Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.04.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.09.2004

obiectiv

 

-sa lucrez in cadrul uneia dintre cele mai prospere companii multinationale, care sa aiba o politica bine definita si un intr-un colectiv dinamic.

Salariu: 800,00 USD / luna

Beneficii: obtinerea unui venit conform muncii prestate, pregatirii si experientei mele, masina si telefon mobil.

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Suceava

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 09.05.2011

experienta profesionala

 

01.07.2007 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager relatia cu clientii bancii micro/pf

Responsabilitati:

Promovarea si vanzarea produselor bancii, dezvoltarea activitatii bancare; Atragerea de clienti si dezvoltarea unei baze de date cu clienti; Monitorizearea relatiilor de tip imprumut cu persoane fizice si juridice;Participarea la discutii cu clienti nebancari conform planului de marketing; Monitorizarea tuturor legaturilor cu clienti specifici bancii; Negocierea conditiilor generale de afaceri pentru contractele de credit incheiate cu clientii; Urmarirea operatiunilor de creditare pana la rambursarea creditelor acordate clientilor persoane fizice si juridice; Elaboreaza rapoarte periodice referitoare la activitatea desfasurata in intreaga regiune; Colectarea informatiilor cu privire la prezumtivii clientii asigurandu-se ca produsele oferite acestora sunt elaborate in functie de necesitatile clientilor; Verifica sa fie indeplinite toate conditiile pentru acordarea creditului; Analizeaza si evalueaza ce risc poate prezenta pentru banca, apoi prezinta propunerea de acordare credit in comitetului de credite;
Am indeplinit si depasit targhetele impuse cu 150% in anul 2007, 135% in anul 2008, 110% in anul 2009. In anul 2010 targhetele impuse au fost realizate in proportie de 97%.
Am coordonat activitatea pentru cele 8 unitati VBR din subordine pe partea de micro (judetele Suceava si Botosani).
Masina, telefon mobil si bonuri de masa.

01.10.2006 - 31.07.2007

Departament: banci

Titlu Job: responsabil agentia brd obcini

Responsabilitati:

Realizarea bugetului repartizat ;
Elaborarea si urmarirea planului de actiuni comerciale,coordonarea procesului de vanzare si promovare a produselor bancare ;
Identifica si contacteaza clienti in vederea solutionarii solicitarilor de credite ;
Intocmeste documentatia si acorda credite atit persoanelor fizice, cit si persoanelor juridice ;
Analizeaza afacerea si datele financiare ale clientilor, evalueaza bunurile aduse in garantie, viziteaza clientul la sediul firmei ;
Intretine relatia post creditare, monitorizeaza evolutia afacerii clientului prin deplasare la client si analizarea situatiilor financiare ale acestuia ;
Urmarirea incasarii creantelor restante in faza de recuperare pe cale amiabila ;
Urmareste riscurile si optimizarea rentabilitatii unitatii pe care o conduce ;
Urmareste performanta si conduita membrilor echipei, stabileste si evalueaza obiectivele individuale ;
Realizari :
Atingerea obiectivelor lunare, prin realizarea si depasirea bugetului alocat pe total agentie atit la resurse cit si la plasamente ;
Formarea si pastrarea unor relatii de afaceri solide cu toti clientii atit persoane fizice cit si juridice ;
Contributia majora la realizarea obiectivelor comerciale, rentabilizarea activitatii agentiei si obtinerea de rezultate foarte bune ;
Crearea unei echipe eficienta, profesionista si unita.
Am condus o echipa de 3 oameni pe care am reusit sa ii mobilizez si sa ii determin, iar din cele 4 agentii care au fost deschide in aceeasi perioada, agentia la care am lucrat a avut cele mai bune rezultate avand in vedere profitul net pe salariat, numar clienti activi, numar credite acordate, conventii de salarii, etc.
Domnul Director Neamtu Eduard, care a fost seful meu direct.
bonuri de masa si asigurare

01.08.1995 - 31.10.2005

Departament: banci

Titlu Job: analist contabil

Responsabilitati:

Intocmirea tuturor actelor privind evidenta si gestionarea bunurilor bancii, adica mijloace fixe, obiecte de inventar, materiale;
Intocmirea situatiilor financiare prin finalizarea balantelor sintetice si analitice, intocmirea declaratiilor lunare la bugetul de stat in termenele legale, efectuarea de inventare anuale;
Efectuarea de control formalizat si sensibil.
foarte bune
foarte bune
confidential

01.03.1990 - 01.08.1995

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Operatiuni financiar contabile in cadrul compartimentului financiar.

01.09.1988 - 01.03.1990

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Operatiuni contabile in cadrul compartimentului contabilitate.

studii

 

Facultati:

1984-1988 Liceul Economic si de Drept Administrativ Suceava, Sectia Financiar Contabilitate.
1994-1999 Universitatea Spiru Haret Bucuresti, Facultatea de Management Financiar Contabil, Specializarea Finante Banci si Burse de valori.
- sustinerea tezei de licenta in domeniu la ASE Bucuresti.

Activitati extracurriculare

-capacitate de munca in conditii de stres si program prelungit;
-capacitate de analiza financiara eficienta;
-creativitate si gindire analitica;
-capacitate de a lua decizii eficiente;
-capacitatea de a se adapta la orice situatie
-usurinta in comunicare dobandita in urma interactiunii permanente cu clientii,
-spirit de echipa, punctualitate, flexibilitate, ambitie, calm, spirit organizatoric;
-abilitati de comunicare;
-companie placuta la locul de munca;
-capacitatea de organizare eficienta a propriilor activitati si a subalternilor pentru finalizarea obiectivelor trasate;

Premii

Programator calculatoare-curs de 6 luni efectuat in anul 1990 la Centrul de Calcul Suceava.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20