 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 31.05.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.07.2005 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Empatic, comunicativ, sociabil; abilităţi de organizare, adaptare la orice situație, spirit de observație, capacitate de analiză analitică, munca în echipă, rezistent la stres, disponibil la deplasări.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Service / Reparatii, MLM / Vanzari directe, Management Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Satu-Mare, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2018 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: manager vanzari Responsabilitati: -Definirea și conturarea portofoliului de clienți;
-Menținerea relațiilor profesionale în permanență cu clienții;
-Contactul permanent cu clienții în ceea ce privește ultimele noutăți și necesități ale acestora;
-Preluarea, recepția mărfii și a facturilor de la furnizori;
-Facturarea, pregatirea și expedierea mărfii catre clienți;
-Pregatirea actelor contabile (contabilitate primară);
-Efectuarea necesarului lunar în ceea ce privește nevoile companiei;
-Încercarea de a găsi soluții pentru rezolvarea problemelor de orice natură întâmpinate;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti;
-Vizita permanentă a clienților în vederea menținerii unei mai bune colaborări pe un termen îndelungat;
-Negocierea contractelor cu clienții și furnizorii;
-Prezentarea și ofertarea produselor comercializate;
-Suport technic și găsirea celei mai bune solții pentru client. |
|
01.08.2016 - 30.09.2018 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - Asistența managementului cu activități de zi cu zi și organizarea jurnalului;
- Responsabil pentru parcul auto;
- Respectarea responsabilităților zilnice;
-Participarea la cursurile de instruire COSHH, prevenirea incendiilor și evacuarea de urgență, controlul infecțiilor, igiena alimentară, prim ajutor, salvgardare, capacitate mentală și DoLS, epilepsie, manipulare manuală;
- Asigurarea evidenței zilnice;
- Oferirea de sprijin pentru terapii și programări medicale;
- Responsabilitățile zilnice pentru evaluarea nevoilor specifice și auditul calității;
- Crearea de legături cu asistența medicală și personalul pentru a maximiza calitatea vieții zilnice a rezidenților. |
|
01.01.2016 - 31.08.2016 Departament: transport / distributie Titlu Job: sofer taxi Responsabilitati: -Dirijarea clienților în funcție de rutele pre-rezervate și cerințele clientului;
-Respectarea politicilor și procedurilor interne legate de utilizarea vehiculului și siguranță;
-Menținerea relațiilor excelente cu clienții pentru promovarea serviciului;
-Dirijarea și ridicarea clienților de la adresa specificată;
-Respectarea confidențialității clientului. |
|
01.09.2015 - 31.12.2015 Departament: vanzari Titlu Job: key account manager Responsabilitati: - Respectarea procedurilor interne legate de utilizarea echipamentelor și a vehiculului companiei;
- Participarea la planificarea rutelor pentru întâlniri de afaceri cu clienți și potențiali clienți;
- Pregătirea pentru întâlniri de afaceri;
- Participarea la întâlniri de vânzări;
- Pregătirea ofertelor de preț pentru potențiali clienți;
- Semnarea contractelor pentru servicii profesionale și bunuri comerciale (transformarea potențialilor clienți, în clienți permanenți);
- Cercetare și analiză de piață;
- Menținerea relațiilor cu clienții prin vizite regulate, întâlniri și rapoarte;
- Participarea la expoziții;
- Promovarea produselor și trimiterea listelor și ofertelor de prețuri de vânzare. |
|
01.12.2010 - 31.05.2014 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: manager transport/ expeditor internaȚional Responsabilitati: -Definirea și conturarea portofoliului de clienți;
-Menținerea relațiilor profesionale în permanență cu clienții;
-Primirea și confirmarea comenzilor de transport;
-Coordonarea șoferilor de la încarcare până la descărcarea mărfii;
-Efectuarea comenzilor de transport catre transportatorii parteneri și intocmirea dosarelor complecte ale acestora;
-Contactul permanent cu clienții în ceea ce privește livrarea mărfii acestora;
-Preluarea corespondenței, facturilor, actelor efectuate în urma transportului și înregistrarea în baza de date a companiei în vederea menținerii evidenței acestora;
-Facturarea, pregatirea și expedierea actelor catre clienți în urma efectuării transportului;
-Pregatirea actelor contabile (contabilitate primară);
-Evidența încasărilor de la clienți și a plăților către furnizori;
-Efectuarea necesarului lunar în ceea ce privește firma și mașinile din dotarea acesteia;
-Încercarea de a găsi soluții pentru rezolvarea problemelor de orice natură întâmpinate;
-Coordonarea echipei;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti. |
|
01.04.2008 - 31.03.2015 Departament: vanzari Titlu Job: manager vanzari Responsabilitati: -Definirea și conturarea portofoliului de clienți;
-Menținerea relațiilor profesionale în permanență cu clienții;
-Contactul permanent cu clienții în ceea ce privește ultimele noutăți și necesități ale acestora;
-Preluarea, recepția mărfii și a facturilor de la furnizori;
-Facturarea, pregatirea și expedierea mărfii catre clienți;
-Pregatirea actelor contabile (contabilitate primară);
-Efectuarea necesarului lunar în ceea ce privește nevoile companiei;
-Încercarea de a găsi soluții pentru rezolvarea problemelor de orice natură întâmpinate;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti;
-Vizita permanentă a clienților în vederea menținerii unei mai bune colaborări pe un termen îndelungat;
-Negocierea contractelor cu clienții și furnizorii;
-Prezentarea și ofertarea produselor comercializate;
-Suport technic și găsirea celei mai bune solții pentru client. |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Oradea, Facultatea de Ştiinţe Economice din Oradea.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Tehnician in Administratia Publica la Colegiul Tehnic „ Mihai Viteazul” din Oradea.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|