 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 26.08.1990 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:20.07.2008 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Pasionat de banking, tehnologie si oameni,urmaresc sa-mi ating obiectivele personale si profesionale bazandu-ma intodeauna pe principii solide si pe increderea in fortele proprii.
Caut sa devin mai bun si sa imi aduc aportul la imbunatirea relatiilor si proceselor in mediul in care activez.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time, Proiect / Sezonier Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Banci, Management Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2017 - prezent Departament: banci Titlu Job: manager relatii clienti Responsabilitati: Activitatea de Manager Relatii Clienti din cadrul BT presupune dezvoltarea relatiilor de afaceri cu clientii Bancii sau cu potentialii clienti, in raport cu nevoile acestora si obiectivele stabilite de Banca pe segmentul Retail.
O componenta importanta a activitatii este intretinerea relatiilor comerciale cu portofoliul de clienti alocati din conventii, portofoliu propriu, respectiv clienti de casa, ai Sucursalei.
|
|
01.08.2016 - 30.06.2017 Departament: banci Titlu Job: ofiter relatii clienti Responsabilitati: Postul ocupat in cadrul CEC Bank a contribuit mult la insusirea principiilor aplicate in relatia cu clientii si a procedurilor de creditare PF. In activitatea mea am urmarit mentinerea unei imagini corespunzatoare Bancii, oferind o consiliere calitativa clientilor, si am acordat suport agentiei, atat prin dezvoltarea portofoliului de clienti, cat si prin abordarea privind activitatea interna. |
|
01.07.2014 - 30.06.2016 Departament: vanzari Titlu Job: ofiter call-center |
|
01.07.2012 - 31.07.2012 Departament: banci Titlu Job: practica profesionala Responsabilitati: Arhivarea documentelor, însuşirea unor operatiuni specifice creditarii persoanelor fizice, familiarizarea cu compartimentele din instituţia bancară. |
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2014 Masterat: Fiscalitate la Babes Bolyai din Cluj Napoca.
2011 - 2014 Facultate: Administratie Publica la Babes Bolyai din Cluj Napoca.
2009 - 2012 Facultate: Finante si Banci la Babes Bolyai din Cluj Napoca.
Premii Hobby-uri
citit, plimbari in aer liber, excursii, sport
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|