Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.08.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.2004

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie care sa recunoasca, sa respecte si sa promoveze valorile umane.

Salariu: nespecificat

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Management

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - 31.03.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

• Asamblul activitatilor referitoare la recrutarea, selectia, angajarea, integrarea in munca, dezvoltarea si motivarea resurselor umane.
• Activitati orientate spre utilizarea eficienta a resurselor companiei cu aportul esential al angajatilor.
• Apliacarea de metode si tehnici manageriale cu scopul optimizarii performantelor angajatilor si implicit cresterii performantelor companiei.
• Coordonarea departamentului HR administrativ
• Activitati orientate spre utilizarea eficienta a resurselor companiei cu aportul esential al angajatilor.
• Planificarea strategica a activitatilor de promovare ale companiei
• Stabilirea strategiei de comunicare interna si externa
• Negociaza, mentine si dezvolta relatiile profesionale cu colaboratorii si institutiile statului
• Coordonarea furnizorilor si a achizitiilor
• Consultanta in Dreptul Muncii si mentinerea relatiilor cu avocatii companiei

01.12.2008 - 31.01.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

• Asamblul activitatilor referitoare la recrutarea, selectia, angajarea, integrarea in munca, dezvoltarea si motivarea resurselor umane.
• Activitati orientate spre utilizarea eficienta a resurselor companiei cu aportul esential al angajatilor.
• Apliacrea de metode si tehnici manageriale cu scopul optimizarii performantelor angajatilor si implicit cresterii performantelor companiei.
• Implicarea in problemele administrative.
• Activitati orientate spre utilizarea eficienta a resurselor companiei cu aportul esential al langajatilor.
• Planificarea strategica a acitivitatilor de promovare
• Stabilirea strategiei de comunicare interna si externa
• Negociaza, mentine si dezvolta relatiile profesionale cu colaboratorii
- gestionarea cu succes a unei echipe de 500 de angajati din 5 sedii diferite din Romania
- o colaborare extrem de frumoasa si reusita cu 5 responsabili HR locali care sunt in subordinea directa
- am atins obiectivele /targhetele lunare, anuale de persoane, fte
-imbunatatirea imaginii interne si externe a companiei
-o buna cunoastere a legislatiei muncii
- organizare optima a bazelor de date
- asigurarea tuturor documentelor din departamentul HR
-
d.na Marilena Cotarlici -inspector Resurse Umane
dl. Radu Gheorghiu -administrator
-premii in functie de realizarea targhetului lunar

02.05.2007 - 31.07.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor limba italiana

Responsabilitati:

- pregatirea profesionala a angajatilor - curs de conversatie, limba italiana

01.09.2006 - 31.12.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: instructor de pregatire profesionala, responsabil resurseumane si responsabil pr

Responsabilitati:

• Formarea profesionala a angajatilor – Cursuri de limba italiana si comunicare
• Activitati de marketing – promovarea imaginii interne si externe a companiei
• Contacte cu mass-media
• Planuri de comunicare, interviuri
• Evaluari ale angajatilor
• Campanii de recrutare si interviuri
• Implicarea in problemele administrative
• Rezolvarea unor anumite aspecte legate de contractele individuale de munca ale angajatilor

- am recrutat numarul de persoane dorit de conducerea companiei, persoanele recrutate au corespuns profilului cerut.
- am format angajatii care aveau un nivel 0 de limba italiana si comunicare.
- am facut sa existe o comunicare interna indispensabila.
- am avut grija intotdeauna ca imaginea interna si externa a companiei sa-si pastreze integritatea.
- am consolidat relatiile cu colaboratorii.
- am reusit sa am o comunicare si o colaborare perfecta cu superiorii, colegii si angajatii.
- in administratie am actionat intotdeauna in mod ordonat si organizat.
- Mihaela Dobirceanu- responsabil Resurse UmaneBacau
- Florentina Vasiliu - director Recrutare
- Franco Carugo- director Resurse Umane
- Tiberio Salvatori- General Manager
- Bogdan Iftime- inginer de sistem
- BONURI DE MASA
- ASIGURARE

09.01.2006 - 09.03.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: stagiator

Responsabilitati:

• Activitati de marketing:cercetare de piata, atragerea potentialilor clienti
• Analiza presei si monitorizarea prezentei clientilor in presa prin realizarea unei reviste a presei (sectorul economic-business)
• Contacte cu mass-media
• Realizarea si traducerea articolelor, comunicatelor de presa si a interviurilor
• Planuri de comunicare
• Organizare de evenimente

24.10.2005 - 31.12.2005

Departament: relatii publice

Titlu Job: stagiator

Responsabilitati:

• Realizarea revistei presei italiene si internationale (sectorul IT&C)
• Analiza calitativa si cantitativa a revistei presei
• Actualizarea Data Base-ului jurnalistilor internationali
• Analiza proiectelor de comunicare
• Participarea activa la evenimente (conferinte, seminare)
• Analiza si organizarea evenimentelor
• Lansare de produse IT&C

studii

 

Facultati:

2005 - 2006 Masterat: Metodologii de baza ale Informaticii si ale Comunicarii pentru Stiintele Umanistice”: la Università degli Studi di Milano, Italia din Milano.
1999 - 2004 Facultate: Filologie la Universitatea Alexandru Ioan-Cuza, Facultatea de Litere din Iasi. Diploma de Licenta –„ Miturile ovidiene in opera lui Dante Aligheri, Divina Comedie”
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic Gheorghe Vranceanu din Bacau.

Facultati in straiatate

Facolta' degli studi di Foggia, Italia, Anul IV cu bursa de studiu SOCRATES/ERASMUS - 2002 - 2003

Università degli Studi di Milano, Italia,Master in
Metodologii de baza ale Informaticii si ale Comunicarii pentru Stiintele Umanistice: 15 februarie 2005- 15 februarie 2006

Premii

Certificari
Nov 2012 - Nov 2012: MANAGER RESURSE UMANE Euro Best Team Bucuresti

Feb 2010 - Feb 2010: INSPECTOR in Domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca S.C. Protect Consulting, Bacau

Jun 2008 - Jul 2008: INSPECTOR RESURSE UMANE Scoala de Studii Comerciale Bacau

May 2008: MANAGEMENTUL PROIECTELOR, Iasi, Institutul Roman de Training

Apr 2008: TEHNICI DE COMUNICARE, S.C. XLWORLD IASI

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close