Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.02.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.03.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc evolutia in cariera de promovare medicala, iar experienta si aptitudinile dobandite de-a lungul ultimilor ani sunt atuurile mele.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Medicina umana, Farmacie, Publicitate, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Chimie / Biochimie, Petrol / Gaze

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager zona divizii promovare si chirurgie

Responsabilitati:

 Monitorizarea si coordonarea activitatii reprezentantilor medicali ,asigurandu-se ca acestia fac cunoscute clientilor actuali sau potentiali produsele aflate in promovare directa
 Dezvoltarea abilitatilor reprezentantilor medicali de a explica avantajele oferite de produsele promovate fata de concurenta
 Dezvoltarea relatiilor cu clientii cheie
 Dezvoltarea relatiilor cu reprezentantii de vanzari ai distribuitorilor si farmaciile cu care lucreaza medicii prescriptori
 Intocmirea de rapoarte lunare privind activitatea concurentei, evolutia pietei, produse absente din piata, observatii personale
 Efectuarea fiselor de feed-back reprezentantilor medicali la sfarsitul fiecarei zile in care se fac vizite duble
 Analiza, optimizarea si avizarea planificarilor lunare propuse de reprezentantii medicali
 Verificarea planului raportat versus realizat, bonusuri si penalizari
 Verificarea necesarului, custodiilor si stocului in prima zi a lunii
 Evaluari efectuate la inceput de luna pentru luna incheiata privind activitatea reprezentantilor- vizite duble, discutii telefonice, vanzari, activitate raportari, plan actiune
 Realizarea feed-back-ului privind raportarile scrise ale RM in zilele de luni si vineri ale saptamanii
 Realizarea discutiilor unu la unu cu fiecare RM cel putin o data pe luna, cu specific anuntat superiorului ,insistand asupra punctelor importante de atins, de schimbat
 Participarea la procesul de selectie pentru ocuparea posturilor vacante si instruirea personalului vechi si nou (coaching), lunar
 Stabilirea sarcinilor salariatilor din subordine si prioritatile in executarea acestor sarcini
 Negocierea si concilierea situatiilor conflictuale aparute in relatiile interpersonale
 Asigurarea respectarii normelor interne de functionare ale firmei de catre personalul din subordine
 Realizarea unui numar de minim 3 zile de vizite duble cu fiecare reprezentant medical din subordine, pe trimestru
 Verificarea si propunerea catre Departamentul Comercial a corectarii stocurilor sucursalei aferente produselor din promovare
 Verificarea decontului si bugetelor si transmiterea lor pana in 20 ale lunii
 Programarea si pregatirea sedintelor lunare ,trimestriale ,anuale
 Planificarea activitatii pentru luna urmatoare in fiecare ultima zi a lunii in curs
 Armonizarea relatiilor din echipa si cu celelalte divizii, departamente
 Realizarea planului de vanzari
 Participarea si implicarea in organizarea de evenimente, congrese, prezentari.
 Realizarea cursurilor de vanzari si de produs pentru portofoliul J&J

01.08.2012 - 31.08.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager divizia de chirurgie johnson&johnson

Responsabilitati:

 Identificarea oportunitatilor legate de produse
 Cunoasterea principiilor si metodelor de negociere, promovare si vanzare a produselor si serviciilor (strategii si tactici de marketing, tehnici de vanzare si sisteme de control al vanzarilor)
 Oferirea asistentei intra-operatorii chirurgilor oftalmologi legata de aparatura medicala si implanturile artificiale intraoculare Johnson&Johnson, precum si servicii primare de service; capacitatea adaptarii setarilor
nevoilor chirurgului pentru optimizarea rezultatului operator ,in vederea procesului de vanzare;
 Formarea imaginii J&J in piata si trecerea clientilor actuali pe noul portofoliu;
 Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii; extinderea portofoliului de clienti;
 Pozitionarea produselor la clienti in conformitate cu strategia de marketing;
 Dezvoltarea si intretinerea relatiilor cu factorii de decizie din teritoriul arondat ;
 Optimizarea timpului prin acoperirea eficienta a zonei de 11 judete plus zona Bucuresti ;
 Capacitate decizionala in conditii de stres , spontaneitate, adaptabilitate, dinamism ;
 Urmarirea desfasurarii optime a livrarilor catre clienti ;
 Transmiterea comenzilor zilnice catre departamentul facturare si livrare ;
 Realizarea target-ului de vanzari stabilit ;
 Realizarea de planuri de activitate , rapoarte zilnice de activitate ;
 Intocmirea de inventare si situatii referitoare la produsele aflate in custodia clientilor ;
 Realizarea rapoartelor de analiza saptamanale, lunare, trimestriale, anuale,privind partea calitativa,
cantitativa, administrativa, de marketing a activitatii ;
 Prospectia zonei ;
 Organizarea de congrese , prezentari , mese rotunde cu medicii chirurgi oftalmologi;

01.06.2011 - 31.08.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari - divizia de ortopedie

Responsabilitati:

 Realizarea planului de vanzari stabilit;
 Identificarea, administrarea, mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata;
 Initierea si mentinerea unei relatii profesionale cu clientii;
 Promovarea imaginii firmei si produselor din portofoliul acesteia si vanzarea lor, prin vizite regulate la medici, farmacisti, factori de decizie sau alte categorii de clienti, identificati sau potentiali;
 Realizarea planului de vizite si de vanzari stabilite;
 Intocmirea si transmiterea unei baze de date cu clientii sau potentialii clienti din zona alocata;
 Contactarea clientilor si monitorizarea cerintelor si nevoilor acestora;
 Identificarea, analizarea si propunerea celor mai avantajoase forme de promovare si comercializare a produselor, atat din perspectiva clientilor, a impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor;
 Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
 Participarea, ca reprezentant medical al firmei la conferinte, mese rotunde, congrese si simpozioane de specialitate;
 Intocmirea rapoartelor de activitate, a borderourilor de incasari si a celor privind situatia stocurilor fizice de produse ale custozilor saptamanal;
 Intocmirea de rapoarte lunare privind concurenta;
 Intocmirea raportului de planificare lunara a activitatii;
 Negocierea contractelor in limitele stabilite de conducere;
 Asigurarea cresterii vanzarilor si a numarului de clienti;
 Incasarea sumelor datorate de catre clienti si depunerea lor in contul curent al firmei, saptamanal;
 Verificarea stocurilor de produse si a termenelor de valabilitate;
 Intocmirea de procese-verbale si avize de insotire a marfii pentru produsele lasate in custodia clientilor;

01.09.2008 - 30.06.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

 Gestionarea incasarilor si intocmirea documentelor contabile primare;
 Intocmirea si introducerea documentelor primare in program de gestiune;
 Elaborarea de rapoarte conform cerintelor departamentului financiar contabil si directiunii
 Emiterea documentelor primare (NIR-uri,facturi,avize, chitante, diverse bonuri)
 Efectuarea receptiilor, inventare, gestionare stocuri, impreuna cu gestionar
 Organizare si supervizare inventar.
 Controlul si coordonarea angajatilor.
 Alcatuirea strategiei mini-market-ului pentru castigarea clientilor.

01.07.2007 - 31.08.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

 Oferirea de informatii corecte si complete clientilor referitoare la produsele si serviciile companiei;
 Promovarea produselor si serviciilor companiei prin intermediul liniei dedicate de apel;
 Procesarea de modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile in vigoare;
 Acordarea de asistenta si consiliere clientilor in utilizarea serviciilor;
 Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor prin mijloace specifice.

01.07.2007 - 30.04.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical divizia chirurgie- bausch+lomb

Responsabilitati:

 Identificarea necesitatilor fundamentale ale clientilor legate de produse ;
 Calitatea de a determina medicul sa constientizeze beneficiile produselor si crearea unor nevoi reale legate
de acestea ;
 Cunoasterea principiilor si metodelor de negociere, promovare si vanzare a produselor si serviciilor (strategii
si tactici de marketing, tehnici de vanzare si sisteme de control al vanzarilor);
 Oferirea asistentei intra-operatorii chirurgilor oftalmologi legata de aparatura medicala si implanturile
artificiale intraoculare B+L, precum si servicii primare de service; capacitatea adaptarii setarilor
nevoilor chirurgului pentru optimizarea rezultatului operator ,in vederea procesului de vanzare;
 Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii;
 Pozitionarea produselor la clienti in conformitate cu strategia de marketing ;
 Dezvoltarea si intretinerea relatiilor cu factorii de decizie din teritoriul arondat ;
 Optimizarea timpului prin acoperirea eficienta a zonei de 11 judete plus zona Bucuresti ;
 Capacitate decizionala in conditii de stres , spontaneitate, adaptabilitate, dinamism ;
 Urmarirea desfasurarii optime a livrarilor catre clienti ;
 Transmiterea comenzilor zilnice catre departamentul facturare si livrare ;
 Realizarea target-ului de vanzari stabilit ;
 Realizarea de planuri de activitate , rapoarte zilnice de activitate ;
 Intocmirea de inventare si situatii referitoare la produsele aflate in custodia clientilor ;
 Realizarea rapoartelor de analiza saptamanale, lunare, trimestriale, anuale,privind partea calitativa,
cantitativa, administrativa, de marketing a activitatii ;
 Prospectia zonei ;
 Organizarea de congrese , prezentari , mese rotunde cu medicii chirurgi oftalmologi;

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate / Colegiu: Telecomenzi si Electronica la Facultatea de Transporturi, Universitatea Politehnica Bucuresti din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Matematica Informatica la Liceul Teoretic "Ion Neculce" din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
Sport -alergare, Judo, Internet, Drumetii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close