Bucuresti.

Premii

Palatul copiilor diploma de informatician in baza de date turbo pascal

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close