Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.03.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.10.2005

obiectiv

 

Sa fiu un consultant, coach de top in domeniul business/resurse umane.

Salariu: 5.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

Responsabila pentru implementarea politicilor si directivelor owner-ului, astfel incat acestea sa se regaseasca si sa fie aplicate prin intermediul procedurilor si reglementarilor departamentale; conducerea si managementul de succes al departamentului resurse umane in conformitate cu directia strategica stabilita de conducerea companiei (50-250 angajati, grup de societati);
• Planificarea posturilor, rolurilor echipei si stabilirea organigramei dep.-lui, astfel incat sa existe un grad ridicat de asumare, transparenta & suport pentru echipa din subordine si angajatii din subordine sa aiba sarcini, responsabilitati si obiective concrete, conforme cu competentele corespunzatoare postului; Organizarea si coordonarea activitatii departamentului, astfel incat sa fie realizat impactul asteptat transpus in rezultate cuantificabile (administrare de personal si salarizare);
• Capacitatea de a realiza in mod autonom activitatile de administrare de personal: angajare, modificari pe parcursul executarii contractului de munca, incetarea relatiilor de munca, orice tip de adeverinta; Monitorizarea aplicarii procedurilor de administrare a personalului, astfel incat evidenta informatiilor sa fie realizata/pastrata corect si sa fie respectate toate prevederile legale si cele interne;
• Elaborarea si implementarea unei metodologii de recrutare si de selectie, astfel incat capitalul uman sa devina resursa strategica si un avantaj competitiv al companiei; experienta in recrutare personal de management si personal executiv (calificare inalta si necalificati), capacitatea de a implementa un proces de recrutare de la elaborarea profilului de post pana la procesul de integrare si validarea candidatului pe post dupa expirarea perioadei de proba;
• Elaborarea si implementarea/gestionarea unui sistemde evaluare valid al angajatilor, astfel incat sa se stabileasca diferenta dintre profilul postului si profilul angajatului, sa se constate gradul de indeplinire al indicatorilor de performanta, sa sa se realizeaze cresterea constanta a nivelului de competente profesionale necesare postului; implementarea unui sistem de evaluare ce urmarea realizarea a 4 categorii de obiective pe post, identifica nivelul de performanta in baza indicatorilor de performanta criteriali scalati (evaluare lunara si anuala);
• Elaborarea si implementarea unei culturi de Self Management, de feedback, astfel incat angajatii sa sa fie capabili sa-si propuna obiective, sa-si stabileasca directii clare de actiune si sa cuantifice propriile rezultate;
• Monitorizarea costurilor de personal, astfel incat deciziile la nivel de dep. si de companie sa fie luate tinand cont de indicatorii de costuri reali;
• Organizarea si desfasurarea intalnirilor individuale si de grup in vederea stabilirii planului de dezvoltare profesionala (plan de cariera);
• Planificarea si organizarea de sesiuni de training si de coaching care sa faciliteze dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor;
• Aplicarea planului de integrare organizationala a noilor angajati, astfel incat sa se obtina adaptarea la cerintele postului si climatul organizational al noilor angajati in max. o luna;
• Faciliteaza comunicarea intra si interdepartamentala, astfel incat transferul de informatii sa respecte criteriile corectitudinii, integritatii, eficientei;
• Monitorizarea sistemului de relatii de munca al organizatiei, astfel incat indicatorii sociali (masurati trimestrial) sa ofere informatii clare si concrete privind eficacitatea in munca, calitatea produselor/serviciilor;

01.01.2012 - 31.07.2013

Departament: management

Titlu Job: expert formare

Responsabilitati:

Dezvoltarea Centrului Naţional de Formare Continuă, elaborarea pachetelor de formare (dosare acreditare, metodologii de formare, manuale de formare), livrarea, evaluarea programelor de formare, colaborare cu echipa de formatori / Proiectul FORTE – Formare trainică pentru parteneriat social/ POSDRU.

01.03.2010 - 31.05.2010

Departament: management

Titlu Job: expert formare

Responsabilitati:

Elaborarea materialelor de training (manuale, caiete și fise de lucru, etc) și a unui instrument complementar programului de formare adresat profesioniștilor comunitari “Manual pentru profesionişti specialişti în incluziune socială” (co-autor) / Proiect „Participarea grupurilor vulnerabile în economia socială” POSDRU/14/6.1/S/9

01.05.2008 - 31.07.2016

Departament: management

Titlu Job: formator

Responsabilitati:

Am participat in calitate de FORMATOR in cadrul cursurilor de formare acreditate pentru ocupatiile:
- FORMATOR - 8 cursuri, 93 participanti
- MANAGER PROIECT - 6 cursuri, 81 participanti
- ASISTENT MATERNAL - 4 cursuri, 39 participanti

01.05.2008 - 31.12.2013

Departament: management

Titlu Job: manager proiecte, formator

Responsabilitati:

Manager proiecte de formare locale si nationale, acreditate si cu obiective de formare specifice,
Formator, expert formare – conceperea materialelor de formare (curricule, manuale, fișe de lucru, etc); elaborarea, planificarea, organizarea, livrarea, evaluarea programelor de formare; conducerea echipei de formare, elaborarea dosarelor pentru programe de formare; elaborare pachete de promovare a cursurilor de formare etc.
Scriere şi management de proiecte; activităţi de reprezentare

01.09.2006 - 31.05.2007

Departament: management

Titlu Job: manager proiect,

Responsabilitati:

Coordonator program advocacy; Formator, elaborarea şi livrarea unui curs de self-advocacy, elaborarea unei broşuri tematice; Consultant pentru 10 organizaţii neguvernamentale în planificarea şi implementarea campaniilor de advocacy; Membru al biroului de gestionare.

01.02.2004 - 31.05.2006

Departament: management

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Planificare şi elaborare, programe de monitorizare în domeniul protecţiei copilului şi familiei;
Elaborarea şi punerea în aplicare a Planului Strategic al Centrului; Elaborarea strategiei de PR;
Monitorizarea eficienţei utilizării resurselor;Managementul de birou, inclusiv a activităţilor operaţionale şi de fondul de sensibilizare; Activităţi de reprezentare.

01.10.2002 - 31.05.2006

Departament: management

Titlu Job: coordonator de programe, secretar al apscf

Responsabilitati:

Monitorizarea implementării strategiei APSCF; Project-design şi activităţi de coordonare şi monitorizare;
Asigurarea dialogului permanent între APSCF şi membrii acesteia; Promovarea APSCF la nivel internaţional; Dezvoltarea de strategii regionale; Fondul de sensibilizare, iniţierea colaborărilor cu donatori şi parteneri strategici; Organizarea de întâlniri la nivel înalt.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Masterat: PSIHOTERAPIE la Asociaţia Română de Psihodramă Clasică din Bucuresti. PSIHOTERAPEUT in PSIHODRAMA CLASICA - program acreditat de Colegiul Psihologilor din România (CPR), Federaţia Română de Psihoterapie (FRP) şi Federaţia Europeană a Organizaţiilor de psihodramă (FEPTO)
2004 - 2005 Masterat: Advocacy şi Schimbări Sociale. Planificarea, implementarea și monitorizarea activităților advocacy și lobby la Centrul de Resurse al Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Drepturile Omului din Republica Moldova din Chisinau.
1999 - 2002 Facultate: PSIHOLOGIE SI MANAGEMENT la Universitatea de Stat din Chisinau. Facultatea de Psihologie şi Psihopedagogie

Premii

Calificari
Oct 2016: DIRECTOR GENERAL SOCIETATE COMERCIALA - certificat absolvire ANC - Reorganizarea, dezvoltarea și consolidarea afacerii - Managementul maparii proceselor organizatorice - Managementul gestionării performantelor angajatilor - Managementul strategic al companiei. Realizarea și implementarea strategiei corporate

May 2016: CREAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMELOR DE EVALUARE - Realizarea si implementarea managementului prin obiective - Realizarea si implementarea managementului standardelor de performanta - Realizarea si implementarea sistemelor de evaluare

Apr 2016: Tehnici și Metode Profesionale de COACHING PENTRU MANAGERI -

Mar 2016: SISTEM DE RECRUTARE KRUGER RECRUITMENT SYSTEM - Psihologia minciunii - Decodificare disonanței cognitive în recrutare - Psihologia interviului psihologic - Recrutarea specializată

Feb 2016: LEADERSHIP COACHING sau COACHINGUL DE DEZVOLTARE - PRP/people reconstruction process

Mar 2012 - Apr 2012: Manager proiect. Certificare (CNFPA/ANC)
Competențe dobândite: Stabilirea scopului proiectului; Stabilirea cerinţelor de management integrat al proiectului; Planificarea activităţilor şi jaloanelor proiectului; Gestiunea utilizării costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiect; Realizarea procedurilor de achiziţii pentru proiect; Managementul riscurilor; Managementul echipei de proiect; Managementul comunicării în cadrul proiectului; Managementul calităţii proiectului.
Oct 2007 - Jan 2008: Formator. Certificare (CNFPA/ANC)
Competențe dobândite: Pregătirea formării; Realizarea activităţilor de formare; Evaluarea participanţilor la formare; Aplicarea metodelor şi tehnicilor speciale de formare; Marketing-ul formării; Proiectarea programelor de formare; Organizarea programelor şi a stagiilor de formare; Evaluarea, revizuirea şi asigurarea calităţii programelor şi a stagiilor de formare
Lucrari publicate
Nov 2014: AUTOR si coordonator volum: Trandafirul micului prinț. O nouă viziune asupra copilului: ghid pentru părinți și educatori, ISBN 978-606-93574-1-5

May 2010: Co-AUTOR: Manual pentru profesioniști specialiști în incluziune socială

Feb 2007: Co-AUTOR broșură: Advocacy și self-advocacy. Elemente de bază

Conferinte
May 2014: Minfulness pe înțelesul tuturor
organizator Editura Herald
May 2014: Mindfulness: o nouă perspectivă în psihologie
organizator Editura Herald
Apr 2014: Integral education for sustenable development: from information and competences to achievement of autonomy. / Educația integrală pentru dezvoltare durabilă: de la cunoștințe și competențe la dobândirea autonomiei
Prezentare publică: International Conference EUB - 2014 „Ecology of the XXIst century – Scientific Research and Envirounmental Education”
Proiecte
Oct 2006 - Jan 2015: Susținerea a peste 100 de sesiuni de formare neacreditate pe tematici sociale, de dezvoltare profesionala si personala
Formari neacreditate pe tematici sociale, de dezvoltare profesionala si personala adresate: părinților și educatorilor, profesorilor, personalului implicat in serviciile sociale, persoanelor cu funcții administrative (primari, secretari de primării, membri ai Consiliului Comunitar Consultativ) ș.a.
Oct 2006 - Jan 2015: Susținerea a peste 50 de cursuri de formare acreditate pentru ocupațiile: formator, manager proiect, asistent maternal și asistent social.

Voluntariat
Sep 1999 - Jul 2002: Centrul National de Prevenire a Abuzului fata de Copil
seminarii de prevenire a abuzului fata de copil adresate copiilor si parintilor



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close