Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.04.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.2014

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Slobozia

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti micro

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea proactiva a produselor si serviciilor bancii si a subsidiarelor pentru clienti existenti si potentiali microintreprinderi si persoane fizice autorizate;
-Atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii de asistenta si vanzari, in concordanta cu standardul de calitate al bancii;
-Administrarea propriului portofoliu de clienti;
- Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de cross-selling;
-Realizarea sarcinilor si obiectivelor, in conformitate cu reglementarile legale si interne;
-Respectarea prevederilor interne referitoare la modul de primire si servire clienti;
-Pregatirea si analizarea dosarelor de credit, conform instructiunilor in vigoare ;
-Indeplinirea sarcinilor si obiectivelor stabilite in conformitate cu reglementarile legale si interne.

01.01.2016 - 30.04.2017

Departament: banci

Titlu Job: partener clienti retail

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea proactiva a produselor si serviciilor bancii si a subsidiarelor pentru clientii persoane fizice
-Identificarea nevoile clientilor si a oportunitatilor de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate;
-Fidelizarea clientilor prin calitatea produselor si a serviciilor oferite
-Promovarea la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile aflate in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice
-Supravegherea riscurilor si optimizarea rentabilitatii relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata
-Realizarea sarcinilor si obiectivelor, in conformitate cu reglementarile legale si interne
-Respectarea prevederilor interne referitoare la modul de primire si servire clienti
-Pregatirea si analizarea dosarelor de credit, conform instructiunilor in vigoare
-Acordarea de credite si urmarirea calitatatii portofoliului de credite acordate
-Cautarea si atragerea de noi clienti

01.12.2014 - 31.01.2016

Departament: banci

Titlu Job: consilier clientela si operatiuni

Responsabilitati:

- Dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu
-Vanzarea produselor si serviciilor bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale
-Proactivitate in relatia cu clientii, consilierea si identificarea nevoilor clientilor,
-Fidelizarea clientilor prin calitatea produselor si a serviciilor oferite
-Promovarea la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile aflate in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice
-Urmarirea cresterii rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client
-Urmarirea evolutiei soldurilor si a operatiunilor clientilor importanti
-Supravegherea riscurilor si optimizarea rentabilitatii relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata
-Urmarirea evolutiei relatiilor cu clientii, consilierea si rezolvarea reclamatiilor in colaborare cu alte servicii ale bancii ;
Respectarea prevederilor interne referitoare la modul de primire si servire clienti
-Actualizarea datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare
-Pregatirea si analizarea dosarelor de credit, conform instructiunilor in vigoare
-Acordarea de credite si urmarirea calitatatii portofoliului de credite acordate
-Urmarirea si contactarea clientilor din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina inactivarea lor;
-Cautarea si atragerea de noi clienti
-identificarea clientilor potentiali,
-Colaborearea cu consilierii CLICOM/ CLIPRO pentru atragerea managementului sau salariatilor;
Participarea la actiunile de :
-animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospecti

- Formare, organizate la nivel local si/sau central, sustinerea examenelor necesare, solicitate de dispozitiile legale
-cunoasterea normelor si instructiunilor specifice clientilor persoane fizice si aplicarea corecta a acestora.
-Aplicarea prevederilor programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism

01.08.2013 - 31.12.2014

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

-Realizarea vanzarii si promovarea produselor, cu exceptia celor de creditare ;
- oferirea de informatii generale despre produsele de creditare. Daca este cazul orientarea clientilor catre consilierii de clientela ;
-Inregistrarea in aplicatiile informatice produsele comercializate;
-Urmarirea indeplinirii obiectivelor personale comerciale ;
-Fidelizarea clientilor prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
-gestiunarea portofoliului propriu ;
-Participarea la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospecti ;
-Asigurarea serviciilor legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei ;
- Asigurarea verificarii autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati ;
-Asigurarea efectuarii operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.);
-Efectuarea operatiunilor in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunilor initiate de consilierii de clientela ;
-Verificarea documentelor aferente pentru toate operatiunile realizate ;
-Asigurarea procesarii ordinelor de plata si schimburilor valutare in cont emise de clienti, sau dupa caz verificarea si transmiterea in back office in vederea operarii ;
-Emiterea extraselor de cont la cererea clientilor ;
-Gestionarea cererilor clientilor legate de activitatea de carduri ;
-Efectuarea operatiunilor solicitate de clienti privind cecurile de calatorie si asigurarea comercializarii acestora;
-Solicitarea supervizarii operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare ;
-Asigurarea securitatii zilnice a operatiunilor verificand jurnalul de operatiuni ;
-Arhivrea jurnalelelor si rapoartelor electronic / letric in functie de instructiunile primite;
-Asigurarea arhivarii documentelor aferente operatiunilor efectuate ;
-Cunoasterea si respectarea regulillor de securitate, respectarea confidentialitatii codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice utilizate;
-Aplicarea prevederilor Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism.
-Asigurarea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor pentru care se efectueaza operatiuni bancare.
-Cunoasterea Normelor si Instructiunilor specifice clientelei retail si aplicarea corecta a acestora ;
-Asigurarea confidentialitatii informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.

01.03.2012 - 01.06.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

-Verificarea documentelor contabile;
-Introducerea documentelor in programul SAGA;
-Gestionarea si arhivarea documentelor;
-Utilizarea P.C.;
-Efectuarea de calcule specifice;
-Lucrul în echipa;

Realizari:

Datorita practicii am reusit sa pun in aplicare cunostintele dobandite in facultate.

01.06.2010 - 01.09.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

- Verificarea documentelor contabile;
- Introducerea documentelor in SAGA;
- Gestionarea si arhivarea documentelor;
- Utilizarea P.C.;
- Efectuarea de calcule specifice;
- Lucrul în echipa;

Realizari:

Datorita practicii am reusit sa pun in aplicare cunostintele dobandite in facultate.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Contabilitate si informatica de gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Denumirea masterului este: Economia proprietatilor imobiliare
2009 - 2012 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2005 - 2009 Colegiu / Studii postliceale: Matematica-Informatica intensiv la Colegiul National "Mihai Viteazul" din Slobozia.

Premii

Traininguri
Oct 2013 - Oct 2013: RISC OPERATIONAL

Oct 2013 - Oct 2013: REGLEMENTARI FATCA

Oct 2013 - Oct 2013: REFLEX COMERCIAL

Oct 2013 - Oct 2013: MYBRD MOBILE - TRAIN THE SELLERS

Oct 2013 - Oct 2013: MODUL OFERTA PRODUSE SI SERVICII BRD SI IBANK PENTRU NOU ANGAJATI

Oct 2013 - Oct 2013: CLIENTUL IN POLE POSITION

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close