Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.06.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.06.1992

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt o persoană entuziastă, auto-motivat, de încredere, responsabilă și foarte muncitoare. Sunt un jucator bun în echipă și adaptabil la toate situațiile dificile. Sunt capabil să lucrez bine atât în echipă cât și folosind propria inițiativă. Lucrez bine sub presiune și ader la termene stricte.

Salariu: 7.000,00 USD / luna

Beneficii: A se discuta la interviu.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Productie, Import - export, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Baia Mare, Cluj-Napoca, Oradea, Satu-Mare, Zalau

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achiziții internationale

Responsabilitati:

- identificarea furnizorilor externi
- identificarea necesarul de aprovizionare;
- negocierea cu furnizorii a preturilor de achiziţie, încheierea contractelor cu aceştia;
- negocierea preturilor necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului si asigurarea ca aceste preturi sa fie competitive pe piata de profil;
- recomandări in alegerea produselor;
- întocmirea şi analizarea cererilor de ofertă;
- supervizarea derularii contractelor;
- elaborarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
- definirea unei categorii la nivel de companie;
- elaborarea, implementarea si monitorizarea planogramelor la nivelul categoriei;
- elaborarea unei strategii de marketing la nivel de companie
- evaluarea si monitorizarea implementarii activitatilor de marketing; propunerea de next steps in urma evaluarii;
- elaborarea rapoartelor cu privire la evolutia vanzarilor, a cheltuielilor, la nivel de companie şi pe fiecare direcţie de business;
- elaborarea de propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
- participarea la targuri internationale si la licitaţii;
- analizarea pieţei şi sistemului de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor;
- întocmirea şi urmărirea comenzile de aprovizionare import;
- urmărirea livrărilor şi asigurarea documentele pentru formalităţile vamale; comunicarea si relatia cu autoritatile vamale;
- raportari periodice catre autoritatile vamale in sistemul EMCS conform legislatiei in vigoare;

01.05.2015 - 30.06.2018

Departament: management

Titlu Job: administrator / asociat unic

Responsabilitati:

Mobilier tapitat in piele naturala: canapele, fotolii, scaune, paturi.
- Elaborarea planurilor de producţie pe termen lung, mediu si scurt ȋn baza previziunilor privind piaţa şi planurile de dezvoltare ale companiei.
- Elaborarea, organizarea şi urmărirea realizării programelor de producţie in condiţii de maximă eficienţă: tehnologie avansată de prelucrare a materiei prime, gestiunea stocurilor ȋn timp real şi managementul calităţii.
- Asigurarea respectării standardelor de disciplină si igienă ȋn zona de responsabilitate.
- Managementul resurselor implicate in procesul de producţie: resurse umane, materiale si informaţionale.
- Optimizarea sistemelor informatice, logistice si de urmărire ȋn scopul eficientizării activităţii – reducerea consumurilor de materii prime, energie şi manoperă, reducerea pierderilor si a deşeurilor, creşterea gradului de onorare a comenzilor si a calităţii produselor.
- Implementarea ȋn procesul de producţie a cerinţelor sistemului integrat de management al calităţii, mediului, sănătăţii si securităţii ȋn muncă.

01.10.2014 - 31.03.2016

Departament: management

Titlu Job: sales manager romania

Responsabilitati:

- dezvoltarea si implementarea unei strategii de vanzare eficiente si eficace, la nivel national;
- dezvoltarea si implementarea strategiei de piata si a politicilor de pret in cadrul portofoliului de produse ale companiei, la nivel national;
- selectarea, instruirea si implementarea unei echipe de trade marketing si distributie la nivel national;
- conducerea si monitorizarea la nivel national a achipei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor de volum si distributie;
- monitorizarea echipei de trade marketing la nivel national si evaluarea rezultatelor vs obiective;
- negocierea si semnarea de contracte cu cei mai importanti distribuitori de produse de tutun la nivel national;
- pregatirea lunara, trimestriala si anuala a estimatului de vanzari;
- comunicarea cu departamentele de Marketing si Dezvoltare de produse pentru a asigura consistenta brand-ului;
- propunerea de solutii eficiente dar in concordanta cu nevoile clientilor (bonusuri, discounturi);
- propunerea de studii de piata, interpretarea rezultatelor si propuneri catre echipele de Brand si Marketing in vederea lansarii de produse noi, in conformitate cu cererile pietei;
- stabilirea planurilor anuale și profitul brut prin implementarea strategiilor de marketing; analizarea tendințelor și rezultatelor.
- stabilirea obiectivelor de vânzări prin prognozarea și dezvoltarea cotelor de vânzări anuale pentru regiuni și teritorii; proiectarea volumului estimat al vânzărilor și profitul pentru produsele existente și noi.
- implementarea de programe naționale de vânzări prin dezvoltarea de planuri de acțiune pentru vânzările pe teren;
- menținerea volumului vânzărilor, mixul de produse și prețul de vânzare, menținând actualele oferte și cereri, in functie de tendințele în schimbare, indicatorii economici și concurenți,
- stabilirea și ajustarea prețurilor de vânzare monitorizând costurile, concurența, oferta și cererea.
- asigurarea cerințelor operaționale naționale de vânzări prin planificarea și repartizarea angajaților; urmărirea rezultatelor muncii;
- menținerea personalului național de vânzări prin recrutarea, selectarea, orientarea și instruirea angajaților.

01.04.2014 - 31.10.2014

Departament: management

Titlu Job: business development manager

Responsabilitati:

- identificarea de noi oportunități de afaceri - inclusiv noi piețe, zone de creștere, tendințe, clienți, produse și servicii;
- generarea de potențiali clienți și contactarea acestora la rece (telefonic);
- întâlnirea cu clienții / cumparatorii față în față;
- înțelegerea nevoilor clienților si elaboarea în mod eficace a unui plan de abordare a acestora;
- gandire strategica - viziune de ansamblu și stabilirea de obiective pentru a dezvolta și a îmbunătăți afacerea;
- viziune strategica - realizarea planificarii necesară pentru a implementa schimbările operaționale;
- m-am asigurat că personalul imbratiseaza schimbarea, în întreaga firma și ca înțelege nevoia de schimbare și ceea ce se cere de la ei;
- formarea membrilor echipei conform noii strategii - training de comunicare, tehnici de negociere;
- am purtat discutii despre strategia și activitățile de promovare cu departamentul tehnic si echipa tehnica de suport;
- am colaborat cu echipa de finanțe, departamentele juridic, de depozitare și logistică, după caz;
- am implementat modalități de îmbunătățire a modului de funcționare a afacerii;
- am organizat si participat la seminarii, conferințe și evenimente, după caz;

01.06.2007 - 30.04.2014

Departament: marketing

Titlu Job: area manager trade marketing (sef birou reclama publicitara)

Responsabilitati:

- atingerea obiectivelor de volum, cota de piata si disponibilitate a marcilor in zona
acoperita - judetele: Bistrita Nasaud, Mures, Alba, Sibiu, Brasov, Covasna, Harghita, Bihor, Hunedoara;
- negociere contracte de vizibilitate si activitati de marketing (active si pasive);
- management de buget si materiale specifice in vederea eficientizarii investitiilor (bugete de peste 4.000.000 RON/an);
- urmarirea implementarii conditiilor contractuale la nivelul calitatii mentionate in contractele incheiate cu clientii;
- atingerea obiectivelor de marketing si distributie;
- management al lanturilor de magazine cu peste 20 de puncte de lucru, asigurarea calitatii implementarii activitatilor specifice si strategiei pentru atingerea obiectivelor de volum, disponibilitate si cota de piata;
- ridicarea standardului profesional in cadrul echipei, atat pentru angajatii care imi
raspund in mod direct cat si pentru cei din echipele adiacente;
-managementul echipei in vederea atingerii obiectivelor de leadership si Key Performance Indicator’s.
- recrutare agenti marketing;

01.08.2006 - 31.05.2007

Departament: marketing

Titlu Job: project manager (coordonator proiect)

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatilor din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati;
- Stabilirea relatiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
- Pregatirea bugetului si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia.
- Monitorizarea in timp a progresului atins fata de obiectivele propuse si redactarea de rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte.
- Asigurarea circulatiei informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente;
- Rezolvarea problemelor survenite in realizarea proiectului si informarea la timp a echipei de management despre problemele aparute ;
- Propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor;
- Evaluarea impactului proiectului si comunicarea catre conducere, finantatori si parteneri de proiect;
- Stabilirea conform structurii organizatorice si a ROF a sarcinilor si responsabilitatilor personalului din subordine, in baza fiselor de post;
- Motivarea echipei de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi;
- Verificarea pontajului lunar pentru personalul din subordine si transmiterea catre Departamentul Resurse Umane.

01.01.2004 - 31.08.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager (sef birou cu ridicata si amanuntul)

Responsabilitati:

- dezvoltarea si punerea in practica a unui plan de Trade marketing si Distributie la nivel de arie/canal/clienti cheie care sa contribuie la realizarea obiectivelor de distributie la nivel de companie si care sa fie in concordanta cu strategia de brand si cerintele pietei:
- implementarea in aria geografica de care raspunde a programelor de romotii si marketing, pe canale comerciale si la clientii cheie, cu folosirea optima a resurselor si a materialelor, pentru a obtine cele mai bune performante de marketing si vanzari;
- activitati de management a teritoriului si planificarea rutelor agentilor de vanzari din subordine - 8-10 - in scopul atingerii obiectivelor de acoperire a pietei si de eficienta;
- analizarea in mod continuu a teritoriului din punct de vedere al tendintelor clientilor, consumatorilor si pietei pentru a identifica, negocia si implementa cea mai buna comunicare in canalul de vanzare cu amanuntul di arie, in linie cu strategiile de investitii si marketing;
- asigurarea implementarii clauzelor contractuale in magazinele cuprinse in canalul traditional si in laturile locale si internationale;
- asigurarea unui inalt nivel calitativ al executiei activitatilor de marketing; urmarirea si evaluarea implementarii acestora si oferirea de feedback catre sediul central;
- mentinerea si actualizarea bazei de date a clientilor in aria arondata (jud. Satu Mare si Salaj);
- transmiterea informatiilor catre superiorii ierarhici, colegi si subalterni in asa fel incat acestia sa fie la curent cu evolutia pietei din aria de acoperire;
- stabilirea de relatii cu clientii cheie;
- administrarea bugetului si a tuturor resurselor interne si externe la nivel de aria de acoperire;
- implementarea programelor de marketing utilizand in mod optim resursele si materialele pentru a atinge cea mai buna vizibilitate si performanta de vanzari a marcilor stratefice;
- participarea la inventarierea marfilor si a materialelor promotionale;
- creerea unei echipe de trade marketing si distributie eficace si eficienta prin intermediul instrurilor, training la locul de munca, mativare si dezvoltarea echipei din subordine;
- comunicarea viziunii si misiunii a companiei; sa comunic in mod clar prioritatile de afaceri ale companiei;
- monitorizarea performantelor membrilor echipei fata de obiective;
- reprezentarea companiei in relatia cu organele de control locale;
- suplinitor temporar pentru f-tia de Agent Vanzari cand situatia o cere.

01.09.2001 - 31.01.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: distribution representative (agent vanzari)

Responsabilitati:

- atingerea obiectivelor de distributie din punct de vedere al disponibilitatii produselor, volumelor de vanzare, acoperirea teritoriului, frecventa de vizitare, monitorizarea si rotatia stocurilor, expunere produse si materiale publicitare;
- negocierea comenzilor pentru a asigura un stoc optim de produse in fiecare magazin vizitat, in asa fel incat sa nu exista lipsa stoc la acel client pana la urmatoarea vizita;
- asigurarea vizibilitatii produselor si aranjarea la raft conform standardelor BAT (planograme);
- implementarea, monitorizarea, reconcilierea programelor adresate clientilor in timpul agreat, in scopul cresterii vanzarilor produselor BAT;
- identificarea tuturor clientilor care comercializeaza produse din tutun in teritoriul alocat;
implementarea principiului "primul intrat - primul iesit";
- raspundere fata de stocul de marfa incarcat in masina, fata de banii incasati de la client si documentele de plata primite;
- mentinerea, actualizarea si introducerea in sistem a informatiilor aferente teritoriului;

01.09.2000 - 31.08.2001

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: psiholog

Responsabilitati:

- aplicarea bateriilor de teste psihologice conform procedurii aferente;
- cotarea testelor psihologice conform procedurii aferente;
- in colaborare cu si ceilalti psihologi, stabilirea testelor (bateriei) in functie de informatiile primite (de exemplu: tipul de munca, cerintele postului, nivelul ierarhic) conform procedurii aferente;
- relizarea profilelor psihologice conform procedurii aferente;
- participarea la realizarea fiselor de post pentru firmele client; stabilirea modalitatilor cele mai eficiente de realizare a analizei muncii (in functie de specificul postului si organizatiei) conform procedurii aferente;
- participarea la realizarea cursurilor de instruire profesionala, mai ales: sudarea echipei, managementul timpului, creativitate, tehnici de negociere si altele in conformitate cu cerintele firmelor client si competentelor personale; realizarea (sustinerea) acestor cursuri, realizarea brosurilor si a materialelor suport daca este cazul conform procedurii aferente;
- participarea ca observator la sustinerea unor seminarii de instruire profesionala (la cererea explicita a colegelor sau superiorilor) conform procedurii aferente;
- cautarea informatiilor necesare pentru realizarea unor cursuri de instruire (cautare pe internet, carti, alte surse de informatii);
- realizarea selectiilor de personal; asta presupune: identificarea candidatilor, oferirea de informatii privind profilul profesional cautat, interviul cu acestia; de asemenea, participarea la interviurile de selectie;
- participarea la prezentarea candidatilor pentru selectie (prezentarea si discutarea profilelor psihologice atat candidatului, cat si firmei client) conform procedurii aferente;
- participarea la interviurile cu angajatorii conform procedurii aferente
- participarea la procesul de realizare a sistemelor de evaluare a performantelor profesionale conform procedurii aferente;
- participarea la procesul de diagnoza organizationala conform procedurii aferente.

01.09.1999 - 31.08.2000

Departament: medicina umana

Titlu Job: psiholog

Responsabilitati:

- consiliere planificare familială;
- consiliere și îndrumarea pacienților la serviciile de specialitate de planificare familială;
- consilierea premaritală;
- intocmirea de evidențe și rapoarte de planificare familială;
- inițierea de campanii pentru planificare familială;
- consiliere și psihoterapie pe probleme specifice legate de maternitate;
- consiliere și psihoterapie cu cupluri cu probleme de infertilitate;
- consiliere pre- și post-operator ginecologic;
- probleme de cuplu;
- disfuncție sexuală;
- anxietate, depresie;
- ealuare congitivă;
- evaluare comportamentală;
- evalure subiectiv- emoțională;
- evaluare a unor aspecte psihologice specifice ale familiei sau altor grupuri;
- evaluare a contextului familial, profesional, social, economic, cultural în care se manifestă probleme psihologice;
- educație pentru sănătate, promovarea sănătății și a unui stil de viață sănătos (prin prevenție primară și secundară);
- terapii de scurtă durată focalizate pe problemă, prevenție terțiară, recuperare și reeducare (individuale, de grup, familie);
- terapii standard de relaxare și sugestive;
- realizarea de pliante, broșuri și alte materiale informative;
- prezentarea unor lucrări, conspecte sau mini- referate privind anumite teme de interes sau noutăți în domeniu;
- participare în organizarea de screening:
- cancer mamar;
- cancer de col uterin;
- cancer colorectal;
- etc;
- inlocuiește psihologii de pe secții și din ambulatoriu la nevoie

studii

 

Facultati:

1993 - 1998 Facultate: Psihologie la Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca.

Premii

Voluntariat
Jun 2019: PLUS
Membru PLUS
Proiecte
Mar 2011 - Jun 2011: Direct Sales Institute
- dezvoltarea unui ghid de best practice in domeniul vanzarilor directe - van sales - pentru tarile din regiunea Europa de Est
- grup de lucru cu sediul la Budapesta, unde s-au pus si bazele acestui institut
Traininguri
Feb 2010 - Feb 2010: Microsoft Excel: Advanced level for business solutions

May 2009 - May 2009: Interviewing skills

Jun 2008 - Jun 2008: Team Leadership Development

Mar 2007 - Mar 2007: Presentation skills

Sep 2006 - Sep 2006: Negotiation skills

Conferinte
Jan 2005 - Nov 2018: Marketing Excellencies Series
- facilitator in cadrul programului de instruire organizat de catre companie pentru toti angajatii entry level
Hobby-uri
Cititul, Tenis de camp

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

maghiară(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close