Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.11.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.10.2005

obiectiv

 

Obiectivul profesional este acela de a progresa continuu si de a invata din fiecare experienta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Statistica / Matematica, IT Software, Banci, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager zonal nord

Responsabilitati:

Gestionez echipele din zona subordonata
Planific si organizez activitatea comerciala a echipelor
Urmaresc si analizez rezultatele individuale si ale echipei
Propun solutii pentru imbunatatirea continua a rezultatelor
Motivez echipele de vanzari coordonate
Intocmesc si prezint rapoarte de activitate
Ofer suport echipelor coordonate

01.06.2018 - 30.06.2019

Departament: banci

Titlu Job: manager retail cluj

Responsabilitati:

Gestioneaz echipele din zona subordonata
Planific si organizez activitatea comerciala a echipelor
Urmaresc si analizez rezultatele individuale si ale echipei
Propun solutii pentru imbunatatirea continua a rezultatelor
Motivez echipele de vanzari coordonate
Intocmesc si prezint rapoarte de activitate
Ofer suport echipelor coordonate

01.09.2017 - 30.06.2018

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

-evaluarea proceselor la nivel de grup al departamentului de Callcenter
-monitorizarea rezultatelor echipelor de callcenter din cadrul grupului
-propunerea de masuri imediate sau pe termen mediu si lung
-asigurarea suportului necesar pentru buna desfasurare a activitati
-analizarea si propunerea de solutii pentru cresterea calitati, productivitatii si eficientizarii activitatii departamentului de callcenter la nivel de grup
-dezvoltarea de actiuni care sa contribuie la imbunatatirea eficientei operationale, cresterea satisfactiei clientului precum si fluxurile de venituri suplimentare
-asigurarea respectarii bugetuluI
-prezentarea de rapoarte periodice catre management

01.03.2015 - 30.09.2017

Departament: altele

Titlu Job: manager callcenter

Responsabilitati:

-Stabilirea strategiilor operaționale ale callcenter-ului si al activitatii de backoffice prin efectuarea de evaluări ale nevoilor, analize de performanță, planificare a capacităților și analize cost / beneficiu;
- Identificarea și evaluarea tehnologiilor de vârf;
-Stabilirea specificațiilor tehnice, a standardelor de calitate și de servicii pentru clienți;
-Contribuirea la informarea și analiza planurilor strategice organizatorice și a revizuirilor.
-Dezvoltarea sistemelor de callcenter si backofiice prin dezvoltarea de interacțiuni cu clienții și sisteme de răspuns vocal si scris
-Proiectarea de interfețe utilizatorilor;
-Planificarea și controlul implementărilor.
-Menținerea și îmbunătățirea operațiilor de call center-ului si de backoffice prin monitorizarea performanțelor;
- Identificarea și rezolvarea problemelor;
- Elaborarea și completarea planurilor de acțiune;
- Completarea auditurilor și analizelor de sistem;
- Gestionarea programelor de îmbunătățire a sistemului și a proceselor și de asigurare a calității;
-Realizarea obiectivele resurselor umane din callcenter si backofiice prin recrutarea, selectarea, orientarea, instruirea, atribuirea, coaching-ul, consilierea și disciplina angajaților;
-Administrarea sistemelor de planificare;
- Comunicarea așteptărilor;
-Planificarea, monitorizarea, evaluarea și revizuirea contribuțiilor la locul de muncă;
-Planificarea și revizuirea acțiunilor de compensare;
-Respectă obiectivele financiare ale callcenter-ului prin estimarea cerințelor;
- Pregătirea unui buget anual;
-Programarea cheltuielilor;
- Analizarea variațiilor;
-Inițierea unor acțiuni corective.
-Pregătirea si dezvoltarea rapoartelor de performanță pentru calclenter si backofiice prin colectarea, analizarea și rezumarea datelor și tendințelor.
-Menține echipamentele prin evaluarea lor;
- Dezvoltarea programelor de întreținere preventivă;
-Evaluarea și implementarea actualizărilor.
-Menținerea cunoștințelor profesionale și tehnice prin urmărirea tendințelor emergente în managementul operațiunilor de call center si backoffice;
-Participarea la cursuri de perfectionare;
- Benchmarkingul practicilor de ultimă oră;
-Realizează obiectivele organizației prin acceptarea îndeplinirii unor cereri noi și diferite;
-Explorarea de oportunități de a adăuga valoare la realizările de locuri de muncă.

01.04.2014 - 31.03.2015

Departament: altele

Titlu Job: team leader suport comercial relatii clienti

Responsabilitati:

-Coordonearea activitatii de preluare, înregistrare și rezolvare a reclamațiilor de natură comercială și CATV
-Respectarea Regulamentului de ordine interioară, regulamentul intern din cadrul echipei Call Center și a Codului de conduită de către membrii echipei;
-Monitorizearea activitatii și performanței echipei;
-Asigurarea suportului necesar agenților din Call Center pentru buna desfășurare a activității dezvoltând un nivel de performanță ridicat;
- împreună cu echipa contribuirea la atingerea obiectivelor stabilite din cadrul departamentului;
-Analizearea și propunerea de soluții pentru creșterea productivității echipei și eficientizarea activității;
-Comunciare pozitivă și constructivă cu informații clare, concise și acurate;
-Evaluearea activitatea agenților din Call Center conform procedurilor și formularelor de evaluare;
- discuții de grup bilunar cu membrii echipei asupra performanței individuale și stabilirea obiectivele fiecarui membru pentru perioada următoare;
- elaborarea Planului de Acțiune individuală pentru angajații din echipa sa, atunci când este necesar;
- periodic revizuirea conținutul fișei de post a angajaților din directa coordonare în conformitate cu structura organizatorică;
-mentinerea legături cu celălalte structuri organizatorice pentru asigurarea fluxului informațional între echipe și respectarea procedurilor agreate;
-implicare in proces de recrutare si selectie
-sustinere interviuri
-recrutarea persoanelor innfunctie de profilul candidatului dorit
-coaching formal si informal

01.08.2013 - 01.04.2014

Departament: altele

Titlu Job: consilier comercial suport clienti

Responsabilitati:

preluare apeluri telefonice
-suport comercial si tehnic
-identificarea nevoilor clientilor
-rezolvarea situatiilor dificile
-oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionala;
- acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului
- inregistrarea in baza de date a discutiilor;
- asigurarea unei evidente clare a activitatii desfasurate;
- adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client;
- respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabiliti.

01.10.2012 - 15.03.2013

Departament: banci

Titlu Job: consilier client micro

Responsabilitati:

-promovarea si vinderea produselor si serviciilor Grupului Bcr;
-oferirea de consultanta pentru clientii existenti si potentialilor clienti cat si a colaboratorilor micro;
-administrarea portofoliului propriu de clienti cat si identificarea de noi potentiali clienti;
-identificarea cerintelor clientilor si oportunitatilor de vanzare prin cross-sell;
-asigurarea, atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii si consultanta;
-vanzarea calitativa in conformitate cu standardul bancar;
-operarea si participarea activa la atingerea obiectivelor individuale cat si cele ale unitatii
-deservirea clientilor cu o cifra de afaceri sub 1 milion de euro
-deservirea clientilor corporate din Cluj-Napoca dupa gestionarea centralizata la Bucurest a clientilor corporate;
-Intocmirea analizei de credit a clientilor – microintreprinderi, in baza solicitarilor de credit
- Inaintarea propunerii legata de refuzul/acordarea unui produs/produse de credit si prezentarea acestuia printr-un referat de credit;
-Monitorizarea clientilor-microintreprinderi pe tot parcursul derularii produselor de credit si detectarea timpurie a riscului de credit

Realizari:

Atingerea obiectivelor de vanzare stabilite pentru fiecare trimestru in parte.

01.06.2010 - 30.09.2012

Departament: banci

Titlu Job: consilier client zona rapida

Responsabilitati:

operatiuni cash si non-cash;
-decontari persoane fizice si juridice (op, cec, bilet la ordin);
-constituiri/ lichidari depozite;
-promovarea si vanzarea produselor aflate in portofoliul bancii;
-licitatii valutare;
-alimentari salariale;
-contactarea clientilor in vederea promovarii diferitelor produse bancare cat si consultanta post-vanzare

Realizari:

Atingerea obiectivelor de vanzare aferente fiecarui trimestru.

15.05.2009 - 15.06.2010

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu bancar

Responsabilitati:

-operatiuni cash si noncash
-administrare carduri/ evidenta stocuri carduri

studii

 

Facultati:

2020 - prezent MBA: Business Analyst la Scoala informala de It din Cluj-Napoca. Concepte cheie

Culegerea cerințelor

Analiza cerințelor

Validarea cerințelor

Comunicarea cerințelor

Planificarea cerințelor

Analistul de Business și echipa SCRUM

Concepte generale de arhitectură
2008 - 2009 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Babeş – Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice din Cluj-Napoca.
2004 - 2008 Facultate: Management la Managementul Resurselor Umane - Babeş – Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice, Cluj-Napoca din Cluj-Napoca.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematica Fizica la Liceul teoretic Lucian Blaga din Cluj-Napoca.

Premii

Premii si Distinctii
Dec 2014: Employee of the year - UPC

Jul 2007: Supply Chain Management and Strategy

Calificari
Oct 2010: "Cum sa-ti vinzi ideile" -Ascendis

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close