Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.08.1981

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:02.09.2005

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Inginerie, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Banci, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager restaurant si cofetarie

Responsabilitati:

Organizarea și conducerea activităților unitatii conform normelor interne.
Supravegherea și coordonarea echipei din subordine in scopul livrarii de servicii de calitate.
Asigurarea și supravegherea activității de aprovizionare cu produse alimentare de calitate.
Implementarea strategiei de marketing la nivelul unitatii(tehnici de promovare, programele, etc) si politica de preturi in scopul cresterii volumului vanzarilor in unitate,
Fidelizarea clienților prin servicii rapide, calitative si prin retete delicioase.
Verificarea starii de curatenie a unitatii si a spatiilor inconjuratoare (terasa,spatiu verde)
Supervizarea inregistrarii tranzactiilor derulate in contabilitatea unitatii in scopul mentinerii complete si concrete a evidentei lor, in conformitate cu legislatia in vigoare.

01.04.2011 - 31.05.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: sef statie adjunct

Responsabilitati:

Coordonarea echipei aflate in subordine cu scopul derularii eficiente a operatiunilor si livrarii serviciilor de calitate.
Organizarea inventarelor lunare si intocmirea situatiilor finale.
Supervizarea procesului de servire a clientilor in cadrul statiei in conformitate cu standardele companiei si in scopul cresterii satisfactiei acestora si a loializarii lor.
Propunerea de solutii care sa duca la cresterea vanzarilor, atat la produsele petroliere cat si la cele din magazin.
Intocmirea comenzilor pentru magazin.
Urmarirea respectarii normelor interne privind rotatia stocurilor.
Verificarea respectarii normelor de receptia marfurilor (termen de garantie, calitatea si cantitatea,respectarea comenzii).
Intocmirea NIR pentru facturile marfurilor din magazin.
Programarea turelor de lucru astfel incat programul sa fie acoperit eficient cu resursele existente.
Supervizarea mentenantei echipamentelor statiei si a statiei per ansamblu in scopul prevenirii disfuntionalitatilor si a remedierii lor prompte.

01.07.2009 - 31.12.2010

Departament: management

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

Urmarirea si implementatea obiectivelor vanzarii lunare si anuale.
Urmarirea desfasurarii in bune conditii a contractelor incheiate.
Evaluarea si estimarea potentialului de vanzari, monitorizarea pietei concurente, dezvoltarea portofoliului de clienti ai firmei prin identificarea de noi oportunitati
Monitorizarea si contributia la calitatea serviciilor oferite de echipa de vanzari din subordine, conceperea si implementarea strategiilor de vanzari.
Trainingul noilor agenti de vanzari in privinta procedurilor comerciale si politicii comerciale pe fiecare brand in parte
Organizarea si verificarea functionarii sistemelor de vanzare din cadrul companiei, supervizarea echipei de vanzari din subordine Bucuresti si in tara, intocmirea target-urilor lunare.
Elaborarea si implementarea politicilor comerciale in vederea cresterii profitului firmei rezultat din vanzari
Conceperea si dezvoltarea de planuri operationale.
Dezvoltarea si implementarea conceptului de spirit de echipa.
Asigurarea suportului necesar echipei de vanzari referitor la preturi,disponibilitate stoc,import-export.
Gestionarea contractelor si a relației cu clienții.
Gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor si propunerea variantelor pentru optimizarea financiară.
Implementarea si verificarea sistemului HACCP
Responsabilitatea bunei desfășurări a activității de producție
Urmărirea realizării producției în conformitate cu planul de vanzari
Coordonarea introducerii în fabricatie ă produselor noi
Administrarea activității personalului din subordine si monitorizarea consumurilor specifice de materii prime și materiale
Garantarea excelenței operaționale si reducerea costurilor
Optimizarea operațiunilor si nivelul de profitabilitate

01.03.2005 - 31.07.2009

Departament: management

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

Urmarirea si implementatea obiectivelor vanzarii lunare si anuale.
Urmarirea desfasurarii in bune conditii a contractelor incheiate.
Evaluarea si estimarea potentialului de vanzari, monitorizarea pietei concurente, dezvoltarea portofoliului de clienti ai firmei prin identificarea de noi oportunitati
Monitorizarea si contributia la calitatea serviciilor oferite de echipa de vanzari din subordine, conceperea si implementarea strategiilor de vanzari.
Trainingul noilor agenti de vanzari in privinta procedurilor comerciale si politicii comerciale pe fiecare brand in parte
Organizarea si verificarea functionarii sistemelor de vanzare din cadrul companiei, supervizarea echipei de vanzari din subordine Bucuresti si in tara, intocmirea target-urilor lunare.
Elaborarea si implementarea politicilor comerciale in vederea cresterii profitului firmei rezultat din vanzari
Conceperea si dezvoltarea de planuri operationale.
Dezvoltarea si implementarea conceptului de spirit de echipa.
Asigurarea suportului necesar echipei de vanzari referitor la preturi,disponibilitate stoc,import-export.
Gestionarea contractelor si a relației cu clienții.
Gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor si propunerea variantelor pentru optimizarea financiară.
Implementarea si verificarea sistemului HACCP
Responsabilitatea bunei desfășurări a activității de producție
Urmărirea realizării producției în conformitate cu planul de vanzari
Coordonarea introducerii în fabricatie ă produselor noi
Administrarea activității personalului din subordine si monitorizarea consumurilor specifice de materii prime și materiale
Garantarea excelenței operaționale si reducerea costurilor
Optimizarea operațiunilor si nivelul de profitabilitate

01.05.2000 - 31.10.2004

Departament: inginerie

Titlu Job: lucrător ctc

Responsabilitati:

Urmărirea planurilor de acțiuni.
Verifica produsele realizate pe flux si la final conform specificațiilor.
Realizeaza controlul si gestionarea informațiilor referitoare la produsele neconformă.
Participarea la analize tehnice pentru produsele fabricate.
Participă la proiectele de transfer si de dezvoltare a produselor de fabricatie.
Gestionează înregistrările rezultate in urma activităților realizate.
Reducerea costurilor non-calitate.
Imbunatatirea continuă ă calității.
Realizarea si prezentarea rapoartelor periodice.

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Facultate: Management si Iginerie la Universitatea Bioterra din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close