Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.10.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.10.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Un job la o companie multinationala, leader sau in top in domeniul in care activeaza, intr-o pozitie de conducere unde imi pot aplica cunostiintele acumulate si viziunea asupra businessului. Sa fiu inconjurat de oameni motivati spre succes, antrenati spre indeplinirea obiectivelor firmei; care tind sa fie intra-o continua dezvoltare si perfectionare, mereu castigatori in ceea ce fac sau aplica.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - telefon -masina - laptop - bonusuri/procente vanzari -asigurari -concedii platite -altele

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Marketing, Farmacie, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager regional retail si distributie

Responsabilitati:

Director Regional Retail si Distributie zona Centru- Vest
- coordonarea activitatilor de retail in farmaciile proprii (68 farmacii) in judetele- Timis, Caras, Hunedoara, Arad, Alba, Cluj, Salaj, Bihor, Satu- Mare, Baia- Mare, Bistrita, Mures, Alba, Sibiu
- dezvoltarea retelei proprii prin deschidere de noi puncte de lucru si identificarea noilor oportunitati de vanzare
- coordonarea ASM-ilor si stabilirea obiectivelor cantitative si calitative in vederea realizarii CA propusa de companie si profitabilitatea zonei
- analiza periodica asupra activitatilor desfasurate de oamnenii din subordine si evaluarea lor
- stabilirea bugetului anual de investitii pentru departamentul retail
- analiza cheltuielilor cu tertii- propietari spatii, furnizori externi, autoritati ale statului
- mentinerea relatiilor cu autoritatile locale- DSV
- organizarea de evenimente cu parteneri pentru prezentarea si lansarea noilor produse
- verificarea nivelului de cunostiinte a personalului din subordine- evaluare trimestriala
- intalniri cu producatorii pentru stabilirea campaniilor comerciale
- negociere cu producatorii a produselor de portofoliu focus
- stabilirea campaniilor de promovare lunara/trimestriala in farmaciile proprii
- intocmirea raportelor specifice companiei
- analiza Capex a investitiilor facute si perioadei de amortizare

Distributie:
- responsabilitatea si conducerea depozitelor locale: Timisoara, Hunedoara, Cluj
- cooronarea agentilor de vanzari din fiecare judet
- vizite periodice pe teren la clientii terti
- evaluare periodica a profitabilitatii fiecarei zone si stabilirea obiectivelor cantitative si calitative
- training si coaching constant in vederea imbunatarii evolutiei agentilor. Sedinte 1-1, roll-play, spete comerciale si jurice
- analiza financiara a fiecarui client tert- stabilire limite de credit in functie de garantiile oferite, grad de expunere
- verificarea soldurilor din piata
- analiza AEGRM a clientilor Platinum sau KALOC in cazul barterelor sau plata la termen
- stabilirea obiectivului de vanzari independent pe fiecare agent si profitabilitatea lor
- realizarea si monitorizarea rutelor agentilor de vanzari si a masinilor de livrare aferente depozitelor locale
- eficientizarea costurilor depozitelor locale
- responsabil de recrutarea personalului
- mentinerea relatiei cu autoritatile statului
- mentinrea relatiei cu furnizori externi
- identificarea si analiza noilor oportunitati de desfacere- firme de salubritate, firme dezinsectii, spitale, clinici, cabinete si spitale veterinare, primarii locale, adaposturi animale, ferme, abatoare, carmangerii
- participare la licitatiile publice in SEAP - analiza preturi si caiete sarcina
- propuneri catre departamentul productie de produse noi si inovative in functie de informatiile primite de la clienti
- analiza si forecast stoc depozite locale si aprovizionarea corecta pentru o constanta in vanzari retail si distributie
- analiza produselor cu VMS > 90
- eliminarea pierdilor suferite de produse in curs de expirare sau deteriorate
- analiza retururilor retail si distributie

01.07.2012 - 28.02.2018

Departament: management

Titlu Job: manager vanzari farmacii

Responsabilitati:

2014 Manager vanzari farmacii BIHOR si SALAj
- coordonare echipa vanzari formata din 6 agenti teren, 3 operatori telefonici, 2 agenti invovatie/ implementare proiecte,pentru cele 2 judete cu urmatoarele atributii:
- realizarea planului de vanzari in conformitate cu obiectivele companiei
- realizarea planului de profit si optimizarea costurilor pentru realizarea lui (MRP)
- mentinerea si imbunatatirea cu clientii arondati celor doua zone - clienti farmacii
- stabilirea politicii comerciale ale zonei, monitorizarea si implementarea acesteia
- monitorizarea incasarilor, garantiilor (analiza AEGRM), recuperarea datoriilor si evitarea provizioanelor
- optimizare si implementare proiectelor ale companiei
- semnare contracte cu clienti noi si negociere clauzele contractuale cu cei prezenti
- monitorizare departament logistic si contabilitate - implementarea unor noi strategii/ obiective pt optimizare si eficientizare timp, costuri
- organizare evenimente cu partenerii
- analiza risc si cheltuieli- MRP- material requirements planing.
- training constant pentru echipa de vanzari - motivatie echipa
- efectuarea de sedinta saptamanale si lunare pentru stabilirea obiectivelor agentilor de teren
- evaluarea performantelor si gradul de realizare a obiectivelor a fiecarui agent in parte
- efectuarea de vizite duble pe teren saptamanal impreuna cu agentii la clientii arondati
- dupa fiecare vizita finalizata- feedback scris si discutie 1-1 pentru a imbunatati activitatea agentului
- realizarea de rapoarte specifice ,urmarirea si respectarea termenelor limita
- la fiecare 2 luni impreuna cu Directorul National in cadrul sedintei de obiective - evaluarea activitatii prezente si stabilirea urmatoarelor obiective
- sedinta promo impreuna cu departamentul comercial/achizitii asupra stocurilor, rotatiei produselor, precomenzi si propuneri pentru campaniile promo
- realizarea devizelor de salar pentru subordonati si stabilirea bonusurilor/penalizarilor in functie de obiective si gradul de realizare a acestora
- formararea stilului de lucru al agentilor conform standardelor companiei
- responsabil de recrutarea fortei de vanzari- efectuare si participarea la interviurile companiei impreuna cu HR-ul.

2013-2014 ( martie) - reprezentant vanzari farmacii
meantinerea relatiei comerciale cu farmaciile arondate- vanzare, incasare- asigurare sold, stabilire limita de credit, analiza profitabilitate, forecast vanzari si incasari, negociere contracte comerciale si ale clauzele acestora in functie de farmacie, analiza AEGRM- garantii, ipoteci, contracte cu alte societati ale farmaciilor, cash-flow, implementare a proiectelor companiei

2012-2013 reprezentant vanzari spitale pentru zonele Bihor,Satu Mare,Baia Mare. Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu partenerii comerciali la un nivel optim, colaborarea cu reprezentantii producatorilor.
Realizarea planului de vanzari si incasari prin intermediul factorilor de decizie din spitale: manageri,director financiar-contabil, compartiment achizitii si farmacie.
Participarea in licitatii- realizarea ofertelor financiare si tehnice conform caietului de sarcini intocmit de catre spitale.
Realizeaza rapoartelor de activitate specifice postului. Participarea la sedinte periodice pentru stabilirea obiectivelor viitoare.

01.06.2006 - 31.07.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager comercial

Responsabilitati:

SANTOL IMPEX, Oradea
2006 -2008 - RSM - distributie nationala de electrocasnice si electronice, firma fiind unul dintre cei mai importanti dealeri din tara avand peste 300 clienti.
Pe langa activitatea de RSM am fost implicat in activitatea de aprovizionare si logistica a firmei (magazine proprii + distributie)

2008-2012- Director comercial responsabil de achizitiile si vanzarile magazinelor
Coordonarea unui departament comercial format din 4 analisti care aveau ca si responsabilitate optimizarea stocurilor magazinelor si aprovizionarea corecta.
Coordonarea a 7 oameni responsabili de distributia nationala de electrocasnice la persoane/parteneri juridice.
Clientii tip KA erau in sarcina proprie : DOMO, FLANCO, DEDEMAN, CORA, PRAKTIKER, SELLGROSS,OCEAN, MARELVI

Coordonare departament comercial

Departament Achizitii:
- monitorizare si plasare comenzi pentru magazinele din retail (48 de magazine proprii situate in partea de vest si centrul tarii)
- negocierea contractelor cu principalii furnizori: stabilire garantii pentru sold, limita de credit, termene de livrare, conditii contractuale specifice (bonusuri, penalitati, retururi marfa, defecte, etc)
- monitorizare viteza rotatie stoc confor KPI firma
- stabilirea ofertelor si a promotiilor produselor in raport cu preturile concurentei
- participarea la diverse evenimente organizate de producatori (SAMSUNG, ARCTIC, GORENJE, etc) cat si a distribuitorilor (MARELVI, DOMO, FLANCO, RONOR CLUJ, COMATEX , etc)

DEPARTAMENT VANZARI

- coordonarea unei echipe formate din 7 agenti vanzari, fiecare avand o anumita zona a tarii
- mentinerea relatiilor comerciale cu clienti tip KA - DOMO, FLANCO, SELLGROS, CORA, AUCHAN, PRACTIKER, DEDEMAN
- vizite periodice la clienti impreuna cu ASM-ii
- monitorizare solduri si garantii clienti (colaborare cu dep.contabil pentru situatii saptamanale)
- stabilirea ofertelor comerciale pentru departament vanzari in colaborare cu departament achizitii
- stabilire limite de credit in functie de cifra de afaceri a clientilor si garantiile aduse
- monitorizarea facturarii, transportului si livrarii marfii la clientii KA conform termene stabilite

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Managemant la Universitatea din Oradea- Facultatea de Stiinte Economie din Oradea.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)

germană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close