Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.09.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.11.2008

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Am revenit in Romania dupa aproape 5 ani petrecuti in Marea Britanie. Acolo, am lucrat atat in Hospitality cat si in Banking, reusind sa obtin rezultate foarte bune si recomandari de top pentru fiecare dintre cele doua industrii. Acum lucrez ca si HR Manager si studiez in acelasi timp la programul de Master in limba engleza al Universitatii din Craiova: " International Economics and Business Administration". Imi doresc nespus o posibilitate de a-mi pune in valoare experienta si de a o transpune intr-un business de succes, aici, acasa. Stiu ca Romania are potential de crestere si vreau sa fac parte din echipa celor care sprijina activ aceasta dezvoltare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci, Management

Oras de lucru: Caracal, Craiova, Drobeta-Turnu-Severin, Ramnicu-Valcea, Targu Jiu, Calafat

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

Pregatirea bugetelor de HR si adoptarea lor pentru o mai buna predictibilitate
Coaching: ma asigur de nivelul de pregatire profesionala al fiecaruia dintre colegi SSM: garant al respectarii normelor de siguranta si protectie in munca Strategie de HR la nivel de magazin: analiza si actiune la nivel micro/ macro cu privire la numarul de angajati din magazin si la departamentele din care acestia fac sau vor face parte, in functie de CA si de gradul de profitabilitate Recrutare si integrare pentru noii angajati: stabilirea strategiilor de recrutare, interviuri, testari, documentatii angajare, integrare si formare Negocierea salariilor, decizii cu privire la gradul profesional incadrat Rol in comitetul de directie al magazinului: drept de veto pentru oricare actiune gandita si propusa ce impacteaza activitatea magazinului

01.01.2019 - 31.03.2020

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist in recrutare - regional

Responsabilitati:

Organizarea de evenimente de recrutare in regiunea SV Oltenia Intervievarea potentialilor candidati Efectuarea trainingului pentru candidatii admisi Pregatirea si inregistrarea contractelor de mediere Plasarea candidatilor admisi catre un angajator din UE Suportul si sustinerea candidatilor plasati deja in cadrul angajatorilor din UE Activitati de promovare la nivel regional prin intermediul social media, web, evenimente Colaborarea cu restul echipei internationale Indatoriri administrative si de evidenta

01.07.2018 - 31.12.2018

Departament: banci

Titlu Job: property sales specialist

Responsabilitati:

Lider al unei echipe de 10-15 Consultanti, aveam urmatoarele indatoriri:
Pregatirea si programarea evacuarilor in caz de neplata a creditelor ipotecare;
Rezolvarea aspectelor legale implicate: decizii judecatoresti, contracte cu executori judecatoresti;
Stabilirea strategiei de vanzare a imobilelor : pe piata/ la licitatie;
Stabilirea pretului cerut si a strategiei de reduceri de pret in functie de raspunsul pietei;
Pregatirea documentatiei pentru vanzare;
Analiza si negocierea ofertelor;
Incheierea vanzarilor prin colaborarea cu firmele de avocatura si brokeraj partenere.
Trainingul echipei, in special pe aspectele strategiei de piata si de stabilire a preturilor.
Valoarea vanzarilor supravegheate personal a depasit 1mil lire sterline/luna





01.09.2016 - 31.07.2018

Departament: banci

Titlu Job: personal banking manager

Responsabilitati:

Dezvoltarea, testarea, intermedierea si asigurarea calitatii produselor de banking: conturi curente, carduri de credit, imprumuturi personale, conturi de economii, investitii, asigurari.
Lider al echipei ce prelucra statisticile trimestriale din departament;
Relationship Manager pentru 5 sucursale, inclusiv a doua cea mai mare a grupului, situata in centrul Londrei.
Employee of the first Quarter - 2017 pe intregul sector- peste 2000 angajati;
Banking Manager of the month- de 2 ori in 2017

01.01.2016 - 30.09.2016

Departament: banci

Titlu Job: administrator credite ipotecare

Responsabilitati:

Prelucrarea documentelor depuse catre dosarele pentru credit ipotecar, analiza documentelor de identificare, adresa, viza. Responsabil pentru relationarea cu avocatii intermediari si brokerii de credite. Responsabil pe departament cu schimbarile materiale/nemateriale ale aplicatiilor de credit ipotecar.

01.07.2015 - 31.01.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: foh transformation manager

Responsabilitati:

Implementarea unor noi sisteme de lucru, in intreg departamentul de Front of House pentru cele 5 hoteluri ale companiei localizate in Bournemouth, Dorset(UK). Asigurarea activitatilor de training si recrutare a personalului necesar pe durata activa a proiectului de transformare. Acesta a fost un proiect cu un target de 6 luni, timp in care am reusit cu succes implementarea lui.

01.11.2014 - 31.07.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: reception manager

Responsabilitati:

Recrutarea de personal, planificarea turelor, trainingul receptionerilor si al personalului de noapte, responsabil cu incasarile si verificarea activitatii angajatilor. Rezolvarea reclamatiilor. La numai 4 luni de la desemnarea Angajatul lunii, in Ianuarie 2015, am fost selectat din nou Angajatul lunii pentru intreg grupul(55 hoteluri)

01.07.2014 - 30.11.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: senior receptionist

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: International Economics and Business Administration la Universitatea din Craiova din Craiova.
2011 - 2014 Facultate: Management si Administrarea Afacerilor la Universitatea din Craiova din Craiova.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close