Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.02.2006

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Arhitectura / Design interior, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2009 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: manager al calitatii serviciilor / manager hse

Responsabilitati:

Responsabilitati:

• Monitorizarea indicelor de performanta si a standardelor de calitate ISO specifice in interiorul companiei si administrarea documentelor aferente, in vederea mentinerii unui nivel optim de calitate al serviciilor oferite clientilor;
• Reprezentarea companiei in cadrul auditurilor externe pe tematici de calitate, siguranta;
• Efectuarea diverselor audituri in cadrul societatii si documentarea acestora;
• Planificarea, pregatirea si sustinerea sesiunilor de instruire in cadrul societatii, pentru un numar de angajati variind intre 120 si 170;
• Administrarea site-ului de internet al companiei;
• Administrarea partiala a procesului de recrutare a personalului, inclusiv sustinerea interviurilor de angajare si testarea aptitudinilor practice si teoretice ale candidatilor;
• Monitorizarea activitatilor legale specifice pentru “Consilierul de siguranta” si “Managerul de transport”, si administrarea documentelor relevante precum: foi de parcurs, avize de insotire a marfii, scrisori CMR, diagrame tahograf, fise de verificare tehnica, etc);
• Consilierea conducatorilor auto profesionisti in legatura cu managementul timpilor de conducere si odihna;
• Administrarea procesului de management de mediu (obtinerea diferitelor autorizatii si monitorizarea efectiva a respectarii cerintelor legale specifice);
• Intocmirea de rapoarte catre autoritatile locale si nationale.
• Efectuarea si documentarea anchetelor interne referitoare la accidentele de circulatie si la neconformitatile aparute in desfasurarea activitatii;
• Intocmirea dosarelor de daune si urmarirea intregului proces pana la recuperarea prejudiciului financiar.

01.09.2003 - 28.02.2009

Departament: marketing

Titlu Job: consilier vanzari / director de marketing

Responsabilitati:

Responsabilitati:

• Dezvoltarea portofoliului de clienți și consolidarea relațiilor de afaceri cu cei existenti în vederea atingerii obiectivelor de vânzări;
• Coordonarea planurilor de vânzări pentru reteaua de magazinele individuale și pentru agenții de vânzări
• Consilierea clientilor societatii in legatura cu produsele achizitionate sau cu noile produse ori optiuni disponibile
• Conceperea si negocierea ofertelor tehnice pentru persoanele fizice si juridice;
• Realizarea cercetarilor de piata, de cercetarea a concurentei si de analiza a clientilor societatii.
• Reprezentarea societatii in cadrul diverselor targuri si evenimente specifice in vederea dezvoltarii portofoliului de clienti. In acest sens am participat la toate targurile Musikmesse – Frankfurt (cel mai mare targ de profil din Europa) desfasurate in perioada 2004 – 2014;
• Sustinerea sesiunilor demonstrative pentru tobe si sintetizatoare in cadrul workshopurilor si a evenimentelor de profil.
• Implementarea initiala si mentinerea standardelor de calitate Yamaha Music Corporation;
• Reprezentarea companiei in cadrul auditurilor;
• Conceperea materialelor promotionale;
• Administrarea site-ului de internet al societatii.

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate / Colegiu: Management Comercial si Turistic la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2001 - 2002 Facultate / Colegiu: Multimedia, Sunet Montaj la Academia de Teatru si Film din Bucuresti. Absolvent curs Multimedia, Sunet, Montaj in cadrul Academiei de Teatru si Film Bucuresti.
2001 - 2002 Facultate / Colegiu: Multimedia, Sunet Montaj la Academia de Teatru si Film din Bucuresti. Absolvent curs Multimedia, Sunet, Montaj in cadrul Academiei de Teatru si Film Bucuresti.
1998 - 2002 Liceu: Real la Liceul Mihail Sadoveanu din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jul 2014: Atestat “Manager de transport”

Jun 2014: Atestat “Consilier de siguranta transport marfuri periculoase"

Jul 2010: Atestat “Inspector de specialitate in protectia muncii”

Traininguri
Apr 2003 - Apr 2017: Audio/Video Workshops
Participarea la numeroase workshop-uri pe teme muzicale si audio/video sustinute de unii dintre cei mai mari artisti si alti profesionisti din domeniu
Mar 2002 - Aug 2003: Curs sunetist
Absolvent curs sunetist in cadrul studioului de inregistrari Real Sound Studio din Bucuresti
Hobby-uri
Inregistrari audio, Editare video, Muzica, Tobe, Pian, Studio de inregistrari, Editare foto, Hardware Multimedia



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close