 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 24.11.1985 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:20.10.2005
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul profesional este acela de a progresa continuu si de a invata din fiecare experienta.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Statistica / Matematica, IT Software, Banci, Management Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2019 - prezent Departament: banci Titlu Job: manager zonal nord Responsabilitati: Gestionez echipele din zona subordonata
Planific si organizez activitatea comerciala a echipelor
Urmaresc si analizez rezultatele individuale si ale echipei
Propun solutii pentru imbunatatirea continua a rezultatelor
Motivez echipele de vanzari coordonate
Intocmesc si prezint rapoarte de activitate
Ofer suport echipelor coordonate |
|
01.06.2018 - 30.06.2019 Departament: banci Titlu Job: manager retail cluj Responsabilitati: Gestioneaz echipele din zona subordonata
Planific si organizez activitatea comerciala a echipelor
Urmaresc si analizez rezultatele individuale si ale echipei
Propun solutii pentru imbunatatirea continua a rezultatelor
Motivez echipele de vanzari coordonate
Intocmesc si prezint rapoarte de activitate
Ofer suport echipelor coordonate |
|
01.09.2017 - 30.06.2018 Departament: audit / consultanta Titlu Job: project manager Responsabilitati: -evaluarea proceselor la nivel de grup al departamentului de Callcenter
-monitorizarea rezultatelor echipelor de callcenter din cadrul grupului
-propunerea de masuri imediate sau pe termen mediu si lung
-asigurarea suportului necesar pentru buna desfasurare a activitati
-analizarea si propunerea de solutii pentru cresterea calitati, productivitatii si eficientizarii activitatii departamentului de callcenter la nivel de grup
-dezvoltarea de actiuni care sa contribuie la imbunatatirea eficientei operationale, cresterea satisfactiei clientului precum si fluxurile de venituri suplimentare
-asigurarea respectarii bugetuluI
-prezentarea de rapoarte periodice catre management |
|
01.03.2015 - 30.09.2017 Departament: altele Titlu Job: manager callcenter Responsabilitati: -Stabilirea strategiilor operaționale ale callcenter-ului si al activitatii de backoffice prin efectuarea de evaluări ale nevoilor, analize de performanță, planificare a capacităților și analize cost / beneficiu;
- Identificarea și evaluarea tehnologiilor de vârf;
-Stabilirea specificațiilor tehnice, a standardelor de calitate și de servicii pentru clienți;
-Contribuirea la informarea și analiza planurilor strategice organizatorice și a revizuirilor.
-Dezvoltarea sistemelor de callcenter si backofiice prin dezvoltarea de interacțiuni cu clienții și sisteme de răspuns vocal si scris
-Proiectarea de interfețe utilizatorilor;
-Planificarea și controlul implementărilor.
-Menținerea și îmbunătățirea operațiilor de call center-ului si de backoffice prin monitorizarea performanțelor;
- Identificarea și rezolvarea problemelor;
- Elaborarea și completarea planurilor de acțiune;
- Completarea auditurilor și analizelor de sistem;
- Gestionarea programelor de îmbunătățire a sistemului și a proceselor și de asigurare a calității;
-Realizarea obiectivele resurselor umane din callcenter si backofiice prin recrutarea, selectarea, orientarea, instruirea, atribuirea, coaching-ul, consilierea și disciplina angajaților;
-Administrarea sistemelor de planificare;
- Comunicarea așteptărilor;
-Planificarea, monitorizarea, evaluarea și revizuirea contribuțiilor la locul de muncă;
-Planificarea și revizuirea acțiunilor de compensare;
-Respectă obiectivele financiare ale callcenter-ului prin estimarea cerințelor;
- Pregătirea unui buget anual;
-Programarea cheltuielilor;
- Analizarea variațiilor;
-Inițierea unor acțiuni corective.
-Pregătirea si dezvoltarea rapoartelor de performanță pentru calclenter si backofiice prin colectarea, analizarea și rezumarea datelor și tendințelor.
-Menține echipamentele prin evaluarea lor;
- Dezvoltarea programelor de întreținere preventivă;
-Evaluarea și implementarea actualizărilor.
-Menținerea cunoștințelor profesionale și tehnice prin urmărirea tendințelor emergente în managementul operațiunilor de call center si backoffice;
-Participarea la cursuri de perfectionare;
- Benchmarkingul practicilor de ultimă oră;
-Realizează obiectivele organizației prin acceptarea îndeplinirii unor cereri noi și diferite;
-Explorarea de oportunități de a adăuga valoare la realizările de locuri de muncă. |
|
01.04.2014 - 31.03.2015 Departament: altele Titlu Job: team leader suport comercial relatii clienti Responsabilitati: -Coordonearea activitatii de preluare, înregistrare și rezolvare a reclamațiilor de natură comercială și CATV
-Respectarea Regulamentului de ordine interioară, regulamentul intern din cadrul echipei Call Center și a Codului de conduită de către membrii echipei;
-Monitorizearea activitatii și performanței echipei;
-Asigurarea suportului necesar agenților din Call Center pentru buna desfășurare a activității dezvoltând un nivel de performanță ridicat;
- împreună cu echipa contribuirea la atingerea obiectivelor stabilite din cadrul departamentului;
-Analizearea și propunerea de soluții pentru creșterea productivității echipei și eficientizarea activității;
-Comunciare pozitivă și constructivă cu informații clare, concise și acurate;
-Evaluearea activitatea agenților din Call Center conform procedurilor și formularelor de evaluare;
- discuții de grup bilunar cu membrii echipei asupra performanței individuale și stabilirea obiectivele fiecarui membru pentru perioada următoare;
- elaborarea Planului de Acțiune individuală pentru angajații din echipa sa, atunci când este necesar;
- periodic revizuirea conținutul fișei de post a angajaților din directa coordonare în conformitate cu structura organizatorică;
-mentinerea legături cu celălalte structuri organizatorice pentru asigurarea fluxului informațional între echipe și respectarea procedurilor agreate;
-implicare in proces de recrutare si selectie
-sustinere interviuri
-recrutarea persoanelor innfunctie de profilul candidatului dorit
-coaching formal si informal |
|
01.08.2013 - 01.04.2014 Departament: altele Titlu Job: consilier comercial suport clienti Responsabilitati: preluare apeluri telefonice
-suport comercial si tehnic
-identificarea nevoilor clientilor
-rezolvarea situatiilor dificile
-oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionala;
- acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului
- inregistrarea in baza de date a discutiilor;
- asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate;
- adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client;
- respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabiliti. |
|
01.10.2012 - 15.03.2013 Departament: banci Titlu Job: consilier client micro Responsabilitati: -promovarea si vinderea produselor si serviciilor Grupului Bcr;
-oferirea de consultanta pentru clientii existenti si potentialilor clienti cat si a colaboratorilor micro;
-administrarea portofoliului propriu de clienti cat si identificarea de noi potentiali clienti;
-identificarea cerintelor clientilor si oportunitatilor de vanzare prin cross-sell;
-asigurarea, atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii si consultanta;
-vanzarea calitativa in conformitate cu standardul bancar;
-operarea si participarea activa la atingerea obiectivelor individuale cat si cele ale unitatii
-deservirea clientilor cu o cifra de afaceri sub 1 milion de euro
-deservirea clientilor corporate din Cluj-Napoca dupa gestionarea centralizata la Bucurest a clientilor corporate;
-Intocmirea analizei de credit a clientilor – microintreprinderi, in baza solicitarilor de credit
- Inaintarea propunerii legata de refuzul/acordarea unui produs/produse de credit si prezentarea acestuia printr-un referat de credit;
-Monitorizarea clientilor-microintreprinderi pe tot parcursul derularii produselor de credit si detectarea timpurie a riscului de credit Realizari: Atingerea obiectivelor de vanzare stabilite pentru fiecare trimestru in parte. |
|
01.06.2010 - 30.09.2012 Departament: banci Titlu Job: consilier client zona rapida Responsabilitati: operatiuni cash si non-cash;
-decontari persoane fizice si juridice (op, cec, bilet la ordin);
-constituiri/ lichidari depozite;
-promovarea si vanzarea produselor aflate in portofoliul bancii;
-licitatii valutare;
-alimentari salariale;
-contactarea clientilor in vederea promovarii diferitelor produse bancare cat si consultanta post-vanzare Realizari: Atingerea obiectivelor de vanzare aferente fiecarui trimestru. |
|
15.05.2009 - 15.06.2010 Departament: banci Titlu Job: operator ghiseu bancar Responsabilitati: -operatiuni cash si noncash
-administrare carduri/ evidenta stocuri carduri |
| studii | |
|
Facultati: 2020 - prezent MBA: Business Analyst la Scoala informala de It din Cluj-Napoca. Concepte cheie
Culegerea cerințelor
Analiza cerințelor
Validarea cerințelor
Comunicarea cerințelor
Planificarea cerințelor
Analistul de Business și echipa SCRUM
Concepte generale de arhitectură
2008 - 2009 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Babeş – Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice din Cluj-Napoca.
2004 - 2008 Facultate: Management la Managementul Resurselor Umane - Babeş – Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice, Cluj-Napoca din Cluj-Napoca.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematica Fizica la Liceul teoretic Lucian Blaga din Cluj-Napoca.
Premii Premii si Distinctii
Dec 2014: Employee of the year - UPC
Jul 2007: Supply Chain Management and Strategy
Calificari
Oct 2010: "Cum sa-ti vinzi ideile" -Ascendis
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|