Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.12.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2009

obiectiv

 

Sunt o persoana dedicata, muncitoare si perseverenta, incercand intodeauana sa-mi depasesc propriile limite pentru a imbunatati calitatea muncii mele. Comunicarea este un lucru esential pentru mine si folosesc aceasta calitate ca o baza pentru a construi relatii puternice si viabile atat cu colegii de echipa cat si cu clientii. Incerc in permanenta sa evoluez profesional, sunt deschisa modurilor noi de lucru, iar orice dificultate o privesc ca pe o provocare si nu neaparat ca pe un obstacol. Cred in bunatate, ambitie si empatie, prin urmare, caut sa am alaturi oameni care m-ar putea ajuta sa cresc nu numai profesional, ci si ca fiinta umana.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- Identificarea nevoilor clientilor, prezentarea produselor, prezentarea ofertei de pret si finalizarea vanzarilor;
- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti prin cresterea numarului de clienti noi si mentinerea contactului cu cei existenti;
- Stabilirea si participarea la intalniri cu clientii, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea acestora;
- Negocierea ofertei de pret si intocmirea actelor aditionale cu clientii activi;
- Urmarirea si realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual si cresterea constanta a profitului;
- Urmarirea si solutionarea problemelor legate de plati, termene de plata si datorii;
- Facturarea si organizarea livrarilor in cel mai scurt timp posibil;
- Informarea clientilor cu privire la modificarea legislatiei ce vizeaza produsele companiei si sustinerea intereselor firmei;
- Colaborarea cu echipe mixte: graficieni-productie.

01.11.2014 - 30.09.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

- Discutii cu Directorul General privind obiectivele lunare de vanzari si incasari;
- Sedinta cu echipa privind stabilirea targetului de vanzari, si repartizarea zonelor pentru agentii aflati pe distributie;
- Stabilirea targetului de incasari si urmarirea zilnica a incasarilor.
- Realizarea rapoartelor de vanzari, incasari, datorii pe echipa, agent, client si transmiterea acestora catre Directorul General;
- Intocmirea masurilor necesarea in cazul intarzierilor la plata in conformitate cu politica firmei ( transmiterea situatiei cu depasiri scadente catre departamentul. juridic );
- Sprijin si raspundere pentru intreaga activitate a agentilor in realizarea obiectivelor stabilite (referitor la vanzari, distributie, incasari, termene de plata, datorii, rabaturi, premii, penalizari, disciplina, program de lucru, relatii cu clientii, tinuta, comportament, pastrarea bunurilor pe care le au in dotare);
- Revizuirea periodica a performantelor si evaluarea agentilor;
- Participarea la tirguri si expozitii de profil;
- Monitorizarea evolutiei pietelor tinta si optimizarea ofertei in functie de cerintele si tendintele acestora;
- Intocmirea listei de pret impreuna cu Directorul General si celelalte departamente implicate;
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, partenerii si reteaua de distributie;
- Furnizarea de recomandari si feedback Directorului General pe probleme specifice de vanzare si distributie.

01.09.2013 - 31.10.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

- Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor si a facturilor pe avans;
- Urmarirea facturilor scadente la plata pentru furnizori si prestatori de servicii;
- Intocmirea notificarilor catre clienti pentru intarzierea la plata;
- Urmarirea derularii contractelor si scadenta acestora.
- Evidenta concediilor de odihna, obiectelor de inventar, bonuri de consum si delegatii;
- Stabilirea împreună cu Directorul General programul zilnic al activităţilor si intalnirilor, urmarirea respectarii acestora si reprogramarea in caz de nevoie;
- Comunicarea celor implicaţi cu schimbările intervenite;
- Convocarea participanţilor la şedinţele departamentului;;
- Participarea activ la proiectele noi indicate de Directorul General şi păstrarea legăturii cu persoanele implicate în vederea derulării şi a finalizării proiectelor;
- Primirea vizitatorilor (furnizori, clienti, institutii publice, etc) organizarea si indeplinirea activitatilor de protocol;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele din cadrul firmei.

01.08.2012 - 31.08.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- Primirea corespondentei (trimisa prin posta, electronic sau fax) si
distribuirea personalului careia i-a fost repartizata;
- Preluarea apelurilor telefonice si directionarea in functie de cererea
interlocutorului;
- Asigurarea si raspunderea de expedierea in bune conditii a tuturor
faxurilor si scrisorilor;
- Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
- Primirea si cazarea clientilor;
- Identificarea cerintelor si oferirea informatiilor necesare;
- Intocmirea actelor necesare cazarii clientelor (contracte de turism);
- Promovarea serviciilor oferite clientilor;
- Eliberarea notelor de plata, incasarea platilor si organizarea plecarii
clientilor;
- Intocmirea facturilor, dupa caz;
- Arhivarea in ordine a documentelor;
- Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor in limita
posibilitatilor.
- Implicarea in organizare de evenimente (concerte, aniversari,etc).

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Managementul Afacerilor la Management Marketing in Afaceri Economice din Pitesti.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Relatii Internationale si Studii Europene la Facultate Stiinte Socio-Umane din Pitesti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close