Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.05.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.07.2005

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Empatic, comunicativ, sociabil; abilităţi de organizare, adaptare la orice situație, spirit de observație, capacitate de analiză analitică, munca în echipă, rezistent la stres, disponibil la deplasări.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Service / Reparatii, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Satu-Mare, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

-Definirea și conturarea portofoliului de clienți;
-Menținerea relațiilor profesionale în permanență cu clienții;
-Contactul permanent cu clienții în ceea ce privește ultimele noutăți și necesități ale acestora;
-Preluarea, recepția mărfii și a facturilor de la furnizori;
-Facturarea, pregatirea și expedierea mărfii catre clienți;
-Pregatirea actelor contabile (contabilitate primară);
-Efectuarea necesarului lunar în ceea ce privește nevoile companiei;
-Încercarea de a găsi soluții pentru rezolvarea problemelor de orice natură întâmpinate;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti;
-Vizita permanentă a clienților în vederea menținerii unei mai bune colaborări pe un termen îndelungat;
-Negocierea contractelor cu clienții și furnizorii;
-Prezentarea și ofertarea produselor comercializate;
-Suport technic și găsirea celei mai bune solții pentru client.

01.08.2016 - 30.09.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Asistența managementului cu activități de zi cu zi și organizarea jurnalului;
- Responsabil pentru parcul auto;
- Respectarea responsabilităților zilnice;
-Participarea la cursurile de instruire COSHH, prevenirea incendiilor și evacuarea de urgență, controlul infecțiilor, igiena alimentară, prim ajutor, salvgardare, capacitate mentală și DoLS, epilepsie, manipulare manuală;
- Asigurarea evidenței zilnice;
- Oferirea de sprijin pentru terapii și programări medicale;
- Responsabilitățile zilnice pentru evaluarea nevoilor specifice și auditul calității;
- Crearea de legături cu asistența medicală și personalul pentru a maximiza calitatea vieții zilnice a rezidenților.

01.01.2016 - 31.08.2016

Departament: transport / distributie

Titlu Job: sofer taxi

Responsabilitati:

-Dirijarea clienților în funcție de rutele pre-rezervate și cerințele clientului;
-Respectarea politicilor și procedurilor interne legate de utilizarea vehiculului și siguranță;
-Menținerea relațiilor excelente cu clienții pentru promovarea serviciului;
-Dirijarea și ridicarea clienților de la adresa specificată;
-Respectarea confidențialității clientului.

01.09.2015 - 31.12.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

- Respectarea procedurilor interne legate de utilizarea echipamentelor și a vehiculului companiei;
- Participarea la planificarea rutelor pentru întâlniri de afaceri cu clienți și potențiali clienți;
- Pregătirea pentru întâlniri de afaceri;
- Participarea la întâlniri de vânzări;
- Pregătirea ofertelor de preț pentru potențiali clienți;
- Semnarea contractelor pentru servicii profesionale și bunuri comerciale (transformarea potențialilor clienți, în clienți permanenți);
- Cercetare și analiză de piață;
- Menținerea relațiilor cu clienții prin vizite regulate, întâlniri și rapoarte;
- Participarea la expoziții;
- Promovarea produselor și trimiterea listelor și ofertelor de prețuri de vânzare.

01.12.2010 - 31.05.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager transport/ expeditor internaȚional

Responsabilitati:

-Definirea și conturarea portofoliului de clienți;
-Menținerea relațiilor profesionale în permanență cu clienții;
-Primirea și confirmarea comenzilor de transport;
-Coordonarea șoferilor de la încarcare până la descărcarea mărfii;
-Efectuarea comenzilor de transport catre transportatorii parteneri și intocmirea dosarelor complecte ale acestora;
-Contactul permanent cu clienții în ceea ce privește livrarea mărfii acestora;
-Preluarea corespondenței, facturilor, actelor efectuate în urma transportului și înregistrarea în baza de date a companiei în vederea menținerii evidenței acestora;
-Facturarea, pregatirea și expedierea actelor catre clienți în urma efectuării transportului;
-Pregatirea actelor contabile (contabilitate primară);
-Evidența încasărilor de la clienți și a plăților către furnizori;
-Efectuarea necesarului lunar în ceea ce privește firma și mașinile din dotarea acesteia;
-Încercarea de a găsi soluții pentru rezolvarea problemelor de orice natură întâmpinate;
-Coordonarea echipei;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti.

01.04.2008 - 31.03.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

-Definirea și conturarea portofoliului de clienți;
-Menținerea relațiilor profesionale în permanență cu clienții;
-Contactul permanent cu clienții în ceea ce privește ultimele noutăți și necesități ale acestora;
-Preluarea, recepția mărfii și a facturilor de la furnizori;
-Facturarea, pregatirea și expedierea mărfii catre clienți;
-Pregatirea actelor contabile (contabilitate primară);
-Efectuarea necesarului lunar în ceea ce privește nevoile companiei;
-Încercarea de a găsi soluții pentru rezolvarea problemelor de orice natură întâmpinate;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti;
-Vizita permanentă a clienților în vederea menținerii unei mai bune colaborări pe un termen îndelungat;
-Negocierea contractelor cu clienții și furnizorii;
-Prezentarea și ofertarea produselor comercializate;
-Suport technic și găsirea celei mai bune solții pentru client.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Oradea, Facultatea de Ştiinţe Economice din Oradea.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Tehnician in Administratia Publica la Colegiul Tehnic „ Mihai Viteazul” din Oradea.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close