 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 09.02.1966 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:08.03.1996 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Manager Resurse Umane
Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
23.08.2010 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: manager resurse umane Responsabilitati: Manager Resurse Umane Petrofac Romania (peste 900 de angajati)
Coordonator al tuturor activitatilor de management al resurselor umane: recrutare, inductie, administrare personal, inregistrare expati, salarizare, comp&ben, training, evaluarea performantei, relatia cu sindicatele, editare, negociere CCM si RI, legislatia muncii, etc. Realizari: Am preluat prin transfer 920 de persoane cu respectarea si indeplinirea tuturor cerintelor legale. Am asigurat continuitatea platii salariilor si a altor drepturi salariale (tichete de masa, tichete sociale, alte drepturi prevazute in CCM) fara sincope.
Am realizat o relatie buna cu reprezentantii sindicatelor.
Am implementat sistemul de evaluare a activitatii/performantei.
Am implementat proceduri de inregistrare a prezentei (pontaje), pastrarea documentelor (CIM si acte aditionale impreuna cu doc justificative) si a datelor in format electronic, procedura de payroll, cercetare disciplinara, template-uri pentru decizii bilingve,si altele.
|
|
03.01.2007 - 30.04.2010 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: manager resurse umane Responsabilitati: Manager Resurse Umane - Divizia Mentananta si Administrare (950 angajati) cu atributii in toate domeniile HR, responsabil strategie divizie:
Recrutare: specificatii de recrutare, stabilire mediu de difuzare a anunturilor de recrutare pe specific (eficienta anunt), al doilea interviu.
Inductie: contacte saptamanale cu noii angajati (pana in 3 luni), feed-back, coaching.
Training: determinare nevoi training, organizare training, urmarire rezultate
Managementul performantei: stabilire obiective, evaluare angajati.
Comp&ben: adaptarea politicii generale UTI la specificul diviziei
Administrare: urmarire documente la angajare, acte aditionale, cercetari disciplinare, pontaje, urmarire respectare legislatie privind salarizarea, CCM (negociere, acte aditionale), grila salarizare, buget al departamentului, exit interview
Organizare: propuneri organigrama, ROF, fise de post, proceduri, comunicare, analize (normare, evaluare volum de munca, dimensionare posturi, fise de post pentru posturi noi)
Motivare: determinarea indicelui de satisfactie al angajatilor, plata in acord, adaptare tehnici de motivatie la individ, team building
Adaptarea politicii generale de personal UTI la specificul diviziei
Alte activitati:
Participare in constructia ofertei de servicii catre clienti la partea de activitati necesare, numar de personal, bugetare cheltuieli salariale si alte cheltuieli cu personalul (cheltuieli initiale pentru infiintare post).
Responsabil strategie divizie cu urmatoarele atributii: urmarire lunara a stadiului de indeplinire a obiectivelor diviziei (financiare si non-financiare), participare la proiectare/modificare strategie. Realizari: Am angajat a 60 de persone in 3 luni de zile (august, septembrie, octombrie 2007) pentru inceperea activitatii la 4 contracte de mentenanta si servicii, pe posturile de tehnician service curenti slabi, electrician, instalator, frigotehnist, dispeceri securitate dispeceri mentenanta, administratori contracte, manageri operationali.
De asemenea am angajat analist financiar, director filiale, bid manager.
Am contribuit la dezvoltarea teritoriala a societatii prin angajari in jud Cluj, Bihor, Iasi, Dolj, Alba etc.
Am infiintat in 1 luna 2 puncte de lucru (Suceava, Braila)
Propuneri de infiintare/modificare structuri organizatorice locale si centrale pentru indeplinirea cerintelor specifice de business.
Proiectarea si implementarea unui sistem de plata in acord direct.
Participare directa (responsabil proces, key user) in customizare si implementare a noului program ERP de gestionare a tuturor resurselor in domeniul resurselor umane, pontaje si salarizare.
Proiectare si implementare proceduri referitoare la recrutare, administrare personal, pontaj, etc.
|
|
01.06.2004 - 23.12.2006 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: manager resurse umane Responsabilitati: Gestionare dosare personal, evaluarea activitatii personalului, recrutare, interviuri pentru angajare, analize ale gradului de ocupare (incarcarea) personalului, organizare cursuri formare, efectuare training si integrare pentru noii angajati, evaluarea anuala a activitatii, metode de stimulare si motivare, anchete disciplinare, legatura cu sindicatul Realizari: Am angajat in 2005 - 84 persoane, 2006 -25 persoane, de la Director Productie la muncitor necalificat, economisti juristi, etc. Am participat la intocmirea si negocierea CCM, la intocmirea ROI si ROF, am elaborat fisele posturilor pentru toate activitatile din societate, reducerea ratei fluctuatiei de personal |
|
21.11.2003 - 15.04.2004 Departament: productie Titlu Job: director tehnic Responsabilitati: coordonare activitate fabrica, verificare cantitate/calitate produse finite zilnic, stocuri materii prime, reparatii planificate/accidentale program sau stabilirea prioritatilor la activitatea de mentenanta, propuneri sanctiuni/recompense personal, organizarea personalului pe schimburi Realizari: Am redus numarul de ore stationare datorita defectelor la utilaje cu 60%, am realizat aceeasi productie cu personal mai putin cu 10% |
|
17.09.2002 - 17.11.2003 Departament: inginerie Titlu Job: inginer organizare productie Responsabilitati: Analizarea si eficientizarea fluxurilor de productie, imbunatatirea metodelor de munca pentru obtinerea unui produs, normarea activitatii Realizari: Am stabilit metode de munca in conditiile micsorarii numarului de personal necesar si pastrarii constante a productiei |
|
04.04.1999 - 29.12.2001 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: administrator retea Responsabilitati: Administrarea unei retele de 8 PC † server cu WIN NT4.
Lector de cursuri soft Dos, WIN, MS Office, Internet
Realizari: Am sustinut 20 de cursuri de training in utilizarea PC pentru cursanti cu varste intre 20 si 55 de ani.
Am realizat suporturi de curs, am organizat examene. |
|
04.02.1994 - 29.12.2001 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: analiza muncii-normator Responsabilitati: Analizarea metodelor de munca si imbunatatirea lor, stabilirea a gradului de incarcare a personalului productiv sau auxiliar. |
|
12.09.1985 - 03.02.1994 Departament: productie Titlu Job: electrician-intretinere Responsabilitati: intretinere si reparatii grupuri de pompare (motor†pompa) |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Carnet de conducere cat B Premii Curs Organizarea muncii si normare - noiemb 1999 - mart 2000
Curs CODECS - Managementul resurselor Umane - ian-mart 2006
Curs CODECS - Mangamentul Relatiilor cu Clientii - iulie - sept 2006
Curs CODESC - Management Finanaciar - oct 2006 - ian 2007 |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) italiană(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|