 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 02.08.1981 Permis conducere: Cat., Data obtinerii:02.09.2005
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Inginerie, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Banci, Alimentatie / HoReCa, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2019 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: manager restaurant si cofetarie Responsabilitati: Organizarea și conducerea activităților unitatii conform normelor interne.
Supravegherea și coordonarea echipei din subordine in scopul livrarii de servicii de calitate.
Asigurarea și supravegherea activității de aprovizionare cu produse alimentare de calitate.
Implementarea strategiei de marketing la nivelul unitatii(tehnici de promovare, programele, etc) si politica de preturi in scopul cresterii volumului vanzarilor in unitate,
Fidelizarea clienților prin servicii rapide, calitative si prin retete delicioase.
Verificarea starii de curatenie a unitatii si a spatiilor inconjuratoare (terasa,spatiu verde)
Supervizarea inregistrarii tranzactiilor derulate in contabilitatea unitatii in scopul mentinerii complete si concrete a evidentei lor, in conformitate cu legislatia in vigoare. |
|
01.04.2011 - 31.05.2019 Departament: vanzari Titlu Job: sef statie adjunct Responsabilitati: Coordonarea echipei aflate in subordine cu scopul derularii eficiente a operatiunilor si livrarii serviciilor de calitate.
Organizarea inventarelor lunare si intocmirea situatiilor finale.
Supervizarea procesului de servire a clientilor in cadrul statiei in conformitate cu standardele companiei si in scopul cresterii satisfactiei acestora si a loializarii lor.
Propunerea de solutii care sa duca la cresterea vanzarilor, atat la produsele petroliere cat si la cele din magazin.
Intocmirea comenzilor pentru magazin.
Urmarirea respectarii normelor interne privind rotatia stocurilor.
Verificarea respectarii normelor de receptia marfurilor (termen de garantie, calitatea si cantitatea,respectarea comenzii).
Intocmirea NIR pentru facturile marfurilor din magazin.
Programarea turelor de lucru astfel incat programul sa fie acoperit eficient cu resursele existente.
Supervizarea mentenantei echipamentelor statiei si a statiei per ansamblu in scopul prevenirii disfuntionalitatilor si a remedierii lor prompte. |
|
01.07.2009 - 31.12.2010 Departament: management Titlu Job: manager vanzari Responsabilitati: Urmarirea si implementatea obiectivelor vanzarii lunare si anuale.
Urmarirea desfasurarii in bune conditii a contractelor incheiate.
Evaluarea si estimarea potentialului de vanzari, monitorizarea pietei concurente, dezvoltarea portofoliului de clienti ai firmei prin identificarea de noi oportunitati
Monitorizarea si contributia la calitatea serviciilor oferite de echipa de vanzari din subordine, conceperea si implementarea strategiilor de vanzari.
Trainingul noilor agenti de vanzari in privinta procedurilor comerciale si politicii comerciale pe fiecare brand in parte
Organizarea si verificarea functionarii sistemelor de vanzare din cadrul companiei, supervizarea echipei de vanzari din subordine Bucuresti si in tara, intocmirea target-urilor lunare.
Elaborarea si implementarea politicilor comerciale in vederea cresterii profitului firmei rezultat din vanzari
Conceperea si dezvoltarea de planuri operationale.
Dezvoltarea si implementarea conceptului de spirit de echipa.
Asigurarea suportului necesar echipei de vanzari referitor la preturi,disponibilitate stoc,import-export.
Gestionarea contractelor si a relației cu clienții.
Gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor si propunerea variantelor pentru optimizarea financiară.
Implementarea si verificarea sistemului HACCP
Responsabilitatea bunei desfășurări a activității de producție
Urmărirea realizării producției în conformitate cu planul de vanzari
Coordonarea introducerii în fabricatie ă produselor noi
Administrarea activității personalului din subordine si monitorizarea consumurilor specifice de materii prime și materiale
Garantarea excelenței operaționale si reducerea costurilor
Optimizarea operațiunilor si nivelul de profitabilitate |
|
01.03.2005 - 31.07.2009 Departament: management Titlu Job: manager vanzari Responsabilitati: Urmarirea si implementatea obiectivelor vanzarii lunare si anuale.
Urmarirea desfasurarii in bune conditii a contractelor incheiate.
Evaluarea si estimarea potentialului de vanzari, monitorizarea pietei concurente, dezvoltarea portofoliului de clienti ai firmei prin identificarea de noi oportunitati
Monitorizarea si contributia la calitatea serviciilor oferite de echipa de vanzari din subordine, conceperea si implementarea strategiilor de vanzari.
Trainingul noilor agenti de vanzari in privinta procedurilor comerciale si politicii comerciale pe fiecare brand in parte
Organizarea si verificarea functionarii sistemelor de vanzare din cadrul companiei, supervizarea echipei de vanzari din subordine Bucuresti si in tara, intocmirea target-urilor lunare.
Elaborarea si implementarea politicilor comerciale in vederea cresterii profitului firmei rezultat din vanzari
Conceperea si dezvoltarea de planuri operationale.
Dezvoltarea si implementarea conceptului de spirit de echipa.
Asigurarea suportului necesar echipei de vanzari referitor la preturi,disponibilitate stoc,import-export.
Gestionarea contractelor si a relației cu clienții.
Gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor si propunerea variantelor pentru optimizarea financiară.
Implementarea si verificarea sistemului HACCP
Responsabilitatea bunei desfășurări a activității de producție
Urmărirea realizării producției în conformitate cu planul de vanzari
Coordonarea introducerii în fabricatie ă produselor noi
Administrarea activității personalului din subordine si monitorizarea consumurilor specifice de materii prime și materiale
Garantarea excelenței operaționale si reducerea costurilor
Optimizarea operațiunilor si nivelul de profitabilitate |
|
01.05.2000 - 31.10.2004 Departament: inginerie Titlu Job: lucrător ctc Responsabilitati: Urmărirea planurilor de acțiuni.
Verifica produsele realizate pe flux si la final conform specificațiilor.
Realizeaza controlul si gestionarea informațiilor referitoare la produsele neconformă.
Participarea la analize tehnice pentru produsele fabricate.
Participă la proiectele de transfer si de dezvoltare a produselor de fabricatie.
Gestionează înregistrările rezultate in urma activităților realizate.
Reducerea costurilor non-calitate.
Imbunatatirea continuă ă calității.
Realizarea si prezentarea rapoartelor periodice.
|
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2012 Facultate: Management si Iginerie la Universitatea Bioterra din Bucuresti.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|