Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.08.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.07.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Pasionat de banking, tehnologie si oameni,urmaresc sa-mi ating obiectivele personale si profesionale bazandu-ma intodeauna pe principii solide si pe increderea in fortele proprii. Caut sa devin mai bun si sa imi aduc aportul la imbunatirea relatiilor si proceselor in mediul in care activez.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti

Responsabilitati:

Activitatea de Manager Relatii Clienti din cadrul BT presupune dezvoltarea relatiilor de afaceri cu clientii Bancii sau cu potentialii clienti, in raport cu nevoile acestora si obiectivele stabilite de Banca pe segmentul Retail.
O componenta importanta a activitatii este intretinerea relatiilor comerciale cu portofoliul de clienti alocati din conventii, portofoliu propriu, respectiv clienti de casa, ai Sucursalei.

01.08.2016 - 30.06.2017

Departament: banci

Titlu Job: ofiter relatii clienti

Responsabilitati:

Postul ocupat in cadrul CEC Bank a contribuit mult la insusirea principiilor aplicate in relatia cu clientii si a procedurilor de creditare PF. In activitatea mea am urmarit mentinerea unei imagini corespunzatoare Bancii, oferind o consiliere calitativa clientilor, si am acordat suport agentiei, atat prin dezvoltarea portofoliului de clienti, cat si prin abordarea privind activitatea interna.

01.07.2014 - 30.06.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: ofiter call-center

01.07.2012 - 31.07.2012

Departament: banci

Titlu Job: practica profesionala

Responsabilitati:

Arhivarea documentelor, însuşirea unor operatiuni specifice creditarii persoanelor fizice, familiarizarea cu compartimentele din instituţia bancară.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Fiscalitate la Babes Bolyai din Cluj Napoca.
2011 - 2014 Facultate: Administratie Publica la Babes Bolyai din Cluj Napoca.
2009 - 2012 Facultate: Finante si Banci la Babes Bolyai din Cluj Napoca.

Premii

Hobby-uri
citit, plimbari in aer liber, excursii, sport



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close