de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.09.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.11.2005

obiectiv

 

-

Salariu: nespecificat

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Controlul calitatii, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2008 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: manager sistem de management al calitatii

Responsabilitati:

- Imbunatatirea Sistemului de Management existent
- Implementarea, certificarea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale si securitatii informatiei
- Gestionarea documentelor sistemului de management
- Efectuarea auditului intern si emiterea rapoartelor de audit
- Verificarea gradului de implementare a masurilor preventive si corective in vederea mentinerii si imbunatatirii sistemului de management
- Initierea sedintelor de analiza de management si raportarea catre management a proceselor derulate in cadrul Companiei cu privire la sistemul de management integrat
- Intocmirea documentatiilor pentru obtinerea certificatelor / autorizatiilor necesare desfasurari activitatii (AFER, APDP, ANRE, AMCOR, Min. Mediului, AACR s.a.)
- Expert evaluator in cadrul proiectului: Servicii pentru procesul de evaluare a proiectelor depuse în cadrul Axei prioritare 1 a Programului Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”
- Realizarea planificarilor proiectelor derulate in cadrul Romair Consulting cu ajutorul soft-urilor Primavera si Microsoft Project
- Intocmirea manualului de asigurare a calitatii pentru urmatoarele proiectele, in calitate de expert asigurarea calitatii:
* “Modernizarea si reabilitarea drumului de centura al Municipiului Targoviste” – Servicii de dirigentie de santier
* “Reabilitarea si modernizarea retelei de strazi urban – Oras Mizil – Servicii de supervizare si asistenta tehnica”
* “Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor de Reabilitare si extindere a infrastructurii in Orasul Rupea”
* “Managementul regional al deseurilor urbane si ecologizarea rampelor de deseuri din judetul Satu Mare”
* “Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Gorj, Romania”
* “Asistenta tehnica pentru Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in Jud. Ilfov – lot 2: Asistenta tehnica pentru suprevizarea lucrarilor si proiectare”
- Intocmirea manualului de proceduri de supervizare pentru urmatoarele proiectele, in calitate de expert asigurarea calitatii:
* “Managementul regional al deseurilor urbane si ecologizarea rampelor de deseuri din judetul Satu Mare”
* “Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Gorj, Romania”
* “Asistenta tehnica pentru Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in Jud. Ilfov – lot 2: Asistenta tehnica pentru suprevizarea lucrarilor si proiectare”
- Intocmirea documentatie conform ISO 14001:2005 in cadrul proiectului: ”Asistenta tehnica pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Giurgiu”
- Intocmirea procedurilor de control al documentelor si controlul inregistrarilor si arhivarea in cadrul elaborarii manualului de proceduri UIP din cadrul urmatoarelor proiecte:
* „Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, Ëxtinderea si Reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Maramures”
* Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor - Reabilitarea si Modernizarea Sistemelor de Apa si Canalizare in judetul Prahova
* “Asistenta tehnica pentru Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in Jud. Ilfov – lot 2: Asistenta tehnica pentru suprevizarea lucrarilor si proiectare”

01.11.2006 - 30.11.2008

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: specialist in domeniul calitatii

Responsabilitati:

 Imbunatatirea Sistemului de Management existent
 Implementarea, certificarea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii si mediului
 Imbunatatirea si mentinerea certificatelor de calitate si mediu in conformitate cu standardele ISO 9001 & ISO 14001
 Gestionarea documentelor sistemului de management integrat calitate-mediu
 Verificarea si analizarea documentelor referitoare la sistemul de management integrat calitate-mediu si intocmirea rapoartelor de audit
 Verificarea gradului de implementare a masurilor preventive si corective in vederea mentinerii si imbunatatirii sistemului de management calitate-mediu in organizatie
 Intocmirea documentatiilor pentru obtinerea certificatelor si autorizatiilor (tehnice)

01.04.2006 - 31.10.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant sistem calitate

Responsabilitati:

 Consultanta pentru implementarea in diferite organizatii a sistemelor de management al calitatii si mediului in conformitate cu standardele ISO 9001 si ISO 14001
 Realizarea de audituri interne
 Implementarea Sistemelor de Management al Calitatii si Mediului in conformitate cu stanadardele ISO 9001 si ISO 14001 cadrul Primariei orasului Victoria
 Extinderea Sistemului de Management al Calitatii implementat in cadru; Primariei din Brasov catre Directiile Consiliului Local Brasov
 Implementarea Sistemului de Management al Calitatii in cadrul Directiilor Apelor Romane –DA Somes – Tisa; DA Crisuri; DA Mures; DA Banat; DA Olt; DA Buzau – Ialomita; DA Siret; DA Prut; DA Dobrogea – Litoral.
 Efectuarea Auditului Intern in cadrul Primariei Brasov
 Efectuarea Auditului Intern in cadrul Directiilor de Ape mai sus mentionate

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Doctorat: Responsabilitate sociala in invatamant superior / Dezvoltare Durabila / Sisteme de Management la Universitatea Politehnica din Bucuresti din Bucuresti.
2012 - 2012 Doctorat: Stagiu doctorat la Universitat Autònoma de Barcelona din Barcelona.
2006 - 2008 Masterat: Calitate in inginerie si design la Universitatea Politehnica din Bucuresti din Bucuresti. Nota examen Disertatie 9.50
2001 - 2006 Facultate / Colegiu: Ingineria si Managementul Calitatii la Universitatea Politehnica din Bucuresti din Bucuresti. Nota examen Diploma 10.00
1997 - 2002 Liceu: Informatica la P.T.T.R. din Bucuresti. Nota Bacalaureat 8.96

Premii

Certificari
Oct 2015 - Oct 2015: Seminar Noutati ISO 9001 si 14001 - editia 2015

Dec 2014 - Dec 2014: Manager al sistemelor de management al calitatii
Curs acreditat CNFPA
Dec 2014 - Dec 2014: Public Speaking
Certificat de absolvire
May 2014 - May 2014: Diploma Formator
Curs acreditat CNFPA
Apr 2013 - Apr 2013: Modul Dezvoltare Durabila
In cadrul programului de doctorat
Apr 2013 - Apr 2013: Modul Etica in cercetare
In cadrul programului de doctorat
Jun 2010 - Jun 2010: Auditor de terta parte pentru Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale conform SA 8000
Acreditat SAAS
Jun 2010 - Jun 2010: Auditor de terta parte pentru Sistem de Management al Securitatii Informatiei conform ISO 27001:2005
Inregistrat IRCA
Nov 2008 - Dec 2008: Certificat de absolvire Auditor Mediu
Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse
Oct 2008 - Oct 2008: Implementarea Sistemelor de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale

Sep 2006 - Sep 2006: Implementarea Sistemelor de Management al Mediului
Diploma pentru Sisteme de Management de Mediu in urma absolvirii cursului de Sisteme de Management de Mediu – conform ISO 14001 organizat de SRAC, recunoscut CNFPA
Sep 2006 - Sep 2006: Auditor intern

Jun 2006 - Jun 2006: Certificat Competenta Lingvistica – limba franceza
Universitatea Politehnica Bucuresti
Jun 2006 - Jun 2006: Pregatire Personal Didactic
Certificat de absolvire a cursului din cadrul Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic – Universitatea Politehnica Bucuresti
Apr 2006 - Apr 2006: Implementarea Sistemelor de Management al Calitatii
Seminar organizat de TUV Cert
Lucrari publicate
Aug 2014: Considerations on Implementation of a Social Accountability Management System Model in Higher Education

Apr 2014: Model of assessing a social accountability management system for higher education

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close