Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.09.1973

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie in care principiile de baza sa fie axate pe profesionalism,dezvoltare continua,munca in echipa,tranparenta pentru a contribui la cresterea cotei de piata a acesteia.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Import - export, Controlul calitatii, Banci, Management

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii cu clientii bancii

Responsabilitati:

Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti persoane fizice si persoane juridice;
Promovarea produselor;
Urmarirea si atingerea obiectivelor de vanzare;
Stabilirea si dezvoltarea strategiei de vanzare;
Identificarea nevoilor clientilor ,oferirea solutiilor financiare,cross-selling;
Coordonarea procesului de creditare;
Atragerea si negocierea costurilor produselor de pasiv;
Realizarea operatiunilor financiare solicitate de clienti;
Pregatirea si transmiterea rapoartelor in mod periodic;
Identificarea fluxului de eficientizare a activitatii;
Realizarea si dezvoltarea procesului de recuperare creante;
Preluarea din atributiile Branch Managerului in lipsa acestuia;
Urmarirea evolutiei pietei financiare;

01.08.2007 - 31.07.2016

Departament: banci

Titlu Job: relationship manager

Responsabilitati:

Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti retail;
Promovarea produselor;
Urmarirea si atingerea obiectivelor de vanzare;
Stabilirea si dezvoltarea strategiei de vanzare;
Identificarea nevoilor clientilor ,oferirea solutiilor financiare,cross-selling;
Coordonarea procesului de creditare;
Atragerea si negocierea costurilor produselor de pasiv;
Realizarea operatiunilor financiare solicitate de clienti;
Pregatirea si transmiterea rapoartelor in mod periodic;
Identificarea fluxului de eficientizare a activitatii;
Realizarea si dezvoltarea procesului de recuperare creante;
Gestionarea portofoliului de debitori aflati in procesul de executare silita;
Reprezentarea intereselor bancii in cadrul licitatiilor;
Mentinerea relatiilor cu executorii judecatoresti;
Monitorizarea procesului de executare silita;
Preluarea din atributiile Branch Managerului in lipsa acestuia;
Urmarirea evolutiei pietei financiare;

01.08.2006 - 31.08.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: sef raion dulciuri

Responsabilitati:

Supervizarea activitatii raionului dulciuri;
Participarea la stabilirea obiectiveor si a strategiei de vanzare;
Comunicarea obiectivelor si organizarea echipei in vederea atingerii acestora;
Verificarea activitatii comerciale din cadrul raionului;
Propuneri concrete de aprovizionare si intocmirea de comenzile de marfa urmarind ca linie principala raportul stoc-vanzari;
Identificarea, contactarea şi intretinerea relatiilor cu furnizorii;
Gestionarea si intretinerea stocului pe produsele specifice raionului, asigurând interfaţa între client si magazin;
Menţinerea şi monitorizarea comenzilor zilnice;
Coordonarea procesului de receptie marfa;

01.08.2001 - 31.08.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

Urmarirea realizarii planului de vânzări;
Verificarea desfăşurarii efective a procesului de vânzare;
Mentinerea unui standard ridicat de profesionalism al intregii echipe;
Respectarea măsurilor de motivare şi sancţionare a personalului din subordine;
Mentinerea unui climat favorabil îndeplinirii sarcinilor de lucru;
Implementarea si mentinearea planurilor de acţiune în vederea creşterii vânzărilor;
Promovează respectul reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul echipei precum şi în relaţiile cu persoanele din afara firmei;
Asigura calitatea serviciilor pre-vanzare;
Rezervarea si emiterea bilete de avion in tara si strainatate;
Consultanţă, vânzare directă şi fidelizarea portofoliului de clienţi;
Identificarea şi atragerea de clienţi noi;
Contact continuu cu clientii pentru a fluidiza activitatea, preluarea problemelor aparute si solutionarea acestora;

01.09.1996 - 30.11.2000

Departament: vanzari

Titlu Job: ticketing agent

Responsabilitati:

Realizarea planului de vânzări;
Rezervari si emiteri bilete de avion in tara si strainatate;
Consultanţă, vânzare directă şi fidelizarea portofoliului de clienţi;
Identificarea şi atragerea de clienţi noi;
Intocmirea de rapoarte privind vanzarile catre companiile aerienetransportatoare;
Inregistrarea,verificarea evidentei biletelor si a incasarilor obtinute
Intocmeste si verifica decontarile cu transportorii;
Participa la inchierea contractelor cu transportorii;
Indeplinirea sarcinile trasate de seful direct si respectarea prevederile din ROI;

01.11.1995 - 30.09.1996

Departament: altele

Titlu Job: statistician

Responsabilitati:

Colaborare in realizarea de studii pentru investigarea si analizarea potentialului local;
Culegerea si prelucrarea date statistice aferente activitatii de exploatare miniera;
Imbunatatirea permanenta a structurii bazei de date interne si actualizeaza periodica a datele;
Intocmirea si raportarea situatiilor zilnice,lunare,trimestriale si anuale a productiei realizate ;

01.09.1991 - 30.09.1996

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de limba engleza

Responsabilitati:

Intocmirea planificarilor trimestriale conform programei scolare;
Organizarea şi dirijarea activităţilor de predare-învăţare;Modul de organizare a cunoştinţelor de transmis şi forma de transmitere ;
Creerea de condiţii optime în vederea receptării cunoştinţelor (material vizual relevant în cantitate suficientă);
Transmiterea cunoştinţelor gradat, într-o succesiune logică;
Utilizarea materialelor didactice adecvate;
Identificarea şi valorificarea posibilităţilor de învăţare ale elevilor;
Capacitatea de organizare a procesului de instruire în forme şi prin situaţii de învăţare adecvate posibilităţilor de învăţare ale elevilor.
Asigurarea formării competenţelor specifice disciplinei;
Selectarea situaţiilor de învăţare care să asigure formarea competenţelor specifice disciplinei , fiecărui elev;
Intocmirea planificarilor trimestriale conform programei scolare;
Eficientizarea relaţiei profesor/familie

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Facultatea de Ştiinţe Economice la Universitatea din Oradea din Oradea.

Premii

Certificari
Oct 2010 - Oct 2010: Achieve Global Romania / Credit Europe Bank
“Cum sa dezvolti relatia cu clientii”
Apr 2008 - Apr 2008: Sales Academy-Professional Selling / Credit Europe Bank
“Non-Aggressive Consultative Selling”
Jan 2003 - Sep 2003: International Air Transport Association & Univesal Federation of Travel Agents' Associations – Montreal
“Certificat de atestare - IATA/UFTAA ”
Feb 2002 - Apr 2002: Academia Informatizata pentru Stiinte Tehnice,Economice,de Drept si Administratie “ION I.C.BRATIANU” - Bucuresti
“Certificat de Competenta Lingvistica ”
Mar 2001 - May 2001: Worldspan – Global Travel Information Services
“Certificat de atestare -Curs Worldspan in Ticketing”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20